AndroidHealthClinic

t'is weer zo ver

Chemical zei:
Ow ik dacht het hier om kinderen ging, maar mijn voorbeeld wijst er erop dat het bullshit is dat kuren de mogelijkheid om kinderen te krijgen kleiner maakt. Het risico is net zo groot bij een vrouw die de pil slikt.

gewaagde uitspraak. als je 1 pubmed search doet krijg je honderden voorbeelden waarbij er wel degelijk onvruchtbaarheidsprobelem zijn opgetreden. in 3/4 van de gevallen is het omkeerbaar door toediening van HCG, HMG, nolvadex, clomid en soms zelfs eerst een periode test. met een zware nakuur. kuren maakt wel degelijk de kans op kinderen krijgen kleiner.

overigens is de concentratie aan hormonen in de pil wel even heel wat lager als de dosissen testosteron en andere hormonen die de gemiddelde bodybuilder neemt.

just my 2 cents :)

Soulreaver zei:
gewaagde uitspraak. als je 1 pubmed search doet krijg je honderden voorbeelden waarbij er wel degelijk onvruchtbaarheidsprobelem zijn opgetreden. in 3/4 van de gevallen is het omkeerbaar door toediening van HCG, HMG, nolvadex, clomid en soms zelfs eerst een periode test. met een zware nakuur. kuren maakt wel degelijk de kans op kinderen krijgen kleiner.

overigens is de concentratie aan hormonen in de pil wel even heel wat lager als de dosissen testosteron en andere hormonen die de gemiddelde bodybuilder neemt.

just my 2 cents :)

Dat klopt tijdens het gebruik ben je ook onvruchtbaar net al een vrouw die de pil gebruikt, maar in vrijwel alle gevallen hersteld dit gewoon na het stoppen met de betreffende spullen. 99% van de gevallen waarbij dit niet gebeurd mankeert al iets voor het gebruik van as

Chemical zei:
Ow ik dacht het hier om kinderen ging, maar mijn voorbeeld wijst er erop dat het bullshit is dat kuren de mogelijkheid om kinderen te krijgen kleiner maakt. Het risico is net zo groot bij een vrouw die de pil slikt.
Hoe gezond zijn die kinderen later... daar gaat het mij om.

Mr. Symmetry zei:
Hoe gezond zijn die kinderen later... daar gaat het mij om.

die kinderen zijn gewoon gezond !! een stuk gezonder dan ouders die bv roken tijdens een zwangerschap, enige invloed op de kwaliteit van het zaad heeft misschien gevolgen voor het sneller in verwachting raken van de vrouw, maar heeft geen invloed op de vrucht. Je krijgt bv door het gebruik van as dus niet sneller een kind met afwijkingen dan een ander persoon

Chemical zei:
die kinderen zijn gewoon gezond !! een stuk gezonder dan ouders die bv roken tijdens een zwangerschap, enige invloed op de kwaliteit van het zaad heeft misschien gevolgen voor het sneller in verwachting raken van de vrouw, maar heeft geen invloed op de vrucht. Je krijgt bv door het gebruik van as dus niet sneller een kind met afwijkingen dan een ander persoon
Oké, jij wint! :)

Chemical zei:

dat klopt ja.

alleen het percentage dat geen kinderen kan krijgen door as gebruik is lastig te achterhalen. net zoals met gewone bijwerkingen hoor je mensen altijd over de gains, maar nooit over de sides die ze ervaren. als iemand door steroidengebruik onvruchtbaar is geworden zal hij dat niet aan de grote klok hangen. ik zou over de frequentie dus echt niks durven zeggen.

het risico bestaat dat je onvruchtbaar wordt door gebruik van steroiden, dan valt niet te ontkennen. meer durf ik er niet over te zeggen.

Quote:
Originally Posted by Chemical

Precies, maar het wil niet zeggen dat je geen afwijkingen kunt krijgen van AAS of wel soms. Trouwens als een van je kinderen er iets aan over houdt of iets overkomt door jouw AAS gebruik in het verleden vergeef je je dat zelf nooit. Denk daar maar eens over na!!

benny205 zei:
Quote:
Originally Posted by Chemical

Precies, maar het wil niet zeggen dat je geen afwijkingen kunt krijgen van AAS of wel soms. Trouwens als een van je kinderen er iets aan over houdt of iets overkomt door jouw AAS gebruik in het verleden vergeef je je dat zelf nooit. Denk daar maar eens over na!!

naar mijn weten zijn er geen concrete aanwijzingen dat AAS de kans op afwijkingen aan het nagelacht vergroot.

• Topic Starter Topic Starter
eu ... :o jongens nu ben ik nog niets wijzer :dunno:
ik ga gewoon de test e. vervangen met sus 250 dan is het probleem opgelost.
hoop ik :(
zo dus:
WEEK 1-2:500mg sustanon 250/wk
WEEK 1-2:400mg deca durabolin /wk

WEEK 3-10:250mg sustanon 250 /wk
WEEK 3-10:200mg deca durabolin /wk
WEEK 9-12:40mg dianabol
(is dit niet te licht,voor en 3de kuur)
WEEK ? : ? HCG /wk
WEEK ? :?mg nolvadex /D
WEEK ? :?mg clomid/D

en hier zijn we weer :) dit is al veel "zachter" dus hoef ik niet zo en grote dosis HCG
maar ik blijf moeite hebben met die nakuur.en ik vind dit zeeer belangrijk dus laat maar horen a.u.b. :)

Geen idee welke middelen & doses je gebruikt hebt in je vorige kuren. Ik snap de dianabol in week 9 niet. Over het algemeen doet men OF een frontload met test & deca OF geen frontload , maar MET toevoeging van bijv. dianabol voor een week of 4.
En dit dus vanaf week 1.
Als je de doses van je vorge kuren even meldt, kunnen boardmembers misschien helpen bij het vaststellen van de dosis. In elk geval staat de combinatie sustanon, deca & dianabol garant voor verbluffend resultaat. Het is een klassieke kuur, ook wel bekend als 'Bread & butter'. Succes en groet, Mr. Symmetry

Laatst bewerkt:
lekker zit ik net dat stuk over kinder krijgen te lezen kijkt mn vriendin mee, denkt gelijk dat ik onvruchtbaar ben :D

ok men vorige kuur. :o eerst nog even zegen dat het al 2 jaar geleden is en toen wist ik nog niets over aas :o . dus niet gaan roepen dat ik en uilskuiken ben :D. we all make mistakes right. hier is ie:
WEEK 1-3: 2ml deca/1ml wini v /W
WEEK 4-6:2ml deca/2ml wini v /W
WEEK 7-9:2ml deca/3ml wini v /W
WEEK 10: 2ml deca/3ml wini v /W
WEEK 11:niets
WEEK 12-14:pregnil 2x /W
direct na de pregnil-clomid 15 tabs-10 dagen 2 caps daarna 1 cap.
OK!... blijf efe rustig :(!!! ik weet het,klopt voor geen kanten,maar ja,wist ik(T)oen niet.

na deze kuur ben ik beginnen last krijgen van gyno :headbang: wat uitgelopen is op
en operatie,die goed is afgelopen.dit is het zowat.ik weet dat ik zeker "reactie" ga krijgen op dit :( maar vergeet niet te antwoorden op mijn vraag waar het uiteindelijk om gaat :o PS:met deze kuur ben ik toch 6kg bijgekomen, maar ja met welke kosten.
deze keer moet het perfect.met jullie hulp.en dan zal ik het(ons) resultaat wel op mijn gallery zetten

hoop ik
zo dus:

en hier zijn we weer dit is al veel "zachter" dus hoef ik niet zo en grote dosis HCG
maar ik blijf moeite hebben met die nakuur.en ik vind dit zeeer belangrijk dus laat maar horen a.u.b.

Dit is mijn versie van jouw kuur + suggestie voor nakuur:

Week 1 t/m 4: 30/40 mg dianabol
Week 1 t/m 10 250 mg. sustanon (geen frontload dus)
Week 1 t/m 10 200 mg. deca (idem)

Nakuur: nolva (+ eventueel clomid) vanaf week 13 en dan 3 weken.
1e week bijv. 40 mg. nolva, 2e week 30 en 3e week 20. Waarom vanaf week 13: sustanon bevat 100 mg. testosterone decanoate en dat heeft een lange ester net als deca-durabolin.

HCG zou eigenlijk niet nodig moeten zijn bij deze relatief lage doseringen, maar het kan geen kwaad om het op voorraad te hebben. Controleer wekelijks de omvang van je teelballen en besluit n.a. daarvan of je HCG gaat gebruiken.

Je hebt wat betreft Gyno zo te zien niks geleerd. Waarom niet tijdens de kuur al je oestrogeenlevels stabiliseren?
(met Arimidex, Femara, Nolva of Proviron? Doorgaan met ant-oestregeen tot je met Chlomid begint.
In eerste 3 weken zou ik ook DBol als frontload nemen. 30 mg per dag zou moeten volstaan. Chlomid starten 3 weken na je laatse spuit. Eerste Chlomid dagdosering 250/300 mg en dan een weekje op 100. vervolgens 2 weken op 50 mg Anti-oestro's tot je begint met Chlomid.
De Hcg kun je zetten (in relatiefe lage dosis ) als je ballen erg gaan krimpen en je ze op peil wilt houden

wookie zei:
hoop ik
zo dus:

en hier zijn we weer dit is al veel "zachter" dus hoef ik niet zo en grote dosis HCG
maar ik blijf moeite hebben met die nakuur.en ik vind dit zeeer belangrijk dus laat maar horen a.u.b.

Elmo zei:
Je hebt wat betreft Gyno zo te zien niks geleerd. Waarom niet tijdens de kuur al je oestrogeenlevels stabiliseren?
(met Arimidex, Femara, Nolva of Proviron? Doorgaan met ant-oestregeen tot je met Chlomid begint.
In eerste 3 weken zou ik ook DBol als frontload nemen. 30 mg per dag zou moeten volstaan. Chlomid starten 3 weken na je laatse spuit. Eerste Chlomid dagdosering 250/300 mg en dan een weekje op 100. vervolgens 2 weken op 50 mg Anti-oestro's tot je begint met Chlomid.
De Hcg kun je zetten (in relatiefe lage dosis ) als je ballen erg gaan krimpen en je ze op peil wilt houden

Het is niet verstandig om anti oestrogenen te nemen in een kuur als dit niet echt noodzakelij is deze remmen namelijk de werking van as enorm. Om nog maar niet te spreken over de negatieve werking die het op middellen als sth en IGF heeft. En een frontload met tabletten ???? das een beetje moeilijk aangezien tabs maar een hele korte werkingsduur hebben

=Chemical]Het is niet verstandig om anti oestrogenen te nemen in een kuur als dit niet echt noodzakelij is deze remmen namelijk de werking van as enorm. Om nog maar niet te spreken over de negatieve werking die het op middellen als sth en IGF heeft.

Dit is niet juist en maar ten dele waar.
Zie bijvoorbeeld onderstaande info:

Relative Potency of Type 1 & 2 Aromatase Inhibitors

Product Aromatase Inhibition (%)
Aromabolan P.C.T.TM (Formestane) 91.1%
Aromasin (Exemestane) 97.9%
Cytadren (Aminoglutethimide) 90.6%
Arimidex (Anastrozole) 96.7%
Femara (Letrozole) 98.7%

By the looks of it, Femara (Letrozole) is the strongest inhibitor.

But, there is a potential problem in that estrogen, and more so estradiol, can trigger GH release from the pituitary gland ... this can effect IGF-1 production AND receptors (negatively OR positively). Take a look at the below chart:

How Various Estrogen Inhibitors & Blockers Effect IGF-1
Product Effect IGF-1 :

Aromabolan P.C.T.TM (Formestane) Increases 26%
Aromasin (Exemestane) Increases 28%
Cytadren (Aminoglutethimide) Increases 27%
Arimidex (Anastrozole) Decreases 18%
Femara (Letrozole) Increases 24%
Faslodex (Fulvestrant) Decreases 70%
Nolvadex (Tomaxifen) Decreases 23.5%

---------------------------------------------------------
Zoals je ziet zijn er een aantal die zelfs EXTRA hormoonafgifte bewerkstelligen!
Proviron is trouwens een AAS en zal dus niet negatief werken maar wel de oestrogeenvorming blokkeren!

Dan verdient toch minstens een paar karma's!??? :)

En een frontload met tabletten ???? das een beetje moeilijk aangezien tabs maar een hele korte werkingsduur hebben

De tabletten die meteen effect hebben, werken als een frontload en zullen voor explosieve groei zorgen tot de langzaam inkickende AAS hun werk beginnen te doen.

wat jij wilt vriend, ik kan ook wel weer allemaal stukjes copy pasten waaruit blijkt dat ik gelijk heb maar daar heb ik even de tijd en de zin niet voor. Wees nou zo verstadig zo nu en dan iets aan te nemen van mensen die er wat meer ervaring mee hebben

Chemical heeft gelijk: je neemt pas anti oestrogenen en receptor blokkers als het NODIG is.
Je gaat geen problemen aanpakken als er geen zijn, een kuur is altijd effectiever als er aromatisering is, als er teveel oestrogenen moesten gevormd worden dan merk je dat vanzelf en kan je dat ook aanpakken.

Het gebruik van proviron als preventief middel daar sta ik wel achter, omdat het ook andere synergetische voordelen heeft.

En frontloaden is het verhogen van je normale dosis INJECTS, tabs hebben niets met FL te maken.

Chemical zei:
wat jij wilt vriend, ik kan ook wel weer allemaal stukjes copy pasten waaruit blijkt dat ik gelijk heb maar daar heb ik even de tijd en de zin niet voor. Wees nou zo verstadig zo nu en dan iets aan te nemen van mensen die er wat meer ervaring mee hebben

Wanneer je die stukjes hebt: graag! Wie leest wordt wijs.

Over ervaring kunnen we trouwens een boompje opzetten.

Terug
Naar boven