MuscleMeat

Tips nodig voor afvallen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat dat 't grootste probleem is geweest :) dat ik mezelf wijsmaakte dat ik iets sneller had dan ik wou :P

ik ben van nature ook een gamer, kan dat?::O

gewoon 150 kcal onder je onderhoud gaan zitten en klaar is kees.
binnen een jaartje ben je al tevreden

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Ik sport nu wel en ik eet gezonder maar is er niet zo'n product dat m'n honger kan stoppen ?

als jij het vind, vertel het mij zsm
gat in de markt:D

Download Myfitnesspal. In deze app kan je bijhouden wat je precies eet op een dag. Zorg dat je zo'n 500 kcal per dag minder eet dan je onderhoud en ga daarnaast vaak sporten (krachttraining & cardio)

Eet daarnaast veel eiwit, heeft een hoge verzadigingswaarde (houdt in dat het langer vult en je dus minder honger krijgt) en groente, dit bevat namelijk vrijwel geen kcal maar vult ook goed.

Dank u, heb de App geïnstalleerd en ik moet zeggen dat het er gebruiksvriendelijk uitziet. Helemaal handig is dat je barcodes kan scannen, en het automatisch in je schema komt te staan.

Alleen nog een vraagje, moet je ook je trainingsschema invoeren? Of kan je die gewoon achterwege laten, wat denk jij dat het verstandigste is?

Download Fatchecker, heeft mij erg geholpen in me strijd tegen gewicht.

Dank u, heb de App geïnstalleerd en ik moet zeggen dat het er gebruiksvriendelijk uitziet. Helemaal handig is dat je barcodes kan scannen, en het automatisch in je schema komt te staan.

Alleen nog een vraagje, moet je ook je trainingsschema invoeren? Of kan je die gewoon achterwege laten, wat denk jij dat het verstandigste is?
Nee ik doe dat zelf niet. Vind dat dan weer niet zo nodig, geeft mij geen gegevens waar ik iets aan heb.
cardio voeg ik wel toe om dagelijkse hoeveelheid netto calorieen te berekenen

ik lees dat je behoorlijke zwembandjes hebt, het positieve aan deze vetten is dat ze snel verdwijnen mits je goed eet en sport wat motiverend werkt om door te gaan.
volgens mij heb je geen ervaring met sporten of whatso ever, dus dit lijkt me een gunstig programma voor jou om mee te beginnen:

elke ochtend wanneer jij opstaat trek je je hardloopschoenen aan en ga een uurtje wandelen. gewoon rondlopen, meer niks.
drink de hele dag door water, cola zero zo afentoe voor de afwisseling zal geen probleem zijn.
ga geen snoep snacken, je weet zelf best wanneer iets slecht is en niet. so no excuses.
als mama pattat maakt voor de avond is dat geen probleem, eet een klein portie mee met ketchup en geen mayo of andere uber vettige dingen. je weet zelf wanneer je slecht bezig bent en wanneer minder slecht.
eet een stuk fruit 1-2 maal per dag wanneer je honger krijgt, probeer zoveel mogelijk fruit uit en kijk welke je aanstaat en goedvol houdt.
normaals veel water drinken.
weeg jezelf elke vrijdag voor 1 maand lang.
begin je na een maand progressie te maken in gewich en fitter te voelen etc. dan ben je goed opdreef met gezondere keuzes maken voor wat betreft je lichaam.

Terug
Naar boven