Fitness Seller

Timmeeh Unchained

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
goed hier gaan we

Zoals hierboven al gezegd zijn mijn vriendin en ik half november uit elkaar gegaan. Zij is de moeder van mijn zoontje en heb hier wel redelijk hard vanaf gezien. De eerste 2 weken hield ik het nog goed uit, zware trainingen en eten zat ook nog op orde. Maar begin december kreeg ik het zwaar. Thuis komen en niemand die daar is, Mattia minder zien.
Kwam daar nog eens bij dat ik ontslagen werd op mijn werk. Gevolg: trainingen werden heftiger en heftiger, soms tot 2uur aan een stuk in de gym. Maar voeding was k*t. Ik at amper, veel junk, en vooral veel drank. Elk weekend en sommige dagen in de week per total.
Ondertussen had ik wel een nieuw meisje leren kennen, maar zo 1 met geen al te goede reputatie. Kon me niet schelen, toch mee beginnen daten maar was snel afgelopen. Heb ook voor de eerste keer in men leven op café gevochten met 1 van haar exen, en dus daarna vond ik het maar tijd om mij terug te herpakken.

Het gevolg van dit al is dat ik op dit moment redelijk burned out ben. Alles doet pijn, schoudergewrichten, polsen, knieeen. Ik zit met een kleine spierscheur in men linkerquad, en heb ook een probleem met men buikspieren, steken rechtsonder die maar niet weggaan.

Deze week knal ik nog gewoon door, om dan in januari te starten met een UB/LB schema, 5x15 reps per oefening en dit 2x in de week. Doel is om de gewrichten minder te belasten en toch het volume in de spieren te houden gedurende een maandje. Ook 3x in de week 25 minuten HIIT cardio erbij.

Qua voeding ga ik redelijk hoog in kcal zitten deze maand. Rond de 4500kcal, waarvan ongeveer 42% kh, 33% E en 25% V. Hoe ik dit juist ga doen dat ga ik vandaag of morgen nog bekijken met een vriend van me die hier meer mee bezig is dan mij.

Januari gaat een volledig nieuwe start dus worden. Met oudjaar ga ik samen met een oude vriendin en wat vrienden van mij vieren. Zij heeft al aangegeven dat ze meer wil maar ik houd de boot nog wat af. In januari gaat een maat van mij ook beginnen mee trainen. Hij is nog een complete rookie maar heeft enorm veel kracht van nature en ben heel erg benieuwd wat ik van hem kan maken.

Voor mijzelf is mijn goal om tegen de zomer rond de 87kg @ 10-12% te staan. Ik sta nu op dit moment 85kg met 16% ofzo dus moe haalbaar zijn. Tegen de winter wil ik dan de 90kg aantikken, om dan begin 2011 met mijn eerste kuur te starten en de weg naar de 100kg beginnen te bewandelen. Niemand die mij nu nog tegenhoud om dit te doen, freedom :D

Nog wat foto's net genomen en dan stop ik met zagen :p

2v0g7c0.jpg

1i0ry0.jpg

2dqk7ys.jpg

2r61la8.jpg

Jammer voor je bro', hoop dat het contact met je zoontje in ieder geval niet gevaar komt.
Sterkte alvast.

Goed om te horen dat je je ook weer herpakt hebt en de draad weer opneemt.

Ik heb hier volgens mij nog niet gepost, maar je fysiek heb ik wel al eens zien voorbijkomen (ik meende een spiegelfoto want je tattoo stond aan de andere kant).

Anyway, lekker stukje lectuur vandaag en hopelijk haal je je doelen voor 2010.
Go for it!

Sterkte man, je bent iig erg gemotiveerd.

Jammer voor je bro', hoop dat het contact met je zoontje in ieder geval niet gevaar komt.
Sterkte alvast.

Goed om te horen dat je je ook weer herpakt hebt en de draad weer opneemt.

ik en men ex zijn nog steeds goede vrienden dat gelukkig wel, we hebben nog samen kerst gevierd enzo. De regeling is dat hij door de week bij haar blijft aangezien ze terug bij haar ouders woont en ik werk aan het zoeken ben, en zondag is hij heel de dag bij mij. Maar ik mag wel altijd binnenspringen door de week.

Ik heb hier volgens mij nog niet gepost, maar je fysiek heb ik wel al eens zien voorbijkomen (ik meende een spiegelfoto want je tattoo stond aan de andere kant).

Anyway, lekker stukje lectuur vandaag en hopelijk haal je je doelen voor 2010.
Go for it!

Bedankt, ik ga er in ieder geval voor

Sterkte man, je bent iig erg gemotiveerd.

Thx, nu zorgen dat de motivatie blijft natuurlijk

allemaal een hoop ellende man!
mooi k*t!
januari nieuwe start maken, gewoon balans met eten/trainen alles terug vinden en dan komt het goed.
succes!

Sjeemig, wat een narigheid allemaal kerel. Sterkte man, en doe het komend jaar allemaal beter! Ik wens je het allerbeste iig :thumbs:

Gelukkig heb je wel al een mooi fysiek ;)

allemaal een hoop ellende man!
mooi k*t!
januari nieuwe start maken, gewoon balans met eten/trainen alles terug vinden en dan komt het goed.
succes!

jeppah daar gaan we toch voor

Sjeemig, wat een narigheid allemaal kerel. Sterkte man, en doe het komend jaar allemaal beter! Ik wens je het allerbeste iig :thumbs:

Gelukkig heb je wel al een mooi fysiek ;)

thx bro, die fysiek tjah ben er helemaal niet tevreden over op dit moment, moet gewoon beter

Even de training van vandaag erook bij posten

Rug

Rackpulls

20 x 60kg
10 x 100kg
5 x 140kg
5 x 160kg
2 x 180kg

Dumbbell Rows

10 x 22kg
10 x 30kg
8 x 36kg
5 x 40kg

Front Lat Pulldown

10 x 60kg
10 x 75kg
6 x 85kg
3 x 95kg

Seated Cable Rows

geen idee van de gewichten hier, zijn afgesleten..

T-Bar Rows

3 x 20 x 70kg om af te sluiten

Voeding

100 gram brinta + 200ml melk
50gram whey
200gram bami + 250gram kip
50 gram whey
1 bacon burger

nu: 100 gram brinta + 150gram chorizzo zo uit het vuistje & 50 gram whey

straks: 500 gram magere kwark

nog lang niet wat het moet zijn dus :)

Woensdag 30 december

Schouders + Traps

Seated MP

20 x 40kg
10 x 60kg
6 x 80kg
2 x 90kg

Dumbbell Press (gewicht per dumbbell)

3 x 10 x 32kg

Side Raises (gewicht per dumbbell)

3 x 8 x 14kg

Machine Press (buik tegen rugleuning)

3 x 5 x 100kg (full stack)

Barbell Shrugs

20 x 40kg
10 x 80kg
6 x 100kg
3 x 110kg

Dumbbell Shrugs (gewicht per dumbbell)

3 x 30 x 30kg

Niet te veel nagedacht deze training, gewoon gewichten eropgegooid, dumbbells genomen en beginnen liften. Schouders voelen nu helemaal verzuurd aan, love it :p

Soundtrack van de dag

http://www.youtube.com/watch?v=yHyg-pead3w

Zo heftige shit allemaal hoop dat je de draad weer goed kan oppakken en succes met het behalen van je doelen!
Sterke MP trouwens!

Is die MP in de smith? Netjes getraind kerel

Lekkere training, nice MP!
Die side raises zijn ook wel lekker zeg :thumbup: Doe ze zelf tegenwoordig ook, brand als een gek hahah!

Zo heftige shit allemaal hoop dat je de draad weer goed kan oppakken en succes met het behalen van je doelen!
Sterke MP trouwens!

thx!
Is die MP in de smith? Netjes getraind kerel

nee, zoals branch ze hier doet (skip naar 5:00) ook met flinke bounce de laatste set en wel een spotter om ze uit de houders te halen

http://www.dailymotion.com/video/x1ipv4_branch-warren-shoulders-part-one_sport

Lekkere training, nice MP!
Die side raises zijn ook wel lekker zeg :thumbup: Doe ze zelf tegenwoordig ook, brand als een gek hahah!

jeppa, die side raises is echt stuk gaan tot de laatste rep, ader op men voorhoofd staat dan steeds op ontploffen :p

goed, vandaag biceps & triceps geknald, niet te overdreven gewichten gewoon goed doorgepompd voor vanavond natuurlijk :p

Ik ga zelf 3 dagen aan een stuk feesten, dus ik spreek jullie maandag weer ;)

Prettig feesten iedereen vanavond, geniet ervan, doe is goe zot want vanaf 2010 is het weer bikkelen geblazen :D

23m954g.jpg

allrighty klein verslag van oud / nieuw en dan today's workout

Oudjaar was heel rustig begonnen, gaan eten bij een vriend die een bowling uitbaat, spider wok gegeten (lekker veel eiwitten) en daarna 2 partijtjes gebowld met zen allen. Daarna naar een kleine club geweest waar een andere vriend moest draaien, middernacht iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst en met dat ene meisje staan kussen dus het nieuwe jaar begon al goed :D Daarna in de drank gevlogen (een tip, wodka safari jagermeister, rare combinatie maar smaakt enorm en kickt hard in :p ). Ik vermoed tegen een uur of 8 naar huis gereden, 3 uurtjes geslapen, ontbeten, gedouched en meteen weer weg naar een afterparty tot 19u 's avonds. Ondertussen nog een kwade telefoon gekregen van dat meisje, ik had blijkbaar beloofd haar wakker te bellen voor ik doorging maar dat kon ik mij niet herinneren :p Daarna geslapen tot zaterdagnacht en weer weggeweest, dus veel voedsel heb ik niet binnengespeeld dit weekend.

Dan de training van vandaag. Eerste maal dat ik aan mijn 5x15 UB/LB schema begon:

stuk of 22 x gelukkig nieuwjaar & beste wensen gewenst (PR)

Benchpress: 5 x 15 x 90kg
Front Lat Pulley: 5 x 15 x 65kg
Side Raises: 5 x 15 x 10kg
Ez Barbell Curls: 5 x 15 x 30kg
Machine Dips: 5 x 15 x 100kg

Hierna nog even geprobeerd om abs te trainen maar deed nog pijn, dus maar overgeslagen nog.

Dit schema is niet echt mijn ding, ik hou ervan om zwaar te gaan en nu moet ik het rustiger aandoen of ik haal mijn reps niet. Voor mijn conditie is dit wel weer goed, na de 5 setjes bench zat ik enorm te hijgen en te zweten. De pomp zit er wel goed in, het is zeker geen slechte manier om te trainen maar ik zal blij zijn als ik terug in februari aan een split kan beginnen :D

Even gewogen na de training, stond op 85.0 exact.

Voor de training 100gram brinta binnengespeeld en 100gram whey met een eetlepel lijnzaadolie. Na de training weer 50 gram whey en zometeen 250gram kipburger met 100 gram rijst.

Soundtrack van de dag ( om nog even in de afterclub sfeer te blijven)

http://www.youtube.com/watch?v=5UOCYmE_ix0

Zo 5x15 is inderdaad minder interessant omdat je lichter moet gaan, maar aan de andere kant was je wel kapot na die training denk ik :-)
Zal zeker niet slecht zijn zo af en toe... maar toch... wat mij betreft zijn ook de lekkerste trainingen die trainingen waarin je goed zwaar hebt kunnen knallen!

succes verder

Heftige verhalen man.. Sterkte ermee. Onthoud, na regen komt zonneschijn, betere tijden staan voor de deur... En je kan pas echt genieten van de mooie momenten als je van diep komt. Nu door knallen, je fysiek is echt niet beroerd man, en dik respect voor 5x15x90k op de bench :thumb:

****ed up van al die personal issues man, dan is het lastig om dedicated te blijven.
Probeer die negatieve emoties te gebruiken om brutere trainingen en strakke voeding neer te zetten, let's show some ****ing effort.

Soundtrack van de dag (beter dan die gayness shit die jij post);

http://www.youtube.com/watch?v=zpLE3C3vCCw

doubt me, hate me, you're the inspiration i need
doubt me, hate me, you're the inspiration that i need

your doubt, it fuels me, your hate, it drives me
the challenge ignites me, you make me fight harder!

Fysiek ziet er nog steeds bruut uit trouwens!

Succes bro.

Zo 5x15 is inderdaad minder interessant omdat je lichter moet gaan, maar aan de andere kant was je wel kapot na die training denk ik :-)
Zal zeker niet slecht zijn zo af en toe... maar toch... wat mij betreft zijn ook de lekkerste trainingen die trainingen waarin je goed zwaar hebt kunnen knallen!

succes verder

indeed, maar voor herstel moet je af en toe eens op de tanden bijten :p

Heftige verhalen man.. Sterkte ermee. Onthoud, na regen komt zonneschijn, betere tijden staan voor de deur... En je kan pas echt genieten van de mooie momenten als je van diep komt. Nu door knallen, je fysiek is echt niet beroerd man, en dik respect voor 5x15x90k op de bench :thumb:

thx helemaal true wat je daar zegt, 2010 gaat een fantastisch jaar worden

****ed up van al die personal issues man, dan is het lastig om dedicated te blijven.
Probeer die negatieve emoties te gebruiken om brutere trainingen en strakke voeding neer te zetten, let's show some ****ing effort.

Soundtrack van de dag (beter dan die gayness shit die jij post);

http://www.youtube.com/watch?v=zpLE3C3vCCw

doubt me, hate me, you're the inspiration that i need

your doubt, it fuels me, your hate, it drives me
the challenge ignites me, you make me fight harder!

Fysiek ziet er nog steeds bruut uit trouwens!

Succes bro.

thx, zeker komen we hier sterker uit, what doesn't kill me only makes me stronger. Thx voor de song ook :p

Vanavond staat LB op het programma, trainingsmakker komt voor de 1e x meetrainen dus ben eens benieuwd

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven