AndroidHealthClinic

Timmeh na 8 maanden trainen

timmeh

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Hier mijn eerste fototjes na 8 maanden flink trainen, buikje is nog wel aanwezig(kom van de 104 kilo af, na flink afgevallen te zijn 8 maanden geleden begonnen met trainen).

Weeg op dit moment ~81kg met +/- 12% vet

Doel is het buikje er een beetje af krijgen voor de zomer, en na de zomer weer flink gaan bulken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cheers..

netjes, je bent zeker veel vet kwijtgeraakt.Maar train je je borst wel of alleen je armen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik train heel mijn lichaam, heb idd wel het gevoel dat mijn borst achterblijft.
Qua krachtprestaties gaat het best goed, en heb de dagen na het trainen vaak wel flink spierpijn in mn borst.

Op de foto zien ze er nog minder uit als in het echt maarja.

Tips? ;)

Flitser maakt je ook een stuk platter dan je bent heb ik zo het idee, gewoon lekker doorknallen voor de zomer moet je zeker dat buikje kwijt kunnen zijn! netjes!

12 % lijkt me een beetje te optimistisch en vind het resultaat wat magertjes na 8 maanden. Lijkt erop dat er nog veel te verbeteren valt op je voedings/trainingsschema, vooral voeding denk ik. Post die twee eens.

De laatste keer dat ik een meting deed zat ik op 11,9% (electronisch). Heb van de week een afspraak voor een normale meting, eens kijken wat die laat zien.

Mijn voedingspatroon is op het moment nog niet je van het idd. Door een hele tijd weinig te hebben gegeten is mijn maag flink verkleint. Ik zit dus gauw vol, terwijl ik veel meer moet eten.

Doe voor en na het trainen wel een whey shake sinds 3 maandjes, en sinds kort ook op niet-trainingsdagen 2 shakes.

Electronische vetmeters zijn niet betrouwbaar.

ja wat bedoel je met electronisch? weegschaal?

Zo eentje

denk eerder dat je op een procent of 15/16 zit.
wel netjes dat je al flink bent afgevallen. zou nog iets lager proberen in je bf te gaan zitten en dan clean verder te bulken idd.

Ik ben er een heel tijdje uitgeweest. Ben nu sinds 3 a 4 maanden weer heel fanatiek aan het trainen. Persoonlijk vind ik dat het nu pas wat begint te worden, maar we zijn nog lang niet klaar ;)

De pics zijn niet heel goed gelukt, volgende keer maar is iemand regelen die fototjes gaat schieten ipv een foto statief van de gekste dingen maken :P
Foto's zijn tevens koud genomen.

Stats:

Gewicht: 87Kg
Vetpercentage 12 a 13 %
Lengte: 1.78

28072009896.jpg

28072009901.jpg

28072009903.jpg

Laatst bewerkt:
Goed bezig geweest :cool:

Goeie vooruitgang, ziet er al veel beter uit dan in 2007.

netjes tim ;) nu lekker blijven doorknallen hea ! zie je wel weer bij rob ! grt Jim

Even een kleine update..Ik ben afgelopen najaar flink aan het bulken geweest. Vet percentage is aardig toegenomen, nu al een maandje in de cut. De pose is niet je van het ik span mn arm niet aan, ff een keer iemand regelen die foto's wil maken.

photo.jpg

Gaat goed man.
Maar niet stiekum je buik in houden he ;)

keep up the good work! :lifter:

goed bezig:thumbs:

Terug
Naar boven