B-J
Novice
- Waardering
- 0
Heeft iemand nog tips voor een grotere borst... ik heb opzich wel een goed fysiek alleen mijn borst ligt achter..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haazebr zei:2 keer per week borst is ook weer tegenstijdig voor groei.(bij de meeste trainingsprincipes) Ik denk dat je het best gewoon bij 1 ZWARE borsttraining moet houden. Ga niet teveel isoleren met veelverschillende oefenigen voor de bovenkant ofzo. Stick to the basic
haazebr zei:2 keer per week borst is ook weer tegenstijdig voor groei.(bij de meeste trainingsprincipes) Ik denk dat je het best gewoon bij 1 ZWARE borsttraining moet houden. Ga niet teveel isoleren met veelverschillende oefenigen voor de bovenkant ofzo. Stick to the basic

Ik snap ook het idee erachter. Heb de topics gevolgd van de aanhangers van meer dan 1 keer een spier trainen, maar daar wordt wel anders getraind! Daar wissel je af volgens bepaalde schema's.
is split dan normaal?haazebr zei:Ik zeg ook dat het bij sommige trainingsprincipes achterhaald isIk snap ook het idee erachter. Heb de topics gevolgd van de aanhangers van meer dan 1 keer een spier trainen, maar daar wordt wel anders getraind! Daar wissel je af volgens bepaalde schema's.
Maar je gaat mij niet vertellen als je volgens het "normale" split schema traint, dat je dan 2 a 3 keer in de week borst kan trainen. Vraag me dan toch af of je trainingen dan niet te licht zijn. Ik zit zelf gemidd aan de 3 a soms 4 dagen spierpijn van borst, dus dat gaat hem niet worden als die andere theorie beter zal werken![]()