Fitness Seller

Tips om te bulken in de zomer / op het strand.

Jordyvl

Competitive Bodybuilder
Waardering
181
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
De zomer komt er weer aan, dus dat betekend lange dagen op het strand liggen.

Ik ga tot maart 2014 door met bulken, dus eten eten eten.

Veel producten worden lauw/warm als ze te lang in de zon staan, en dr staat natuurlijk geen magnetron op het strand waar je ff een bak rijst in zet om warm te maken.

Welke producten hebben jullie voorkeur om mee te nemen naar het strand als je toch graag wil bulken in de zomer.

Pastasalades en rijstsalades. Kunnen prima tegen warmte en smaakt ook nog goed als het lauw is.
Je kan het in een koeltas met vrieselementen meenemen.

je zou ook aan IF kunnen doen in de zomer (misschien een beetje te ver gegrepen maar is altijd een goede optie) ga ik trouwens ook doen deze zomer, en ken er nog wel mensen die het gaan doen om dezelfde redenen, dan kan je savonds ook grotere maaltijden houden (ideaal na een dagje aan zee, heb dan altijd zo'n honger)

• Topic Starter Topic Starter
Pastasalades en rijstsalades. Kunnen prima tegen warmte en smaakt ook nog goed als het lauw is.
Je kan het in een koeltas met vrieselementen meenemen.

Ja z'n koeltas is wel een goed idee. dan kan ik eventueel ook kwark meenemen + de salades blijven wat kouder.

je zou ook aan IF kunnen doen in de zomer (misschien een beetje te ver gegrepen maar is altijd een goede optie) ga ik trouwens ook doen deze zomer, en ken er nog wel mensen die het gaan doen om dezelfde redenen, dan kan je savonds ook grotere maaltijden houden (ideaal na een dagje aan zee, heb dan altijd zo'n honger)

Daar had ik ook al aan zitten denken, maar misschien dan wel iets van eiwitshake meenemen en die in het water bewaren zodat die een beetje koud blijft. Of is het bij IF ook de bedoeling om de gehele dag geen eiwitten te eten??

chips, patat, magnums, borrelnoten, cola, cupcakejes.

BBQ mee nemen spare ribs mmmm

Haha, alsof je elke dag naar het strand gaat. En als je een keer een middag op het strand bent eet je gewoon wat extra als je weer thuis komt.

Gaan naar een land waar het in de zomer goed warm is, je auto laten bakken in de zin en eitjes bakken op je motorkap.

Maar nee, gewoon wat Marina al aangegeven heeft. Lekker salades bereiden en in de koelbox steken. Prima te doen op het strand. Een aantal boterhammen e.d. kun je er verder ook prima in kwijt.

Kwark zou ik er persoonlijk niet in meenemen, behalve als je een actief gekoelde koelbox hebt en deze in je auto laat staan. Koelboxen worden vaak toch langzaam aan wat warmer namelijk, en dat maakt je kwark er meestal niet lekkerder op.

Gaan naar een land waar het in de zomer goed warm is, je auto laten bakken in de zin en eitjes bakken op je motorkap.

Maar nee, gewoon wat Marina al aangegeven heeft. Lekker salades bereiden en in de koelbox steken. Prima te doen op het strand. Een aantal boterhammen e.d. kun je er verder ook prima in kwijt.

Kwark zou ik er persoonlijk niet in meenemen, behalve als je een actief gekoelde koelbox hebt en deze in je auto laat staan. Koelboxen worden vaak toch langzaam aan wat warmer namelijk, en dat maakt je kwark er meestal niet lekkerder op.

hoeveel kilo salades en kwark moet je wel niet eten tijdens de bulk? dit zijn adviezen waar ts niks aan heeft, hij wil aankomen niet afvallen.

hoeveel kilo salades en kwark moet je wel niet eten tijdens de bulk? dit zijn adviezen waar ts niks aan heeft, hij wil aankomen niet afvallen.

Salade is niet enkel sla, als hij 300g pasta, 500g kip en een scheut olijfolie in zijn salade stopt zit hij al snel rond de 1500 kcal en prima koud genoeg kunt houden in de koelbox om gedurende de uren op het strand weg te werken. Indien hij langer op het strand zit, kan hij altijd meer bereiden, rits boterhammen meenemen, of iets anders. Beetje creatief met eten om kunnen gaan ;).

Mogelijk is knakworst met ei anders iets wat hij mee kan nemen :rolleyes:.

Haha, alsof je elke dag naar het strand gaat. En als je een keer een middag op het strand bent eet je gewoon wat extra als je weer thuis komt.

Wat doe jij dan heel de dag in dit onvoorstelbaar warme Nederland in de zomer.

ik ga waarschijnlijk IF doen.. het is gewoon k*t om ten eerste voedsel mee te nemen naar het strand. En om te eten op het strand

Gewoon bulken op magnums

je eet toch functioneel, gewoon koud / lauw je maaltijdje opvreten uit je bakkies.

kleine koeltas/koelbox ingraven

als je inderdaad goed had gelezen gaf ik aan PASTA en RIJST salades! ;)
kan je heel veel in varieren met ingredienten.

dingen als vis in blik kan je ook prima meenemen. Kan tegen warmte. evenals blikken bruine bonen en witte bonen. (ik ben er zelf gek op. blik tonijn met een blik bonen door elkaar en voor het frisse wat komkommer en ui.

Terug
Naar boven