AndroidHealthClinic

Toekomstkuur voorstel Anavar+Winstrol oral.

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=ZvRmwSYhazk
ziet er wel makkelijk uit, heb ook film gezien van glute maar dat lijkt me best onhandig. Verder denk ik dat hoe stom het ook klinkt, dit een manier kan zijn om van mijn angst af te komen voor spuiten haha.

Hoe diep moet je zo;n spuit nu in je kont zetten?
Voor je kont gebruik je 4,0/0,8 naalden (de groene). Ik duw de naald er helemaal in, maar volgens de voorschriften zou je hem er niet helemaal in moeten steken ivm gevaar voor afbreken.
Het is niet moeilijk. Gewoon in het buitenste en bovenste kwadrant van je bil de naald er loodrecht insteken. Daarna aspireren en dan rustig de vloeistof injecteren.

De houding is wel even ongemakkelijk.
Het is inderdaad wat ongemakkelijk, maar na een paar keer gaat het wel een stuk makkelijker.

Hm ik leg m'n been altijd gestrekt op de bank, bed of grond. Wist niet dat het zo hoorde.

Het is ook heel makkelijk, maar eens je daar zit met je naald kan het wel een ander verhaal worden (mentaal dan) :p

jij bedoelt dat ik dan in paniek raak? :P
nou ben al helemaal aan het denke mits ik het doe, dan sla ik eerst mijn andere been een ijsbeen, ga kouwen op te veel kauwgom en dan hopen dat het snel voorbij is

Als je anavar en winny pakt wordt je sterker maar ook harder. Ze hebben trouwens een synergetisch effect al je ze samen stacked waardoor je ze beide niet hoog hoeft te doseren. Vraag is echter wel of je echte anavar hebt en niet winstrol...
Hoe werken zij synergetisch?

Als je nog redelijk jong bent kun je beter prop gebruiken voor 6weken. ****t je hormoon huishouding niet zoals test E kan doen. En var en winny kan best samen in een stack. Zoals eerder aangegeven hoeft er dan niet hoog gedoseerd te worden. Voorbeeld zou dan zijn 20-30mg winny en 30-40mg var oid.
Hoe ****t test e je hormoon huishouding anders dan test P?

iemand die wat site's heeft met informatie over test e. Kan eigenlijk maar weinig vinden, weet niet of ik verkeerd zoek maar kom zowat alleen op verkoop site's uit. bvd

iemand die wat site's heeft met informatie over test e. Kan eigenlijk maar weinig vinden, weet niet of ik verkeerd zoek maar kom zowat alleen op verkoop site's uit. bvd

Wat wil je erover weten? De DBB wiki staat wel 1 en ander op, google maar eens.

Terug
Naar boven