Fitness Seller

Toekomstkuur voorstel Anavar+Winstrol oral.

Kan best. Het feit dat ik bekritiseert wordt omdat ik 19 ben en probeer te helpen slaat nergens op. Geloof me of geloof me niet. Doe wat je zelf wilt. Tuurlijk zijn er meerdere wegen naar Rome. I just gave my 2cents

Niemand is over je leeftijd begonnen toch. Er werd alleen gevraagd of je weleens gekuurd had. Dat bleek vooral uit je advies.

Kan best. Het feit dat ik bekritiseert wordt omdat ik 19 ben en probeer te helpen slaat nergens op. Geloof me of geloof me niet. Doe wat je zelf wilt. Tuurlijk zijn er meerdere wegen naar Rome. I just gave my 2cents

Ik bekritiseer je niet bro, dat geef ik ook een keer of 2 aan. Ik zeg alleen dat de theorie en wat je van andere zogenaamde Guru's hoort altijd anders is dan wanneer je zelf met je 1e kuur bezig bent. Maar dat ga je vast zelf uitvinden zo gauw je er aan begint.

• Topic Starter Topic Starter
ja nou dat vroeg ik mij in eerste instantie ook af, maar het is berekend op de manier die bij de voeding sectie staat.

Wat weeg je dan, 50 kg ofzo? Daarbij als je onderhoud 2000 is en je 4000 kcal gaat eten word je een vet varken man, da's echt zonde.

Even googlen en je vind genoeg calculatoren: [Link niet meer beschikbaar]

Wat weeg je dan, 50 kg ofzo? Daarbij als je onderhoud 2000 is en je 4000 kcal gaat eten word je een vet varken man, da's echt zonde.

nou kwam uit op 1980 kcal onderhoud geloof ik, weeg atm 83kg op ik denk 14%. Maar aangezien ik meer doe dan kracht training, dagelijks uur fietsen :( en bijna dagelijks sport op school heb ik afgerond 2000kcal X 1.75=3500kcal. Neem aan dat als ik AAS zou gebruiken die 500kcal niet zo veel uit maakt. Vind over het algemeen 3.5k nog niet eens zo geweldig veel wat ik moet eten

nou kwam uit op 1980 kcal onderhoud geloof ik, weeg atm 83kg op ik denk 14%. Maar aangezien ik meer doe dan kracht training, dagelijks uur fietsen :( en bijna dagelijks sport op school heb ik afgerond 2000kcal X 1.75=3500kcal. Neem aan dat als ik AAS zou gebruiken die 500kcal niet zo veel uit maakt. Vind over het algemeen 3.5k nog niet eens zo geweldig veel wat ik moet eten

Ye, die 1.75 is de factor waarmee je het dus moet vermenigvuldigen om op je onderhoud uit te komen man. 3500 is wss dus je onderhoud.

Even googlen en je vind genoeg calculatoren: [Link niet meer beschikbaar]

oh danku, dit is idd handiger.
kom hierbij uit op gemiddeld 3500kcal als dagelijkse behoefte

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 23:16 ----------

Ye, die 1.75 is de factor waarmee je het dus moet vermenigvuldigen om op je onderhoud uit te komen man. 3500 is wss dus je onderhoud.

Ik zie al wat ik verkeerd heb gedaan. die 2000kcal is wat ik verbruik in rust zonder iets te doen, en dat heb ik dus onderhoud genoemd

oh danku, dit is idd handiger.
kom hierbij uit op gemiddeld 3500kcal als dagelijkse behoefte

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 23:16 ----------

Ik zie al wat ik verkeerd heb gedaan. die 2000kcal is wat ik verbruik in rust zonder iets te doen, en dat heb ik dus onderhoud genoemd

Dat klinkt al een stuk beter!
Als je wilt groeien dan ga je daar ruwweg een 20% boven zitten. Dus ongeveer 4200kcal.

Maar je hebt blijkbaar nog geen voedingsschema. Dit is wel een must als je gaat kuren. Dus zorg daar eerst voor!

Als je anavar en winny pakt wordt je sterker maar ook harder. Ze hebben trouwens een synergetisch effect al je ze samen stacked waardoor je ze beide niet hoog hoeft te doseren. Vraag is echter wel of je echte anavar hebt en niet winstrol...

Dat van het synergetisch effect heb ik ook al eens gelezen/gehoord maar heb je hier toevallig een wetenschappelijk onderbouwde bron van?

verstand op nul en spuit er in.

ja dat ben ik nu aan het overwegen, nog niet van plan er snel aan te beginnen dus ben momenteel bezig met inlezen enzo ;)

Dat heb ik ook gedaan, en je kunt het altijd aan een goede vriend vragen om het voor je te doen. De eerste keer of eerste keren zal het mentaal vooral moeilijk zijn.

Dat heb ik ook gedaan, en je kunt het altijd aan een goede vriend vragen om het voor je te doen. De eerste keer of eerste keren zal het mentaal vooral moeilijk zijn.

ja ik heb nog eens gekeken en als ik zou zetten, denk ik dat ik voor een zo kort mogelijke naald ga en dan in de quads. Volgens mij is dit de minst erge plek omdat het ook met een kortere naald kan dan dan bijv de glutes, en de rest van plaatsen zie ik helemaal niet zitten ;)

ja ik heb nog eens gekeken en als ik zou zetten, denk ik dat ik voor een zo kort mogelijke naald ga en dan in de quads. Volgens mij is dit de minst erge plek omdat het ook met een kortere naald kan dan dan bijv de glutes, en de rest van plaatsen zie ik helemaal niet zitten ;)

Ik dacht ook zo voor ik ging kuren. Uiteindelijk heb ik toch besloten om in de bil te spuiten omdat het een stuk veiliger is dan in je been. In je been heb je veel meer kans om een ader of zenuw te raken. De eerste keer was ik ook best wel zenuwachtig, maar achteraf stelt het echt niets voor. In de bil is het bij mij in elk geval zo goed als gevoelloos (je ziet de naald erin gaan, maar je voelt niets).

Ik dacht ook zo voor ik ging kuren. Uiteindelijk heb ik toch besloten om in de bil te spuiten omdat het een stuk veiliger is dan in je been. In je been heb je veel meer kans om een ader of zenuw te raken. De eerste keer was ik ook best wel zenuwachtig, maar achteraf stelt het echt niets voor. In de bil is het bij mij in elk geval zo goed als gevoelloos (je ziet de naald erin gaan, maar je voelt niets).

hmm oke, binnenkort ga ik eens filmpjes opzoeken en meer informatie er over. Hoe diep moet je zo;n spuit nu in je kont zetten? Op een of andere manier stelt de gedachte van een korte spuit in been mij wel gerust en als ik denk aan een lange spuit word ik al gek zeg maar ;).

hmm oke, binnenkort ga ik eens filmpjes opzoeken en meer informatie er over. Hoe diep moet je zo;n spuit nu in je kont zetten? Op een of andere manier stelt de gedachte van een korte spuit in been mij wel gerust en als ik denk aan een lange spuit word ik al gek zeg maar ;).

Die in je ass moet is vrij groot, maar je moet ook diep in de spier zetten. Als je dat niet doet krijg je er meer last van.

In jee ass zetten gaat een stuk makkelijker naar mijn mening. Plus inderdaad een heel stuk minder kans dat je iets raakt. De houding is wel even ongemakkelijk.

Terug
Naar boven