AndroidHealthClinic

Tips voor een grotere borst??

B-J

Novice
Waardering
0
Heeft iemand nog tips voor een grotere borst... ik heb opzich wel een goed fysiek alleen mijn borst ligt achter..:mad:

Probeer anders even de zoekfunctie...hier zijn al veel topics over geweest ;)

doe 2 keer per week borst vooral met bankdrukken doe je veel setjes en korte herhalingen.
zorg dat je laaste setje iemand erbij staat dat je tot het uiterste gaat.
en ga thuis opdrukken...
ik heb in je vorige fotos gezien dat jouw armen wel voor lopen niet bij iedereen is het hetzelfde mijn borst groeit ook sneller als mijn armen helaas....

hey je bent trouwens een stadsgenoot...

Datzelfde probleem heb ik dus ook ... die achterlopende borst ...

De draad staat momenteel op page 2 ergens onderaan. Daar staan aardig wat tips in van onze medemembers!

2 keer per week borst is ook weer tegenstijdig voor groei.(bij de meeste trainingsprincipes) Ik denk dat je het best gewoon bij 1 ZWARE borsttraining moet houden. Ga niet teveel isoleren met veelverschillende oefenigen voor de bovenkant ofzo. Stick to the basic

haazebr zei:
2 keer per week borst is ook weer tegenstijdig voor groei.(bij de meeste trainingsprincipes) Ik denk dat je het best gewoon bij 1 ZWARE borsttraining moet houden. Ga niet teveel isoleren met veelverschillende oefenigen voor de bovenkant ofzo. Stick to the basic

imo een beetje achterhaald. sinds ik borst 2x in de week ben gaan trainen is mijn borst eindelijk iets gaan groeien. Maar als 1x werkt, dan gewoon doorgaan hiermee. Werkt het niet, probeer je borst dan een tijdje 2x in de week te trainen.

meer incline oefeningen >>>helpt bij mij wel hierdoor voller dus groter uiterlijk!!

2x per week borst tegenstrijdig??? Dikke BS. Ik doe het al sinds ik begon met trainen en hij groeit nog steeds heel goed. Borst is dan ook mn sterkste punt.

haazebr zei:

Ik doe het 3x per week en ik ga erop vooruit, als ik dit 1x zou doen dan heb ik volgende week net zulke grote t**ten als pamela anderson???

Ik zeg ook dat het bij sommige trainingsprincipes achterhaald is ;) Ik snap ook het idee erachter. Heb de topics gevolgd van de aanhangers van meer dan 1 keer een spier trainen, maar daar wordt wel anders getraind! Daar wissel je af volgens bepaalde schema's.

Maar je gaat mij niet vertellen als je volgens het "normale" split schema traint, dat je dan 2 a 3 keer in de week borst kan trainen. Vraag me dan toch af of je trainingen dan niet te licht zijn. Ik zit zelf gemidd aan de 3 a soms 4 dagen spierpijn van borst, dus dat gaat hem niet worden als die andere theorie beter zal werken :D

incline DB press is voor mij een killer om te beginnen; indien je wat sterkere triceps hebt tegenover borst kan je al beginnen met je borst voor te verwarmen met wat zware flyes.

als je niet langer dan 2 jaar bezig bent,geduld. Borst word met de tijd voller,althans bij mij toch

Meer eten!

Als je 2 keer per week borst zou gaan trainen .. hoe word het schema dan (oefeningen? sets/reps??)

haazebr zei:
Ik zeg ook dat het bij sommige trainingsprincipes achterhaald is ;) Ik snap ook het idee erachter. Heb de topics gevolgd van de aanhangers van meer dan 1 keer een spier trainen, maar daar wordt wel anders getraind! Daar wissel je af volgens bepaalde schema's.

Maar je gaat mij niet vertellen als je volgens het "normale" split schema traint, dat je dan 2 a 3 keer in de week borst kan trainen. Vraag me dan toch af of je trainingen dan niet te licht zijn. Ik zit zelf gemidd aan de 3 a soms 4 dagen spierpijn van borst, dus dat gaat hem niet worden als die andere theorie beter zal werken :D
is split dan normaal?

groei niet vast in gewoonten, durf eens te veranderen.
Van progresief trainen, voldoende eten en voldoende slapen, krijg je grotere spieren.
Blijft er iets achter dan doe ik voor die groep de hoogvolume van 10x10, bij mij werkt het vooral met benen.

En natuurlijk ook de rest blijven trainen ;)

jerommeke als ik zo je sig bekijk en je stats zie, past deze naam idd bij je.

Vooral afwisseling is belangrijk, probeer je trainingen zo in te richten dat elke keer als je traint je borst wat nieuws te verduren heeft. Dit heeft bij mij goed geholpen.

Terug
Naar boven