XXL Nutrition

Tim op weg naar contest 2012

• Topic Starter Topic Starter
Je traind geen achterkant schouder?

Jawel, al weet ik de namen niet echt van de oefeningen....

- Met mijn buik op een incline bankje liggen en dumbbells naar schouderhoogte brengen.
- Al staande cable ''flies'' naar schouderhoogte brengen.

Merk dat de achterkant mooi meekomt qua groei :).

Ziet er goed uit man. Had ik maar een beetje van jou. Hahahaha.
Ik ga je volgen en misschien leer ik hier en daar wel wat van je.

Ron

Tijd voor een update!!

De afgelopen maanden wat massa eraan geplakt, wat hopelijk aan te zien is op de volgende foto's. Merk dat ik zelf een beetje vertekend beeld krijg van mijn gains af en toe dus ik kan wel wat opmerkingen/kritiek gebruiken :D.

92kilo.jpg
Dit was dit voorjaar ergens, toen het nog enigszins mooi weer was (vandaar de zwembroek :D). Gewicht stond er zo rond de 90kg met een bf van....8 a 9% volgens mij

forum3.jpg

Foto van vanmorgen bij het opstaan. Gewicht (volgens de badkamer weegschaal) staat op 96kg. BF denk ik zo rond de 10%.

Hit me! :D

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man. Had ik maar een beetje van jou. Hahahaha.
Ik ga je volgen en misschien leer ik hier en daar wel wat van je.

Ron

Ik ben ook een trouw lezer van jou blog en moet zeggen dat je ERG goed bezig bent. Tof om te zien dat iemand met wat meer levenservaring deze sport oppakt en er zo serieus mee aan de gang gaat. Keep it up :D.

OT:

Vandaag lekker mijn benen aangepakt! Ik heb nu voor een tijdje mijn been-schema verdeelt over 2 verschillende dagen, één voor de quads en glutes en één voor de hamstrings + kuiten. Morgenochtend gaat het weer spannend worden of ik mijn bed uit kan komen :D.

netjes fysiek! mooi vp! zo hoort het. ps heb je misschien ook rug fotos ben benieuwd.

succes Man ;)

Mooie separatie ook tussen schouder en borst!!

Mooie separatie ook tussen schouder en borst!!

Dankjewel! :D nu ga ik proberen alles nog wat voller te krijgen terwijl ik de duidelijke separatie blijf houden (aren't we all? :D).

Ik blijf mijn lijf een vaag iets vinden! Wanneer ik enorm schoon eet groei ik amper en blijft vasculariteit of een lekkere pomp altijd uit, echter wanneer ik ranzige zooi eet en 4 van mijn maaltijden per dag bestaan uit eieren met bacon/katenspek knap ik zowat uit mijn vel :D.

......... iemand met wat meer levenservaring deze sport oppakt en er zo serieus mee aan de gang gaat. Keep it up :D.

Je bedoelt natuurlijk een ouwe knar. :roflol:
Maarre, ik ben zekers serieus. Zeer consequent en sla alleen een training over als het echt niet anders kan ivm andere afspraken waar ik geen invloed op heb.
En dan nog probeer ik mijn training anders in te delen om toch te kunnen trainen.

Ga jou ook zeker volgen man. Top fysiek.

Je bedoelt natuurlijk een ouwe knar. :roflol:
Maarre, ik ben zekers serieus. Zeer consequent en sla alleen een training over als het echt niet anders kan ivm andere afspraken waar ik geen invloed op heb.
En dan nog probeer ik mijn training anders in te delen om toch te kunnen trainen.

Ga jou ook zeker volgen man. Top fysiek.

Hahaha dat zijn jouw woorden ;).

Dit hele weekend met flinke koorts in bed gelegen :mad:. Voeding was natuurlijk niet hoe het hoorde te zijn maar ik oog wel een STUK droger, is waarschijnlijk aan de lading vocht die ik verloren heb te danken :o.

Koorts is inmiddels verdwenen maar ik heb toch maar wijselijk een extra rustdagje genomen, ik had er ook gewoon moeite mee om weer al mijn voeding binnen te krijgen (een krappe 4k kcal).

Morgen zijn de beentjes weer aan de beurt :D, wish me luck!Ga het echt nodig hebben :p.

Succes morgen met je beentjes. Enne als het niet gaat, lichter pakken.
Je bent wel ziek geweest natuurlijk.

Ik had gisteren en vandaag cursus en laat thuis. Dus deze week is rustweek. Kan ik wel gebruiken denk ik. Slaap onrustig.

Netjes kerel, keep going!

Goed bezig, keep up the good work

Succes morgen met je beentjes. Enne als het niet gaat, lichter pakken.
Je bent wel ziek geweest natuurlijk.

Ik had gisteren en vandaag cursus en laat thuis. Dus deze week is rustweek. Kan ik wel gebruiken denk ik. Slaap onrustig.

Nou, die beentraining was een hele opgave inderdaad :D gewichten waren echt belachelijk laag weer met zowat alle oefeningen. Merk vooral dat ik een hoop vocht ben kwijtgeraakt tijdens mijn ziekte, dit zal ook zijn invloed hebben op het krachtverlies.

Vandaag borst + triceps, ben heel erg benieuwd :D.

Dankjewel! Fijn dit soort reacties!

Goed bezig, keep up the good work

Merci! Doe mijn best!

Vandaag is de rug weer aan de beurt :D. Laatste tijd is het loggen er een beetje bij ingeschoten i.v.m. een nieuwe baan maar ik pak het nu weer op :cool:.

Donderdag 1 december

Pullups (lichaamsgewicht only):

- 3 x 12

Deadlift :

- 100kg : 3 x 12
- 130kg : 3 x 9
- 150kg : 3 x 6

One arm dumbbell row :

- 40kg : 3 x 10

Shrugs (op een machine, geen idee hoe dat heet) :

- 80kg : 4 x 15

Verder nog wat oefeningen gedaan met dumbbells voor de achterste schouderkoppen, zou de oefeningen niet kunnen benoemen :o.

Nu eten! :D

Lekker bezig Tim :cool:
En succes met je nieuwe baan ;)

Ooo EDIT je bedoelt dumbbell shrugs ?
aol63s.jpg

Goed bezig kerel!
Bedoel je reverse flyes?

Haha ja dat zal wel :P. Gewoon cable ertussen en het word een cable oefening :P

Terug
Naar boven