AndroidHealthClinic

t'is weer zo ver

wookie

Novice
Waardering
0
ben van plan om binnenkort een kuurtje te doen.
wat denken jullie hier van :

WEEK 1-2:750mg testosteron enanthaat/wk
WEEK 1-2:600mg deca durabolin /wk

WEEK 3-10:500mg testosteron enanthaat /wk
WEEK 3-10:400mg deca durabolin /wk
WEEK 9-12:40mg dianabol

WEEK 4-12:500IU HCG /wk
WEEK 12-13:40mg nolvadex /D
WEEK 14-15:20mg nolvadex /D

hier nog even wat info over mezelf: dit gaat mijn 3de kuur worden. de vorige waren lichte(2jaar geleden).ben dus 26jaar-1.78m en weeg 85kg nu. wil rustig naar de 100kg gaan. ben benieuwd met dit kuurtje want is nu zwaarder,en ik pak nu niet meer de nolvadex van begin tot eind, wat ik toen wel deed uit onwetendheid(en nog 13kg bijgekomen :) ). en ook het vooraf uploaden deed ik niet,dus ! PS:voeding,suplementen,training en motievatie zijn volle bak :D .

laterzzzzzzzzzzzzz

Nou je hebt dezelfde stats als mij alleen ik ben wat jonger. Ik zelf vind dat je naturel nog wel wat zou kunnnen pakken. Maar das mij mening!

Okee nu de kuur :

Waarom dianabol zo laat ? Je gebruikt dan 3 AAS soorten die redelijk tot veel vochtvasthouden. ( verschillend per persoon )

Als ik jouw was zal ik er winstrol neer zetten. Dat op 50 mg per dag tenzij je wil gaan injecteren ?

Ennuh als ik vrage mag welke merken heb je ?

wookie zei:
WEEK 1-2:750mg testosteron enanthaat/wk[zou deze 1000mg maken]
WEEK 1-2:600mg deca durabolin /wk[deze op 800 zetten]

WEEK 9-12:40mg dianabol [???][je doet een frontload dus deze kan weg! of verplaats hem naar week 1-4!]

WEEK 4-12:500IU HCG /wk[??? 8wkn hcg? zet gewoon 1 x 2500 iu en dan 4 x 1250 iu][om de 5 dgn]

WEEK 12-13:40mg nolvadex /D[geen clomid?]
WEEK 14-15:20mg nolvadex /D

zou die frontload in 2 x zetten bv maandag en donderdag![Afbeelding niet meer beschikbaar]
Blijf nuchter !! de 100 ga je niet halen of je moet heel veel zout naar binnen werken!

Zie mijn op en aan merkingen ik hoop dat je er wat aan hebt!

schroefbeest!

• Topic Starter Topic Starter
voor eerst bedankt voor de reactie allemaal.

NU: de test.e. op 1000mg en deca op 800mg vind ik persoonlijk wat te veel.
de(mijn) normale dosering zit tussen 200-800mg test.e./wk-"up the doseges and yes the gains will also go up,but not directly in proportion,but the side effects will rocket"

en 200-600mg/wk voor de deca "with high dosege courses you will get nosebleeds,acne and headaches"

de info over de dbol(geen)en hcg zal ik toe passen.

en de WEEK13-14: 40mg nolva/d+50mg clomid/d
WEEK15-16: 20mg nolva/d is dit beter?

de frontload ging ik in 2x zetten ja.
en die 100kg waar ik het over had,ik bedoelde niet met deze kuur,maar dat is gewoon wat ik wil berijken in de loop van de jaren :D
ryu bedoel je met merken mijn maxen:
dumbbell drukken met:42kg dumbbells 6reps
dlift:150kg 5 reps
sqaud:150kg 6reps(gluts tegen calfs :) )
mily press: 36kg dumbbells 8reps
enz..
of bedoel je merken van "gear":moet ze nog gaan halen maar eerst "hier" fijn tunen.is allemaal via mijn kameraad,is dan ook dokter :cool:

laterzzzzzzzzzz

d-boll doe je de eerste weken dus zeker niet op het einde,als je de d-boll neemt zou ik de frontload weglaten en al zeker niet op 1000mg test en 800mg deca tenzij je al een deftig kuurverleden hebt

nee van welke merk je de roids hebt. Kan ff niet op de goede naam komen

dream warrior zei:
d-boll doe je de eerste weken dus zeker niet op het einde,als je de d-boll neemt zou ik de frontload weglaten en al zeker niet op 1000mg test en 800mg deca tenzij je al een deftig kuurverleden hebt

Luister hier maar naar dit is een goeie tip!

Laatst bewerkt:
dream warrior zei:
gezien de hoeveel heden van zijn kuur ga ik er van uit dat hij er al wel een stuk of 3 heeft gehad ??

• Topic Starter Topic Starter
nog niet wijzer

ik heb er al 2 gehad(kuurtjes)..1x smal en 1x medium.en nu dus large(voor mij
maar ik ga gewoon de dbol weg laten, is goed genoeg voor en derde k.
zo dus:

maar met die nakuur: "a 1000IU shot mid course and another two 2000IU schots post stack,the first 7 days after the last use of steroids and the second 7 days later". is dit niet beter voor deze kuur/mijn lichaams gewicht?

en de nolva/clomid,dat moet toch ook aangepast aan mijn lichaams gewicht ,niet?
WEEK 13-... : ...mg nolvadex /D +clomid ...mg/D

Als ik jou was zou ik vanaf dag 1 maatregelen tegen vochtophoping/oplopend oestrogeenlevels en bitchtits gaan doen. Dat maakt je nakuur ook een stuk eenvoudiger en effectiever. Waarom niet met Arimidex of Femara (eventueeel Proviron, Cytadren) je kuur veiliger maken en je je nakuur makkelijker. Waarom zoveel investeren in AAS en zo weinig in voorzorg? Met HCG hou je de groottte van je ballen op peil tijdens de kuur en heeft in de nakuur dezelfde functie maar kan daar beter achterwege gelaten worden omdat het juist bijdraagt aan het onderdrukken van je natuurlijk hormoonafgifte.
Je kuur is zwaar genoeg om er NOG serieuzer mee om te gaan!

wookie zei:
ik heb er al 2 gehad(kuurtjes)..1x smal en 1x medium.en nu dus large(voor mij
maar ik ga gewoon de dbol weg laten, is goed genoeg voor en derde k.
zo dus:

maar met die nakuur: "a 1000IU shot mid course and another two 2000IU schots post stack,the first 7 days after the last use of steroids and the second 7 days later". is dit niet beter voor deze kuur/mijn lichaams gewicht?

en de nolva/clomid,dat moet toch ook aangepast aan mijn lichaams gewicht ,niet?
WEEK 13-... : ...mg nolvadex /D +clomid ...mg/D

paar kleine tips en kijk maar wat je ermee doet.

Je begint met twee traag werkende stoffen die pas na een aantal weken gaan werken. Je kan er best wat d-boll bij nemen maarverplaats deze naar de eerste 6 weken van de kuur, zo hebben de deca en enanthate voldoende tijd om t egaan werekn. J ekunt ook de eerste 4 weken bv beginnen met sustanon deze werkt ook een stuk sneller vanwege de propionate die het bevat.

Wanneer je boven de 500 mg test gaat nemen of langer dan 12 weken in de kuur zit is het verstandig na 6 weken 4 keer een shot van 2500iu hcg te zetten en dit inderdaad 7 dagen na de kuur nogmaals te herhalen.

Waarom zulke grote hoeveelheden HCG terwijl al aangetoont is dat dit je Leydig cellen kan beschadigen? ???

De eerder genoemde manier van vanaf week 4 wekelijks 500IU HCG zorgt a) Voor atrophie van je testikels waardoor je herstel veel sneller zal zijn en b) zal je met 500IU niet het risico lopen je Leydig cellen te beschadigen.

MrJ zei:
Waarom zulke grote hoeveelheden HCG terwijl al aangetoont is dat dit je Leydig cellen kan beschadigen? ???

De eerder genoemde manier van vanaf week 4 wekelijks 500IU HCG zorgt a) Voor atrophie van je testikels waardoor je herstel veel sneller zal zijn en b) zal je met 500IU niet het risico lopen je Leydig cellen te beschadigen.

Ik heb het al een aantal maal uitgelegt. Ik weet dat er studies zijn die aantonen dat het gebruik van een kleine dosis hcg gedurende de hele kuur verstandig is, maar er zijn ook tal van studies die aantonen dat een inject hcg van minder dan 2000iu simpelweg geen effect heeft. Verder went je lichaam erg snel aan een middel als hcg. Het gevolg van te lang en te vaak hcg nemen resulteert dan ook in een lichaam dat vrijwel niet meer reageert op hcg. De meeste nemen hcg gedurende een hele kuur om ervor te zorgen dat de tests niet krimpen. NOU EN ???? dan heb je kleine ballen tijdens een kuur lekker belangrijk. Je lichaam hoeft geen grote hoeveelheid test aan te maken want het komt van buiten af al. Wel is het belangrijk dat je lichaam het zo snel mogelijk weer aanmaakt nadat je stopt om je spiermassa te behouden.

Chemical zei:
Ik heb het al een aantal maal uitgelegt. Ik weet dat er studies zijn die aantonen dat het gebruik van een kleine dosis hcg gedurende de hele kuur verstandig is, maar er zijn ook tal van studies die aantonen dat een inject hcg van minder dan 2000iu simpelweg geen effect heeft.

OK, daar ben ik wel benieuwd naar dan. :)

Verder went je lichaam erg snel aan een middel als hcg. Het gevolg van te lang en te vaak hcg nemen resulteert dan ook in een lichaam dat vrijwel niet meer reageert op hcg.

O? Maar HCG is een soort LH variant. En daar went je lichaam weer niet aan toch? Maar als je dus 8 weken lang 500IU HCG zou gaan zetten, zou je na x weken merken dat je testikels alsnog gaan krimpen door de gewenning?

De meeste nemen hcg gedurende een hele kuur om ervor te zorgen dat de tests niet krimpen. NOU EN ???? dan heb je kleine ballen tijdens een kuur lekker belangrijk. Je lichaam hoeft geen grote hoeveelheid test aan te maken want het komt van buiten af al. Wel is het belangrijk dat je lichaam het zo snel mogelijk weer aanmaakt nadat je stopt om je spiermassa te behouden.

True.

Maar om ervoor te zorgen dat je lichaam zich weer snel gaat herstellen, moeten je oestrogenen geblokeerd worden en je testikels klaar voor gebruik zijn (dus op normale grootte).

Allebei de manieren zijn gangbaar, ik zal echter persoonlijk liever niet het risico nemen dat je je leydig cellen beschadigd. :)

Ik heb ook in diverse studies gelezen, dat HCG NA de kuur de spermacellen flink kan beschadigen, terwijl met kleine frequente shots HCG TIJDENS de kuur dit risico aanzienlijk kleiner is. Voor beide valt iets te zeggen, vind ik. Als je nog kindjes moet maken, zou ik zeggen: houd de dosis test laag, zodat je helemaal geen HCG nodig hebt.
Heb je al genoeg kindjes of heb je een hekel aan ze ( :D ), maak dan de keuze die het meest comfortabel aanvoelt. :)

Mr. Symmetry zei:
Ik heb ook in diverse studies gelezen, dat HCG NA de kuur de spermacellen flink kan beschadigen, terwijl met kleine frequente shots HCG TIJDENS de kuur dit risico aanzienlijk kleiner is. Voor beide valt iets te zeggen, vind ik. Als je nog kindjes moet maken, zou ik zeggen: houd de dosis test laag, zodat je helemaal geen HCG nodig hebt.
Heb je al genoeg kindjes of heb je een hekel aan ze ( :D ), maak dan de keuze die het meest comfortabel aanvoelt. :)

MMM dit zou dus inhouden dat mensen als flex weeler en Ed van amsterdam altijd lage dosis test hebben genomen aangezien beide onlangs nog vader zijn geworden van gezonde kindjes.

Chemical zei:
MMM dit zou dus inhouden dat mensen als flex weeler en Ed van amsterdam altijd lage dosis test hebben genomen aangezien beide onlangs nog vader zijn geworden van gezonde kindjes.
Grappige stelling. Het betekent vooral dat ze mazzel hebben, of dat hun nageslacht nog allerlei klachten gaat krijgen. Ik zou het risico niet nemen, in elk geval. Iemand die koste wat kost zwaar kuurt zonder echt te weten of dat z'n nageslacht schaadt, is in mijn ogen een onverantwoorde oetlul. :)

Flex Wheeler is trouwens zowiezo een wat ongelukkig gekozen voorbeeld... de man bestaat voor een kwart uit donororganen. Zijn route is de mijne niet, ookal is 'ie nu helemaal 'in de Here'.

Mr. Symmetry zei:
Flex Wheeler is trouwens zowiezo een wat ongelukkig gekozen voorbeeld... de man bestaat voor een kwart uit donororganen. Zijn route is de mijne niet, ookal is 'ie nu helemaal 'in de Here'.

Ow ik dacht het hier om kinderen ging, maar mijn voorbeeld wijst er erop dat het bullshit is dat kuren de mogelijkheid om kinderen te krijgen kleiner maakt. Het risico is net zo groot bij een vrouw die de pil slikt.

Terug
Naar boven