Fitness Seller

Toch nog bridge? Cut->(bridge)-> Bulk->Off

kidmonster

Ripped Bodybuilder
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hey,

Ben laatste tijd erg lekker bezig en daarom mijn vraag, toch nog een bridge er achter plakken of bij oude plan blijven. Nu ben ik voor ik mijn kuur begon ook gekomen met een bridge voorstel en werd afgeraden. Nu twijfel ik toch of ik niet toch wil bridgen gevolgd door een jaar off te gaan.

Heb de 1e 10 weken een paar tegenslagen gehad en daardoor viel het wat tegen, nu nog bezig met de 1e kuur en gaat sinds tren erbij is erg goed en ben op moment ook zeer tevreden. Nu ben ik volgend jaar in de gelegenheid om me beter ermee bezig te kunnen houden. Reden hiervoor hoef niet genoemd te worden maar ik ben in staat om tren te doen inc side's te verdragen. was eerst niet mogelijk door werk/school etc.

Hierdoor toch aan twijfelen geslagen om de bridge te doen en liefst kneitterhard en buff te komen te staan.

Huidig:
1-10 Test 500
1-10 Primo 600

Na verandering:
11-16 Test 250
11-16 Primo 600
11-16 TrenA 525
(nog bezig met bovenstaand.)

Plan:
17-22 Test 250

23-28 Tren 800
23-28 Mast ??????
23-30 Test 250

Waarom tren zo hoog, heb op zweten na totaal nergens last van op 525 ace. En heb het idee dat ik er gewoon goed aan ben op mentaal vlak, iig niet minder dan toen ik hoger test heb. Naar mijn idee is hoger test voor mij minder fijn dan hoger tren.

Vragen:
-Gaat mast iets toe voegen, zo ja welke dosering. (genoeg voor 800mg/8weken)
-Hoe hCG laten lopen, 500iu 2x per week genoeg of na zo'n lange kuur toch verhogen?
-Hoe zou de nakuur er uit moeten zien, beschik over nolva/aromasin. 1/3e kuur nolva 20mg/dag + 10mg aromasin/dag of anders?
-Laten staan of iets wijzigen/toevoegen.

Feedback is zeer welkom!

Mast is leuk op een laag vp.
Je kuurt dus al meer dan 10 weken maar hebt geen hcg mee laten lopen?
Nakuur is persoonsgebonden, en na zo'n lage kuur duurt het wel ff voordat je hersteld bent. Na een tijd in je pct eens je bloed checken.

• Topic Starter Topic Starter
Hcg loopt mee 2x500iu. Mast lijkt me ook geen toevoeging maar aangezien BC het wel in zijn kuurlog heeft mee lopen ma goed dat is ook ander doeleind.

Terug
Naar boven