XXL Nutrition

Toch cruisen?

• Topic Starter Topic Starter
ben er onderhand wel over uit. ga 6 weken cruisen en aan het eind vd cruise bloedtesten om te kijken of de waardes weer goed zijn om on te gaan. vanaf dan test 500 bold 400 om te beginnen, bold evt later nog verhogen. Ik heb veel gezocht naar cruise doseringen maar alles en iedereen spreekt elkaar enorm tegen. De een zegt doe 250mg per week, dan zit je iig safe als het onder gedoseerd is, de ander zegt 125mg per week is genoeg als je van plan bent ooit nog off te gaan, dan lees ik weer 250mg per 2 weken. Mn voeding gaat ook in orde komen, ben nu met een nieuw schema bezig. Enige is dus dat ik niet weet wat ik beste voor cruise dosering aan hou..

Als je wilt dat je lichaam hersteld kan je 125/250 mg ew pakken
Wil je je massa behouden en tegelijk Cutten in je cruise zou ik meer pakken

Icm HCG is 125-150mg prima. Anders 250mg.

ga niet cutten in je cruise.. persoonlijk toch geen goede ervaring mee.. (gaat je wel een goede rebound geven de volgende blast)

ben er onderhand wel over uit. ga 6 weken cruisen en aan het eind vd cruise bloedtesten om te kijken of de waardes weer goed zijn om on te gaan. vanaf dan test 500 bold 400 om te beginnen, bold evt later nog verhogen. Ik heb veel gezocht naar cruise doseringen maar alles en iedereen spreekt elkaar enorm tegen. De een zegt doe 250mg per week, dan zit je iig safe als het onder gedoseerd is, de ander zegt 125mg per week is genoeg als je van plan bent ooit nog off te gaan, dan lees ik weer 250mg per 2 weken. Mn voeding gaat ook in orde komen, ben nu met een nieuw schema bezig. Enige is dus dat ik niet weet wat ik beste voor cruise dosering aan hou..
Cruisen doe je op een dosis waar jij, met jouw stats, geen spier verliest. Ik denk dat 125/150mg per week wel safe is, en anders 250mg per 10 dagen ofzo.
Met deze dosering ga ik ervanuit dat je source goed gedoseerd is. Als je daarover twijfelt zou ik een source zoeken die je wel vertrouwt.

Terug
Naar boven