Fitness Seller

Tips voeding schema

Jou max aan eiwitten ligt rond de 220 gram. Ideaal zou zijn tussen de 180 en 220, dus 200 gram is prima (heb je nu dan ook).
Banaan rondom de training is prima.
Wat betreft de muesli, natuurlijk kan het gewoon. Jij vroeg om advies, ik geef aan wat beter kan. Dat betekend niet dat het meteen slecht is ;).
De truc is juist om het voor jezelf ook prettig te houden zodat het vol te houden is op de lange termijn ;)

Als ik het zo bekijk ziet het er prima uit, heb alleen nog 1 puntje...
Je zei de banaan van de middag (maaltijd 4) voor de training te nemen. Ik zie daar ook ongeveer 200 kcal aan cashew noten staan.
Die cashew noten kun je dan beter bij maaltijd 6 erbij nemen. Vetten rondom de training is iets wat je wilt beperken in verband met de vertraging van opname....

• Topic Starter Topic Starter
In ieder geval heel erg bedankt voor je moeite naar mijn schema te kijken en te reageren :)
Heb er veel aan gehad!
Het is meer dat maaltijd 4 rond een uur of 3 plaats vind en ik de banaan bewaar voor rond half 5 een half uur voor mijn training. Zodat ik geen trek krijg tijdens het trainen snap je ?
En als ik je noten van maaltijd 4 weg haal eet ik meteen weer zo weinig rond een uur voor dat mijn werkdag eindigt en ik nog steeds erg trek heb :P

Maar mocht je een betere suggestie hebben hoor ik het graag :)

Terug
Naar boven