AndroidHealthClinic

Tijdstip hgh shot

3x per dag, pre ontbijt, pre work out en pre slapen gaan.
Sowieso een shot zetten voor het slapen gaan, aangezien je endogene GH productie onderdrukt wordt, ´s nachts werkt die bende normaal. [Link niet meer beschikbaar]

En alles boven de 2 iu splitten, 3-4 iu in één keer is wegegooid geld.

verdelen it is:D

in de ochtend maar 1,5 iu en in de late middag 1,5 iu :)

3 iu vind ik niet de moeite om te verdelen

hai Henk

ik wil achtereen ook HGH gaan doen op 30 weken, en ben me dus als ferm aan het inlezen/studeren.
vanuit de theorie, is mijn antwoord dat je de shots zo ver mogelijk weg van je eigen hgh productie moet zetten, en die komt 's nachts in je REM slaap. dus, 1x s morgens en 1x vroeg in de middag lijkt me het optimale zetschema....
(hoeveel per shot en verdelen , ben ik nog niet aan toe :-) )

mag ik vragen hoe lang je al bezig bent, en welke soort hgh je neemt? (of is dat tegen bord rules?)

gr

s

hai Henk

ik wil achtereen ook HGH gaan doen op 30 weken, en ben me dus als ferm aan het inlezen/studeren.
vanuit de theorie, is mijn antwoord dat je de shots zo ver mogelijk weg van je eigen hgh productie moet zetten, en die komt 's nachts in je REM slaap. dus, 1x s morgens en 1x vroeg in de middag lijkt me het optimale zetschema....

mag ik vragen hoe lang je al bezig bent, en welke soort hgh je neemt? (of is dat tegen bord rules?)

gr

s

ik pak m een jaar lang:p vorige keer was het ook super:D
ook lekker droger worden dus das mooi meegenomen:p

verdelen bij 3iu en hoger is de beste optie...op de momenten dat je cortisol levels laag zijn...dus bij wakker worden en in de namiddad tegen 16:00-17:00

wel zorgen dat je een uur voor en na de shot geen carbs eet;)

3x per dag, pre ontbijt, pre work out en pre slapen gaan.
Sowieso een shot zetten voor het slapen gaan, aangezien je endogene GH productie onderdrukt wordt, ´s nachts werkt die bende normaal. [Link niet meer beschikbaar]

En alles boven de 2 iu splitten, 3-4 iu in één keer is wegegooid geld.

+1 Ik zet nu 8IU/dag icm 50MCG Igf-1 verdeeld over 4 shots, dus elke shot 2IU HGH en 12,5MCG Igf-1. Doe dit s'ochtends, PreWO, PWO en voor het slapen. Alles IM zodat het beter opgenomen wordt.

Het door Lean genoemde onderzoek toont mooi aan hoe de onderdrukking van HGH werkt, zodat je al snel tot de conclusie komt dat je ook voor het slapen moet zetten.

Werkt goed tot nu. Vanavond weer even wegen:p.

• Topic Starter Topic Starter
hai Henk

gr

s

Jep ga ze ook sochtends nemen en rond 16:30uur..

Moet nog beginnen man.. Heb et net binnen.. Zijn blue's.. Succes man.. Nezdrovia.. Spel ik et goed? Of ben je geen rus.. Haha..

HGH icm Igf-1 schijnt een goede synergie te hebben; geen insuline resistentie, dus geen gedonder met carbs en de werking van de HGH wordt verlengd van 60 min tot 4 uur.

Heb ik wel gevoeld btw toen ik er net mee begon... De hele dag zo moe als een hond haha:p.

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

hai Henk

gr

s

En als HGH nou tot 24 uur na een shot onderdrukt blijft? Dan is het beste tijdstip om HGH te nemen voor het slapen, mij dunkt...

Nezdrovia.. Spel ik et goed? Of ben je geen rus.. Haha..

На здоровье (na zdorovje - oftewel - op gezondheid)

ik ben nog niet begonnen hoor, wil eerst een goed plan opstellen; ga er binnenkort ene topiv voor opendoen. was van plan om eind mei een cutter te doen met tren, anavar, T3 & clen...maar nu denk ik om dat allemaal in die GH kuur te smijten en er nog wat bij te doen....

enfin, zeer veel gains gewenst maat maar doe voorzichtig in de opbouw - wakker worden van tandpijn of of carpel tunnel syndrome is ****ed up :cool:

Hier zijn ff my 2 cents:

Ik ga nu beginnen met 5/7 4IU
Smorgen bij opstaan 2IU en voor het naar bed gaan 2IU.
De eerste 4 weken zal ik er ook slin bij nemen.
5iu bij opstaan en 5iu na training met mn pwo shake.

Terug
Naar boven