AndroidHealthClinic

Time to come off

  • Topic starter Dr X
  • Startdatum
  • Reacties 436
  • Weergaven 30K
  • Volgers 49

Bezoekers in dit topic

Klote voor je maar komt best veel voor en denk niet dat dit door kuren komt.

Bij 2 vrienden van mij dit jaar gebeurde hetzelfde binnen de eerste 10 weken.

1 heeft een kuurverleden maar al 2 jaar off en 1 heeft geen kuurverleden

Dus kan gewoon gebeuren man maar wel klote voor je hopelijk lukt het weer snel, mijn maat is inmiddels 8 maanden verder zonder succes
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Wat klote van die miskraam.
Hoop dat alles goed gaat?
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Ja, moet t trainen weer ff oppakken ;)

Of t met kuren te maken heeft.. tja geen idee eigenlijk. Durf ik niet echt een uitspraak over te doen, maar sluit t iig niet uit.

Lastig zeggen ook, zoiets kan uiteraard ook gewoon ‘toeval’ zijn.

Succes met alles, en keep in mind: uiteindelijk komt altijd alles goed! :thumb:
 
Wij ook miskraam week 12.... zit zelf wel op cruise
 
Sterkte man. Motivatie voor trainen lijkt mij ook niet echt lekker met zulke shit om je heen. Heb je al bloed gedaan en gezien dat alles weer loopt?
 
Alle pagina's net gelezen, vond het namelijk zeer interessante discussies. Vind het toch altijd verbazingwekkend dat er zoveel mensen zijn die toch hun spiermassa nummer één zetten tegen over hun gezondheid. En zodra ze lange een tijd off zijn eigenlijk weer bij begins af aan staan. Is dat het dan echt allemaal waard geweest? Verder alle respect voor iedere (ex) gebruiker.
 
Alle pagina's net gelezen, vond het namelijk zeer interessante discussies. Vind het toch altijd verbazingwekkend dat er zoveel mensen zijn die toch hun spiermassa nummer één zetten tegen over hun gezondheid. En zodra ze lange een tijd off zijn eigenlijk weer bij begins af aan staan. Is dat het dan echt allemaal waard geweest? Verder alle respect voor iedere (ex) gebruiker.

Ik zou, mocht het van mij afhangen, er zo meteen de spuit weer inzetten :D
 
Ik zou, mocht het van mij afhangen, er zo meteen de spuit weer inzetten :D
Haha. Dan ben ik benieuwd, is dat omdat je de spiermassa zo belangrijk vindt? Of juist meer wat het met je geestelijk doet hoe je je voelt? (Zelf nooit gekuurd)
 
Haha. Dan ben ik benieuwd, is dat omdat je de spiermassa zo belangrijk vindt? Of juist meer wat het met je geestelijk doet hoe je je voelt? (Zelf nooit gekuurd)

Omdat je sterker bent, sneller herstelt, meer spiermassa hebt, energie hebt, ... Een superman versie van jezelf dus.

Wel op voorwaarde dat je niet compleet achterlijk bent en dus weet hoe je een degelijke kuur moet samenstellen (juiste middelen/doseringen). Dit is heel belangrijk om vervelende sides te vermijden. Wanneer je dat kan dan is de impact van kuren op de gezondheid miniem en voel je je een übermensch!
 
Omdat je sterker bent, sneller herstelt, meer spiermassa hebt, energie hebt, ... Een superman versie van jezelf dus.

Oke daar kan ik zeker in komen dat dat volgens mij een super top gevoel is. Alleen is het niet extreem demotiverend, zodra je off gaat dat al die punten die je hierboven opnoemt weer langzaam verdwijnen? (tenzij je blast en cruised maar dat lijkt me niet heel gezond, ook al weet je wat je doet) of zeg ik dit verkeerd?
 
Ik ga zelf ook stoppen na 2 jaar on geweest te zijn. Heb nooit gek gedaan met doseringen en meerendel op trt dosis van 125mg.

Als ik het goed begrepen heb is dit het HCG PCT protocol:

1-4 hCG 2000iu 3x/week

1-4 clomid 50-25mg ED

Bloedtest. Als voldoende testosteron wordt aangemaakt, stoppen met hCG. Zo niet, doorgaan met huidige protocol en 4 weken later weer serumconcentraties bepalen. Herhaal. Totdat testosteron op een normaal niveau is.

Wanneer testosteron op normaal niveau is, enkel nog 4 weken clomid door blijven nemen.


Ik wil nog even een aantal weken door cutten tot ik droog ben om vervolgens de pct te starten. Welke dosering HCG raden jullie aan om nu al mee te laten lopen? En aromasin erlangs? Ben gevoelig voor oestrogeen.

Thanks!
 
4 weken nakuren na 2 jaar on is veel te kort

Ik ga nu beginnen met 1500iu 3 keer per week tm 17 juni, dan start ik met 2000iu 3 keer per week icm 25 mcg clomid en doe ik na 4 weken de bloedtest.
 
Ik vind die vraag van “was het het allemaal wel waard” altijd zo raar. Dat is ook echt alleen maar een vraag van mensen zonder kuur ervaring. AAS gebruik is 1 groot maf avontuur wat verder gaat dan alleen een beetje spiermassa. Maar dit snappen dan ook weer alleen de (ex) gebruikers.
 
Heb je eigelijk al bloed geprikt?

Zelf nu al 9 maand off na ong 2 jaar bc en lichaam hersteld niet, dat kan dus ook voorkomen helaas
 
Heb je eigelijk al bloed geprikt?

Zelf nu al 9 maand off na ong 2 jaar bc en lichaam hersteld niet, dat kan dus ook voorkomen helaas

Wat is pct geweest?
 
Eerste paar dagen 1000iu ed

Daarna ong 3 maanden 1500iu 3x pw
Gevolgd door 4 weken clomid 50/25

Daarna nog x clomid geprobeerd en hcg maar werkt beide maar minimaal

Clomid op 59 eod ging test naar 12 maar oestrogeen bleef veel te laag dat zorgde ook voor slecht libido plus fsh van 14 dat volgens mij ook niet erg goed is voor je zaad
 
Back
Naar boven