Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sport nu wel en ik eet gezonder maar is er niet zo'n product dat m'n honger kan stoppen ?

Download Myfitnesspal. In deze app kan je bijhouden wat je precies eet op een dag. Zorg dat je zo'n 500 kcal per dag minder eet dan je onderhoud en ga daarnaast vaak sporten (krachttraining & cardio)
Eet daarnaast veel eiwit, heeft een hoge verzadigingswaarde (houdt in dat het langer vult en je dus minder honger krijgt) en groente, dit bevat namelijk vrijwel geen kcal maar vult ook goed.
Nee ik doe dat zelf niet. Vind dat dan weer niet zo nodig, geeft mij geen gegevens waar ik iets aan heb.Dank u, heb de App geïnstalleerd en ik moet zeggen dat het er gebruiksvriendelijk uitziet. Helemaal handig is dat je barcodes kan scannen, en het automatisch in je schema komt te staan.
Alleen nog een vraagje, moet je ook je trainingsschema invoeren? Of kan je die gewoon achterwege laten, wat denk jij dat het verstandigste is?