Lean
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hai Henk
ik wil achtereen ook HGH gaan doen op 30 weken, en ben me dus als ferm aan het inlezen/studeren.
vanuit de theorie, is mijn antwoord dat je de shots zo ver mogelijk weg van je eigen hgh productie moet zetten, en die komt 's nachts in je REM slaap. dus, 1x s morgens en 1x vroeg in de middag lijkt me het optimale zetschema....
(hoeveel per shot en verdelen , ben ik nog niet aan toe :-) )
mag ik vragen hoe lang je al bezig bent, en welke soort hgh je neemt? (of is dat tegen bord rules?)
gr
s
vorige keer was het ook super

3x per dag, pre ontbijt, pre work out en pre slapen gaan.
Sowieso een shot zetten voor het slapen gaan, aangezien je endogene GH productie onderdrukt wordt, ´s nachts werkt die bende normaal. [Link niet meer beschikbaar]
En alles boven de 2 iu splitten, 3-4 iu in één keer is wegegooid geld.
.hai Henk
ik wil achtereen ook HGH gaan doen op 30 weken, en ben me dus als ferm aan het inlezen/studeren.
vanuit de theorie, is mijn antwoord dat je de shots zo ver mogelijk weg van je eigen hgh productie moet zetten, en die komt 's nachts in je REM slaap. dus, 1x s morgens en 1x vroeg in de middag lijkt me het optimale zetschema....
mag ik vragen hoe lang je al bezig bent, en welke soort hgh je neemt? (of is dat tegen bord rules?)
gr
s
.hai Henk
gr
s
Nezdrovia.. Spel ik et goed? Of ben je geen rus.. Haha..