Fitness Seller

Timmeeh Unchained

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nou, ik ben eerlijk gezegd ook niet voor die 15 reppers. Om het in Dorian's woorden te zeggen:

Dorian Yates zei:
15 reppers are just for maintenance

Toch wel aardig getraind kerel. 75 reps per oefening is niet van het minste

• Topic Starter Topic Starter
Nou, ik ben eerlijk gezegd ook niet voor die 15 reppers. Om het in Dorian's woorden te zeggen:

Toch wel aardig getraind kerel. 75 reps per oefening is niet van het minste

thx, en ben het dan ook volledig eens met de grote Dorian. Groeien ga je hier niet op, tenzij als beginner, maar de massa zal wel blijven (hopelijk)

Diezelfde Dorian die raadde Mark Dughdale in de dvd "a week in the dungeon" wel aan om met benen tot 15 reps te gaan...

Diezelfde Dorian die raadde Mark Dughdale in de dvd "a week in the dungeon" wel aan om met benen tot 15 reps te gaan...

was dat niet omdat Dugdale net in competitie voorbereiding zat en Dorian vertelde dat het dan niet goed is om tot failure te trainen omdat hij in die periode de meeste blessures heeft gehad zo?

Laatst bewerkt:
ben benieuwd naar de LB training.. Ga zelf ook binnen nu en +/- 2 weken een LB-UB schema runnen

ben benieuwd naar de LB training.. Ga zelf ook binnen nu en +/- 2 weken een LB-UB schema runnen

njah tis een iets aangepaste LB training omdat k nog steeds last heb van men abs. Normaal begin ik met rackpulls & dan squat maar die heb ik er dus nu nog even uitgelaten

LB training van 5 januari 2010

Leg extension als opwarming: 3 x 30 x 50kg

Leg Press: 5 x 15 x 100kg
Seated Calf Raises: 5 x 15 x 70kg
Lying Leg Curls: 5 x 15 x 45kg

Hierna nog 20 minuten HIIT fietsen

Beentjes trillen wel na zo'n training, maar branden toch niet echt. Hopelijk ben ik volgende week van die buikspierpijn vanaf en kan ik squatten en rackpullen / deadliften

Soundtrack van de dag

http://www.youtube.com/watch?v=F8CvnEA5ltw

was dat niet omdat Dugdale net in competitie voorbereiding zat en Dorian vertelde dat het dan niet goed is om tot failure te trainen omdat hij in die periode de meeste blessures heeft gehad zo?

klopt ja.

Hij zei; 15 reps is alleen maintenace, alleen met benen kan je er wat stimulatie uithalen maar....rond de 8 is beter.

wauw, veel Dorianfielen hier :roflol:

Dorian is de eindbaas, vooral die dvd met dugdale kan als een bijbel beschouwd worden.

training van gisteren, ik kon het niet meer aan en ben terug overgeschakeld op split :o

borst aangepakt gisteren

Flat Benchpress

20 x 60kg
10 x 100kg
5 x 120kg
5 x 120kg (1 rep gespot)
10 x 90kg

Incline Dumbbell Press (gewicht per dumbbell)

12 x 24kg
8 x 32kg
4 x 38kg
12 x 28kg

Cable Flys (gewicht per kabel)

3 x 15 x 25kg

Incline Dumbbell Fly's (licht gewicht, dumbbells heel hoog boven het hoofd, voel je ze goed stretchen maar heel gecontroleerd)

4 x 10 x 16kg

Machine Press

7 x 15 x 45kg (30 sec rust tussen de sets)

Was ik blij na deze training, nog eens door kunnen gaan woehoew :D

Vanavond beentjes op het programma

Long time no see man. Respectabele training weer :)

sterke bench timmeeh!
gaat weer de goede kant op dus

Flat Benchpress
20 x 60kg
10 x 100kg
5 x 120kg
5 x 120kg (1 rep gespot)
10 x 90kg

Doe je benchpress in de smith of met losse barbell? Indien met losse barbell -> reken je die bij je gewichten?
Netjes, komt helemaal goed met je. :-)

Long time no see man. Respectabele training weer :)

thx

sterke bench timmeeh!
gaat weer de goede kant op dus

ook bdankt

Doe je benchpress in de smith of met losse barbell? Indien met losse barbell -> reken je die bij je gewichten?
Netjes, komt helemaal goed met je. :-)

los en barbell (20kg) meegerekend

en jup komt wel goed :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven