AndroidHealthClinic

Tips/advies/commentaar op bulk schema?

StefanFluit

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik heb na een middagje puzzelen een goed schema in elkaar gezet. Denk ik..
Ik wilde jullie vragen om er een kijkje naar te nemen en mij te vertellen wat teveel is of niet goed of niet het juiste moment of iets dergelijks.

Stats: 19 jaar, 194cm, 92kg, 12% ongeveer.

Alvast bedankt voor je tijd, en tips.
Groet, Stefan.

Bijlagen

Gebruik je AAS? Zo niet, vind ik dat je erg veel eiwitten binnen krijgt.
Voedsel keuze vind ik prima

Ook 4200 kcals vind ik erg veel voor iemand van 92kg, of heb je erg zwaar intensief werk? doe je veel aan duursport/cardio?

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik gebruik geen AAS. Ben ik voorlopig ook niet van plan. En nee, geen duurspoort. Ook niet veel cardio. (Dagelijks een half uurtje.) Gewoon veel en hard trainen. Zou het dan teveel zijn? Dagbesteding bestaat uit school.

Het is aan te raden een vetmetertje aan te schaffen en om de zoveel tijd (bijvoorbeeld elke week) eens te meten en te wegen. Als je merkt dat je elke week 1% of meer stijgt dan eet je teveel en zal je gewichtstoename vooral ongewenst vet zijn. Voor jou gewicht zou een stijging van 1%, 2%max per maand ideaal zijn voor een clean bulk. Stuur je schema dus voortdurend bij adhv je metingen.

Het is aan te raden een vetmetertje aan te schaffen en om de zoveel tijd (bijvoorbeeld elke week) eens te meten en te wegen. Als je merkt dat je elke week 1% of meer stijgt dan eet je teveel en zal je gewichtstoename vooral ongewenst vet zijn. Voor jou gewicht zou een stijging van 1%, 2%max per maand ideaal zijn voor een clean bulk. Stuur je schema dus voortdurend bij adhv je metingen.

volwreten tot het de spuitgaten uitloopt :cool:

Iemand op de sportschool zei ongeveer hetzelfde. We hebben er eentje op de sportschool en ik check 't nu ongeveer elke week. Bedankt!

Wat ik btw zie is dat je bij magere franse kwark 65 gram eiwitten hebt gerekend, dit is dan een fout neem ik aan. Anders mag je me zeggen welk merk dit is :P? Want mijn magere kwark (merk jogging) is 45 gram eiwitt per 500 gram. Misschien zou je s'avonds het ei eiwitt kunnen veranderen in gerookte zalm (die plakjes als het ware) oid ? Tevens is mij geleerd dat je niet meer dan 1 a 2 eetlepels per dag aan pindakaas moet eten en bij jou zie ik 100 gram, dus lijkt me iets veel..
Als toevoeging van mijn magere kwark voor het slapen doe ik er meestal een handje nootjes in..

Laatst bewerkt:
Wat ik btw zie is dat je bij magere franse kwark 65 gram eiwitten hebt gerekend, dit is dan een fout neem ik aan. Anders mag je me zeggen welk merk dit is :P? Want mijn magere kwark (merk jogging) is 45 gram eiwitt per 500 gram. Misschien zou je s'avonds het ei eiwitt kunnen veranderen in gerookte zalm (die plakjes als het ware) oid ? Tevens is mij geleerd dat je niet meer dan 1 a 2 eetlepels per dag aan pindakaas moet eten en bij jou zie ik 100 gram, dus lijkt me iets veel..
Als toevoeging van mijn magere kwark voor het slapen doe ik er meestal een handje nootjes in..

Ja dat stond op de site van voedingswaarde tabellen. Die heb ik maar overgenomen. Bij die van mij is het meestal 50 gram op 500 gram. Zalm elke avond lukt nu wel, vader zit in de vis en neemt vaak flinke plakken mee. Maar als dat even niet lukt is zalm best prijzig. Dus dan ga ik voor ei eiwit. Maar ik switch er een beetje mee. Af en toe zalm, af en toe ei. En ik neem vaak een handje amandelnoten bij m'n kwark inderdaad. Of blauwe/rode bessen. Beetje wat ik in huis heb.

Terug
Naar boven