AndroidHealthClinic

Time to come off

Bezoekers in dit topic

Zou toch zeggen dat het dan aan de praat moet komen. Wat zijn je waardes dan?
 
Eerste paar dagen 1000iu ed

Daarna ong 3 maanden 1500iu 3x pw
Gevolgd door 4 weken clomid 50/25

Daarna nog x clomid geprobeerd en hcg maar werkt beide maar minimaal

Clomid op 59 eod ging test naar 12 maar oestrogeen bleef veel te laag dat zorgde ook voor slecht libido plus fsh van 14 dat volgens mij ook niet erg goed is voor je zaad

Tijd om afspraak te maken bij endocrinoloog. Misschien helpt het met hg gear om je hormonen te herstellen en anders wordt het TRT.
 
Tijd om afspraak te maken bij endocrinoloog. Misschien helpt het met hg gear om je hormonen te herstellen en anders wordt het TRT.
Deze week wordt er afspraak gemaakt met de endo

Hopelijk gaat hg het verschil inderdaad maken mijn hcg was ook ug beschikte toen niet over een bron met hg gear gelukkig voortaan wel mocht ik weer ooit on gaan ga ik dat zeker gebruiken ug is kwa nakuur toch niet te vertrouwen
 
Deze week wordt er afspraak gemaakt met de endo

Hopelijk gaat hg het verschil inderdaad maken mijn hcg was ook ug beschikte toen niet over een bron met hg gear gelukkig voortaan wel mocht ik weer ooit on gaan ga ik dat zeker gebruiken ug is kwa nakuur toch niet te vertrouwen

Grote kans dat dit je probleem is geweest. Bij mij een wereld van verschil toen ik overging naar HG hcg.
 
Denk dat een endo alleen niet zo snel iets voorschrijft maar we zullen zien
 
Grote kans dat dit je probleem is geweest. Bij mij een wereld van verschil toen ik overging naar HG hcg.

Beetje vreemd dat clomid gemakkelijk hg beschikbaar is en hcg blijkbaar tegenwoordig niet meer betrouwbaar is van ug labs en hg vind je het heeeel moeilijk.
 
Beetje vreemd dat clomid gemakkelijk hg beschikbaar is en hcg blijkbaar tegenwoordig niet meer betrouwbaar is van ug labs en hg vind je het heeeel moeilijk.

Klopt heb zelf hcg van msd gehad die niet reageerde op zwangerschapstest dus toen ug gepakt, zwangerschapstest zegt alleen niks over dosering.

Gelukkig kan ik nu aan hg komen maar laat het nu maar eerst over aan een endo
 
Kleine update na een sabbatical;
Mn vrouw is 15 weken zwanger van het nu al mooiste meisje van de wereld :)
 
Kleine update na een sabbatical;
Mn vrouw is 15 weken zwanger van het nu al mooiste meisje van de wereld :)

Zag het op FB voorbij komen, mooi man! Congrats! Nu weer terug knallen, of lift je niet meer? :p
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Zag het op FB voorbij komen, mooi man! Congrats! Nu weer terug knallen, of lift je niet meer? :p

Haha, ben laatst weer begonnen. Valt me wel zwaar tho..
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Proficiat, geniet van de zwangerschap.

Hoe voel jij je qua vermoeidheid en libido?
 
Proficiat, geniet van de zwangerschap.

Hoe voel jij je qua vermoeidheid en libido?

Ik voel me perfect. Fris en fruitig, helaas heeft die mooie donker-gele goden urine me verpest qua libido. Maar alles werkt, dus ik klaag niet maat.
 
helaas heeft die mooie donker-gele goden urine me verpest qua libido.

Lijkt dat niet gewoon zo omdat je steeds geil was door je gear? En vergelijk je het daar mee? Plus je bent ook wel weer wat ouder...
 
Lijkt dat niet gewoon zo omdat je steeds geil was door je gear? En vergelijk je het daar mee? Plus je bent ook wel weer wat ouder...

Donker gele goden urine = Tren ace.
 
Back
Naar boven