AndroidHealthClinic

Toekomstkuur voorstel Anavar+Winstrol oral.

Dat laatste snap ik goed, meeste mensen snappen het toch niet helemaal. Moet er niet teveel bij nadenken als je zet bro. Trust me, het valt zo erg mee. 1e keer is even raar, had ik ook maar je went er zo aan. En anders zou ik een winny only op 50 mg voor 6 weken pakken als je het echt mentaal niet aankunt hehe.

dit dus

• Topic Starter Topic Starter
nu moet ik bekennen nog nooit te hebben gekeken naar een inject kuur omdat ik daar angst voor heb.
nu heb ik gekeken en als voorbeeld een Test E kuur van 12 weken met nakuur nolvades. Hoef je voor die test e maar 1x in de week te injecteren? of begrijp ik het verkeerd

een keer in de week of om de 5 dagen kan ook.
ma als je angst hebt en beginner bent gwn 1 keer in de week prikke

ow nou dit verandert de zaak nogal. Ik zal me eens gaan inlezen daarover dank voor de informatie allemaal!
Neem aan dat voor beginner Test E 10 a 12 weken met nakuur nolvadex een goede keus is?

ik zou gewoon 10 weken op 500 mg 1 x week zette

en van af week 12 na kuren met nolva

ik ga geen site's vragen want dat mag niet.
Als wat ik nu typ niet mag sorry dan was het niet bedoelt: als ik op google een oral aas type intyp met er achter kopen en kom op een site met .nl kan ik dan aannemen dat deze over het algemeen betrouwbaar is?

even voor de duidelijkheid ik ga zo niet meteen wat bestellen maar ik dacht dat aas net als bijvoorbeeld xtc niet op internet gekocht kon worden maar via een dealer.

Ik zou nooit aas kopen online. Vertrouwen dat echt niet.

Als je nog redelijk jong bent kun je beter prop gebruiken voor 6weken. ****t je hormoon huishouding niet zoals test E kan doen. En var en winny kan best samen in een stack. Zoals eerder aangegeven hoeft er dan niet hoog gedoseerd te worden. Voorbeeld zou dan zijn 20-30mg winny en 30-40mg var oid.

ja dat idee had ik ook al. enigste wat geloof ik 100% zeker is dat je het krijgt is epistane vanuit de uk

Ja ph's koop je bij gewone winkels. Die aas shops zijn illegaal.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 16:32 ----------

Als je nog redelijk jong bent kun je beter prop gebruiken voor 6weken. ****t je hormoon huishouding niet zoals test E kan doen. En var en winny kan best samen in een stack. Zoals eerder aangegeven hoeft er dan niet hoog gedoseerd te worden. Voorbeeld zou dan zijn 20-30mg winny en 30-40mg var oid.

Ja tuurlijk iemands eerste kuur gelijk 6 weken eod zetten. Gewoon test e kuur dat is het beste.

ja dat idee had ik ook al. enigste wat geloof ik 100% zeker is dat je het krijgt is epistane vanuit de uk

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 16:31 ----------

1-10 500mg test
11 niks?
12-17 nolva
zie ik het zo goed?

ja 1 of 2 weken niks omdat de essters nog door werken

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 16:34 ----------

heel logies iemand met naald angst aan de prop zette en om elke dag laten zetten.

Heb jij zelf wel eens gekuurd? Of haal je alles uit theorieboeken? Is ook niks mis mee hoor maar de theorie is niet altijd helemaal gelijk aan de praktijk in het geval AAS.

ja 1 of 2 weken niks omdat de essters nog door werken

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 16:34 ----------

heel logies iemand met naald angst aan de prop zette en om elke dag laten zetten.

Tja, dat of een lange onderdrukking waarbij herstel moeizamer is. Zijn vraag ging uiteindelijk over winny en var. Ik gaf mijn idee alleen maar over wat ie het beste kon doen. Als hij eenmaal de naald erin heeft gezet denkt ie toch wel makkelijker erover denk ik zo.

Tja, dat of een lange onderdrukking waarbij herstel moeizamer is. Zijn vraag ging uiteindelijk over winny en var. Ik gaf mijn idee alleen maar over wat ie het beste kon doen. Als hij eenmaal de naald erin heeft gezet denkt ie toch wel makkelijker erover denk ik zo.

1 keer per weken test e zetten of eod test p is echt een verschil. Van 10/12 weken test e herstel je ook gewoon prima.

Laat ik maar zeggen dat ik zo mijn bronnen heb.

Dus je hebt je info van die brede man uit de gym die vroeger keiveel wedstrijden heeft gedaan en boeken. Oke, good to know. Is in principe natuurlijk niks mis mee maar het moment dat je zelf gebruikt hebt zul je tegen een aantal dingen echt wel anders aan gaan kijken.

Kan best. Het feit dat ik bekritiseert wordt omdat ik 19 ben en probeer te helpen slaat nergens op. Geloof me of geloof me niet. Doe wat je zelf wilt. Tuurlijk zijn er meerdere wegen naar Rome. I just gave my 2cents

Terug
Naar boven