AndroidHealthClinic

TIP: Goedkope Omega 3-6-9 vetzuren

• Topic Starter Topic Starter
100 caps!

Ik dacht dat ik bij vitaminshop.nl goedkoop uit was met m'n 60 caps voor 19,95....:(

ach caps zijn altijd duur
haal ze zelf in kruidvat 60 voor 5 euro pure visolie

DBC01 zei:
...Bij je lokale Erica kruidenshop van het eigen merk, 1000mg per gel cap, voor €11,95 :thumbs:
DUUR! en je weet wat ze over zeeuwen zeggen ejjj ;)

Axium visolie vetzuren (D.A) voor 1 maand (2 op een dag slikken) 1000mg 10,50

ScHrOeFjE zei:
DUUR! en je weet wat ze over zeeuwen zeggen ejjj ;)

Axium visolie vetzuren (D.A) voor 1 maand (2 op een dag slikken) 1000mg 10,50

die van jou zijn dus 60 voor 10,50
die van dbc zijn 100 voor 11 zoveel <---- goedkoopste

Tja Muis die Zeeuw denkt dat ie zuunig is maar rekenene kannie niet! :D

Big_T zei:
ach caps zijn altijd duur
haal ze zelf in kruidvat 60 voor 5 euro pure visolie

Die had ik ook maar goedkope visolie caps kun je merken; de lucht komt terug je keel in. Daar heb ik bij deze geen last van; betere kwaliteit cap! :D

Eentje per dag skatje, anders krijg je vinnen! :D

Omega 3, 1000mg capsules van perfectbody zijn 10,- per 100st! Kweeni in hoeverre je echt die 3-6-9 nodig hebt enzo...maar dit voldoet ook zkr wel en is goed aan de prijs.

orthovitaal 120 caps voor 10euro :)

Omega-3-6-9 250 Gels/1000 mg $13.00

Smoothmold zei:

1fast400

bestel nog wat st john's wort (250caps/300mg/$13.99) en wat crea voor 600g/$14.99 en tel je winst uit :)

Voor 57 euro (omgerekend met nieuwste koers) op de mat bij u thuis vanuit uw luie stoel besteld (en ja, fedex priority zit er al bij).

Bij perfectbody kost st john's wort 300mg/60 caps 18,50 ---> om aan die 250 caps te komen kost dit je hier al 77euro :)

Ik blijf omega 3-6-9 ineen niks vinden. Vooral 6 krijg je iig altijd wel genoeg van binnen, eigenlijk al snel te veel. Zelfs als je zo slecht mogelijk probeert te eten ontkom je er niet aan. De balans klopt alleen bij veel mensen niet. (Veel) te weinig omega 3. Daarom supplementeer je die bij.

blanex zei:
1fast400

bestel nog wat st john's wort (250caps/300mg/$13.99) en wat crea voor 600g/$14.99 en tel je winst uit :)

Voor 57 euro (omgerekend met nieuwste koers) op de mat bij u thuis vanuit uw luie stoel besteld (en ja, fedex priority zit er al bij).

Bij perfectbody kost st john's wort 300mg/60 caps 18,50 ---> om aan die 250 caps te komen kost dit je hier al 77euro :)

Iets verder kijken dan je neus lang is zou helpen.
Je betaald dus nog meer transportkosten dan productkosten.
Gaat lekker zo 'vanuit je luie stoel'!
IK ga sportief op de fiets, ben binnen 10 min bij een vestiging van Erica en krijg m'dn gelcaps zonder 30 euro verzendkosten.
En na 10min weer thuis, nog gezond ook.

DBC01 zei:
Iets verder kijken dan je neus lang is zou helpen.
Je betaald dus nog meer transportkosten dan productkosten.
Gaat lekker zo 'vanuit je luie stoel'!
IK ga sportief op de fiets, ben binnen 10 min bij een vestiging van Erica en krijg m'dn gelcaps zonder 30 euro verzendkosten.
En na 10min weer thuis, nog gezond ook.

Klopt, maar als je meerdere bestelling in een bestelling doet, ben je nog steeds goedkoper uit. Wat ik ook uitgerekend heb, geldt voor die drie producten.

Hoe dan ook tis altijd goedkoper dan in nederland en ik kan mijn geld wel beter gebruiken.

sommetje:

77 euro voor 250 caps st. johns wort bij perfectbody
19,95 voor creatine bij xxlnutrition
11,95 100 1000mg caps omega bij erica
---------------------------------------
108,9 euro in nederland

Laatst bewerkt:
Dat bedoel ik.
Voor iedereen die elke maand 300 euro overheeft om wat aan suppies te spenderen: Ga je gang. Ik heb nog andere zaken te bekostigen.

Overigens: Ik geef ruiterlijk toe dat er schandalig op supps wordt verdiend in Nederland!!!

Terug
Naar boven