XXL Nutrition

Tips/advies plz!

Nog een voordeel van een frontload is dat je gelijk een hoge test.spiegel hebt en met dbol erbij krijg je daardoor een synergetisch effect.

Zou je geen frontload doen, dan zijn ten eerste die eerste 4 weken voor niks en je hebt eigenlijk de eerste weken een dbol only kuurtje.

Hey bro,

zon kuurtje wil ik ook gaan doen, ik ga in nov kuren maar ben nu ook al aan het beslissen wat voor kuur ik ga doen.

Zelf denk ik aan

Week 1-4: D-boll 30 mg
week 1-10: test enth 500 mg
week 1-10: Boldenone 400 mg
Week 12-15: nakuren nolva

Zit er aan te denken evt R-ala erbij te pakken wat jij ook doet voor de lever.

nolva bij de hand houden om evt gyno te voorkomen

Mijn dieet zal worden:

1 pak brinta
2 pakken melk met 200 gram proteine
200 gram dextrose
avondeten
500 gram kwark

Goed voor zo'n 5700 kcal

Na de kuur wil ik mijn kcal weer omlaag gooien en praktisch op eiwitten gaan leven. Wil sowiezo niet al te groot worden en na die kuur gewoon lekker doortrainen en onderhouden

Laatst bewerkt:
200 gram dextrose?

• Topic Starter Topic Starter
Zal je tandarts leuk vinden. :p

Maar ziet er heavy uit Juriaan, zeker met die Boldenone er nog bij. (Geen HCG trouwens?)

Nope, vond de kuur er wel nice uitzien zo, denk niet dat je het heel veel zwaarder door er bold bij te doen maar dat je wel meer blijvende massa wint. Ik ga over 2 weken op vakantie doe daarna een bloedtest en dan in nov is het zover

Ow ja het wordt wel mijn eerste kuur, en hoop daarna niet al te veel of niet meer te gaan kuren

Originally posted by Dom!nator
200 gram dextrose?

Ja dat ga ik wel vervangen hoor, dit schema kreeg ik van een vriend maar heb er nog niet echt aan gewerkt. was meer een schema om makkelijk aan veel kcal en eiwitten te komen :D

Ow dan toch maar erin laten :D

hhmmzzz beetje vreemd, mn broer studdert biologie en zegt het tegen deel :S

beetje vreemd maarja, zal hem vragen het te laten zien in zn boeken.

juriaan vul die calorien eens met:

biefstuk, kip, eieren, aardappelen, rijst, pasta, kwark

Enkel na je training dextrose

Let wel op de verhoudingen ongeveer 45%carbs-35%protein-20% fat

Maargoed ook daar is nogal eens discussie over, kijk wat voor jou goed werkt.

Originally posted by admin
Glucose /druivensuiker. Wordt net als de in de huishouding gebruikelijke suiker (sacharose) door bacteriën uit de tandaanslag omgezet in melkzuren die op den duur resulteren in cariës.

Was een beetje ingewikkeld geformuleerd :D

• Topic Starter Topic Starter
Of het ligt gewoon aan jou niveau Juriaan! :p

(Geintje hoor, niet boos worden! :D )

Terug
Naar boven