Fitness Seller

t'is weer zo ver

Van jou had ik deze post niet verwacht. Aan iemand die al een Gyno operatie achter de rug heeft (Gyno gevoelig) geef jij het advies: lekker afwachten en als de symptomen opduiken ga je maar iets aan die symtomen doen. Dit is je kop in het zand steken. Je meot de oorzaak aanpakken. Veiligheid moet voorop staan!
Ik kan me voorstellen dat een Pro meer risisco neemt en elke mogelijke remming uit wil sluiten maar wat jij zegt slaat in dit geval echt nergens op.

Even goede vrienden

TylW zei:
Chemical heeft gelijk: je neemt pas anti oestrogenen en receptor blokkers als het NODIG is.
Je gaat geen problemen aanpakken als er geen zijn, een kuur is altijd effectiever als er aromatisering is, als er teveel oestrogenen moesten gevormd worden dan merk je dat vanzelf en kan je dat ook aanpakken.

Elmo zei:
Van jou had ik deze post niet verwacht. Aan iemand die al een Gyno operatie achter de rug heeft (Gyno gevoelig) geef jij het advies: lekker afwachten en als de symptomen opduiken ga je maar iets aan die symtomen doen. Dit is je kop in het zand steken. Je meot de oorzaak aanpakken. Veiligheid moet voorop staan!
Ik kan me voorstellen dat een Pro meer risisco neemt en elke mogelijke remming uit wil sluiten maar wat jij zegt slaat in dit geval echt nergens op.

Even goede vrienden

naar mijn weten is het zo dat als de klieren weggehaald zijn je geen last van gyno meer kan krijgen in de toekomst. maar ik kan ernaast zitten. wellicht weet iemand anders dit die al een operatie gehad heeft en verder heeft gekuurd?

• Topic Starter Topic Starter
Soulreaver zei:
naar mijn weten is het zo dat als de klieren weggehaald zijn je geen last van gyno meer kan krijgen in de toekomst. maar ik kan ernaast zitten. wellicht weet iemand anders dit die al een operatie gehad heeft en verder heeft gekuurd?

ja dat dacht ik dus ook.en dat is wat de dokter+plastische chirurg mij ook vertelde.ik had het hun expliciet gevraagd.het hangt er wel van af hoe veel er verwijderd is.in mijn geval volledig.daarom denk ik ook dat dit de beste keuze is "voor mij":
Week 1 t/m 4: 30/40 mg dianabol
Week 1 t/m 10 250 mg. sustanon (geen frontload dus)
Week 1 t/m 10 200 mg. deca (idem)

Nakuur: nolva (+ eventueel clomid) vanaf week 13 en dan 3 weken.
1e week bijv. 40 mg. nolva, 2e week 30 en 3e week 20. Waarom vanaf week 13: sustanon bevat 100 mg. testosterone decanoate en dat heeft een lange ester net als deca-durabolin.

HCG zou eigenlijk niet nodig moeten zijn bij deze relatief lage doseringen, maar het kan geen kwaad om het op voorraad te hebben. Controleerje wekelijks de omvang van teelballen en besluit n.a. daarvan of je HCG gaat gebruiken.
dit is de tip van MR symmetry en dit lijkt me wel logisch.

met die HCG:zou ik niet in't midden van de kuur 1x 1000IU kunnen zetten 2 play it safe
en erna nog iets als het moet.

Terug
Naar boven