XXL Nutrition

Tips voor voeding op reis?

Steven27

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Wat doen jullie op reis? Eten jullie dan ook een 6 maaltijden per dag? Neemt er iemand supplementen mee, of laten jullie het 14 dagen niet aan je hart komen. Graag wat tips.

hier ben ik idd ook wel benieuwt na.

ik ga binnekort op vakantie :cool:

maar wel all-in dus eten gaat wel door alleen niet zo als anders denk ik

whey & casein pro mee voor de rest gewoon zoveel mogelijk op vakantie probreren te nuttigen bij all in zijn er meestal in de ochtend eieren dus ik zou zeggen pak lekker veel eieren neem extra portie vlees enz.
Kort samengevat je kan een beetje letten op het feit dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt.
Maar ik zou zeggen geniet gewoon lekker van die 14 dagen en als je terug komt ga je der weer volle bak tegenaan.

14 dagen vreten en zuipen. Begin de dag goed met een English Breakfast en je knalt weer een halve dag vooruit.

Inderdaad gewoon een week of 2 lekker uitleven. Er gaat niets mee

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.
Ga er gewoon 10 dagen van profiteren en daarna kunnen we weer met een "schone lei" beginnen.

jah precies 2 weken is te doen.. ik ga vanaf 28 juni 8 weken weg naar spanje Werken:cool: ik ga natuurlijk goed op mijn eiwitten letten en wat whey meenemen. de rest goed blijven eten. en een sportschool zoeken en de bij houden!

Eiwitten en creatine mee, vind het een kleine moeite om op vakantie ook op m'n voeding te letten, weet al dat er bij het park waar ik verblijf een uitgebreidde gym is dus trainen blijf ik ook elke ochtend doen

waarom probeer je niet wat vet te verliezen als je op vakantie bent. een cut dieet is makkelijker mee tenemen. en tijd voor cardio heb je genoeg

Ik ga zelf 2 weken naar Portugal toen en ik denk er gewoon om dat ik mij zelf niet dag in dag uit vol vreet met verzadigde vetten.
Eet goed in de ochtend zou ik zeggen en blijf je eten verdelen zodat je minder snel honger krijgt en je vol gaat vreten met verzadigde vetten.
En eten lekker een stuk vis als j uit eten gaat of een lekker stukje biefstuk met lekkkkkerrrrrrrrrrr veel groente :)

Terug
Naar boven