MuscleMeat

tips voedingschema

ashraf

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
19%
Ik heb zonet 3 uur lang gewerk aan een eetschema .Ik hoop dat het goed is.
omdat jullie het het best kunnen beoordelen plaats ik het hiero.
Tips zijn welkom effe paar stats

84 kg
bf 18.3 %
VVM:68kg
Dagelijkse behoefte : 2659 uitgerekend op base dat is licht werk doe en hard train factor 0.55 (website berekening)
Schema behoefte :2368
tekort : 300 kcal + aftrek sport 45 min cardio 82 RPM hartslag 170 vliegwiel 5 kg.

TIPS ZIJN welkom hoop echt dat het goed is popel om weer te gaan trainen in het begin ben ik afgevallen door te stoppen met snoepen enz.
van 93 naar 82 toen weer naar 84 na een 3 maanden pauze zonder trainen :o.
dus nu zou ik graag in 3 maanden tijd of meer als het nodig is. 8 kg Vet verliezen dan zou ik rond de 11 % zitten schat ik HOOP Ik

Bedankt alvast

Onderbouw uw kritiek aub.

Bijlagen

ik zie een heel slecht voedingschema. Heb je de stickies wel gelezen ? Ik zal het even onderbouwen. Je kan beter de broden beleggen, en hele maaltijden naar binnen krijgen. IDe kaas kan weg en de tonijn kan je op je brood zetten! Zorg bij elke maaltijd dat je Koolhydraten, vetten , eiwit binnenkrijgt! Melk bij elke maaltijd zou kunnen helpen..Voor de rest kan die eerste banaan verplaatsen de banaan kan je IN je maaltijd opeten en het liefst niet ERVOOR omdat het snelle koolh. bevat. En over de zuivel die je in de avond inneemt, NEEM geen kilo gelijk in, maar probeer 30 Gr. Per eiwit in een maaltijd te zitten. Die kan je dus ook verdelen. De helft kan je dan pakken als tussendoortje bijv.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 00:47 ----------

Met zoveel kwark gaat het niet lukken en met zoveel brood. Er zijn veel koolhydraat bronnen begrijp je dat ? Met onder andere veel brood zorgt voor een dikke buikje, je zou daarvoor rijst aardappelen of bonen kunnen nemen bijv. Je kan ook bijvoorbeeld 2 sneetjes nemen en niet meer. Eet gevarieerd, maar zorg dusdanig ook voor producten die teveel zout of suikers bevatten. Succes !

Magere kwark is zeker helemaal niets mis mee!

Aardappel daarintegen zijn veel te veel koolhydraten, ga inderdaad voor rijst, en bij voorkeur bruine volkorenrijst. Minder calorieën en je proeft geen verschil. als je tussendoortjes kan je ook gaan voor een appel of kiwi in plaats brood.

Aardappel daarintegen zijn veel te veel koolhydraten, ga inderdaad voor rijst, en bij voorkeur bruine volkorenrijst. Minder calorieën en je proeft geen verschil. als je tussendoortjes kan je ook gaan voor een appel of kiwi in plaats brood.

daar ben ik het niet mee eens aardappel zit veel kracht in elke proffesionele bodybuilder heeft het wel in schema??? hoe komt dat dan?

in aardappelen zitten ook minder calorieen dan rijst... dus het klopt zo ie zo niet wat je dan zegt ?

snelle suikers neem je nooit als tussendoor dat doe je na de training of bij een maaltijd ..

tip tip tip

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 02:32 ----------

en hetgaatniet om de magere kwark het gaat om de precieze dat je inneemt per maaltijd..

1 kg is gwn teveel om in te nemen per keer //

dus hierbij

• Topic Starter Topic Starter
Ehm er staat bij kwark wat ik inneem 200 gram niet een kg.
En tonijn zit op me brood niet apart.

Mischien moet ik het iets duidelijker opschrijven.

Mvg ashraf

Ps. De verhouding staat op het eind

Mvg Ashraf

• Topic Starter Topic Starter
Tussendoortje appel kiwi.
Ik vermijd liever bronnen van suiker tussendoor.
Maar als het positieve gevolge heeft dan neem ik wel een appel in ofzo.

Mvg ashraf

Terug
Naar boven