Ik ben nog maar 16 maar ben vrij dik.
ik ben van nature ook een gamer, maar ben onlangs gestart met iedere dag 1 uur cardio te doen in de fitness
maar daarvoor weet ik ook niet wat ik moet eten
of er producten zijn die kunnen helpen met afvallen want ik heb gehoord dat creatine niet helpt.
maar ik heb echt tips nodig.
Ik wil m'n leven drastisch veranderen en ben daartoe alles bereid
Ik weet ik ben geen bodybuilder...
en heb ook geen kennis over wat ik mag en niet eten voorlopig vermijde ik al het eten met teveel khoolydrathen & vet erin
ik drink ook alleen water & zero producten
ik vermijd ook suiker.
de laatste keer dat ik me woog weegde ik 94 en ik ben 1m64-1m67 radeloos serieus.. :s
Ik heb echt jullie hulp nodig...
ik bedoel ik ben 't beu dat mensen met me lachen ?
dat mensen me beoordelen op m'n uiterlijk
nu heb ik over een week 2 maanden Grote vakantie daarin wil ik toch al wat progress zien zodat ik "TROTS" naar school kan gaan
ik ben t beu dikker te zijn en ik weet dat ik dit kan heb gewoon de tips nodig
ik ben van nature ook een gamer, maar ben onlangs gestart met iedere dag 1 uur cardio te doen in de fitness
maar daarvoor weet ik ook niet wat ik moet eten
of er producten zijn die kunnen helpen met afvallen want ik heb gehoord dat creatine niet helpt.
maar ik heb echt tips nodig.
Ik wil m'n leven drastisch veranderen en ben daartoe alles bereid
Ik weet ik ben geen bodybuilder...
en heb ook geen kennis over wat ik mag en niet eten voorlopig vermijde ik al het eten met teveel khoolydrathen & vet erin
ik drink ook alleen water & zero producten
ik vermijd ook suiker.de laatste keer dat ik me woog weegde ik 94 en ik ben 1m64-1m67 radeloos serieus.. :s
Ik heb echt jullie hulp nodig...
ik bedoel ik ben 't beu dat mensen met me lachen ?
dat mensen me beoordelen op m'n uiterlijk
nu heb ik over een week 2 maanden Grote vakantie daarin wil ik toch al wat progress zien zodat ik "TROTS" naar school kan gaan
ik ben t beu dikker te zijn en ik weet dat ik dit kan heb gewoon de tips nodig

Laatst bewerkt: