XXL Nutrition

Tommys BBPL log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
ik ga dus ook maar eens proberen serieus alles bij te houden in 1 tommytopic
ik begon te fitnessen met 19@63kg. van 20 tot 23 heel serieus(83.5kg@10%). toen een jaar veel minder en nog eens een half jaar nix. ben nu van augustus07 weer lekker bezig. ik ben hier in de PL sectie omdat ik me grotendeels hier op ga richten om zo tot veel PRs te komen...sterk te worden en lekker gemotiveerd te blijven door de heavy weights
mijn stats:

25 jaar
1.785m
dec07: 85kg bij 12,5% vet
squat 7*100 (paralel)
legpress 5*240
deadlift 4*160
bench 4*110
MP 4*60
db row 5*44
bicep bb curl 7*50
bicep db curl 4*20
bicep hmmr curl 6*24
chest press mach 6*140
dumbbell press 6*40
dumbbell fly 7*26
cabel cross 10*35

mijn doel: geen bruut massamonster maar wel duidelijk herkenbaar als BB-er met redelijke PL kwaliteiten:D 85 @ 10a12%, BP van 120,DL van 200:),squat van 140

Laatst bewerkt:
kan slot op!

succes!!:)

waarom slot. ik gooi het toch duidelijk de PL kant op. wil alleen als een BB-er eruit zien.

THNX wackonnielsie!

ik wou je even laten merken hoe irritant je bezig bent met steeds inkicken van ouwe topics met als toevoeging: kan slot op.........

Bescheiden doelen. Succes

• Topic Starter Topic Starter
nou gister even nog wat bb achtig getraind omdat mun maat geen vervoer had.. en dus samen getraind: BORST&kuiten.
Borst ging klote op de smith..daarna zittend press machine..die ging lekker met als max 6*140.daarna???? en toen flyes..ging ook lekker met max 7*26. kuiten nog 2oefeingen maar half afgemaakt want kreeg steeds krampen enz.

ik heb niks tegen bb of als een bber trainen maar ik denk dat jij eerder overkomt als een bber die sterk wil zijn als een pler die goed fysiek wil, dus bb sectie?

Succes hoor !

Succes. Blijf je een split schema aanhouden of totaal anders?

veel suc6, er is nog een hoop werk te doen!
;)

ik heb niks tegen bb of als een bodybuilder trainen maar ik denk dat jij eerder overkomt als een bodybuilder die sterk wil zijn als een pler die goed fysiek wil, dus bb sectie?

je wil gewoon zo graag kritiek geven lijkt mij dat je totale onzin uitspreekt . een bodybuilder die sterk wil worden/ook wil powerliften gaat toch naar deze sectie om wat bij te leren?
een powerlifter die ook een "goed" fysiek wil gaat naar de BB sectie. jij draait hem om:D

Succes. Blijf je een split schema aanhouden of totaal anders?

ik wil steeds een periode mijn BB way of trainen aanhouden afgewisseld met periodes trainen voor kracht. daarmee wordt ik heel veelzijdig in oefeningen. in de krachtperiodes leggen dus meer de nadruk op bepaalde oefeningen en gaan we meer voor krachtexplosies als voor de pomp. heb niet veel ervaring met een echt krachtschema..wou eerst wat met 5 x 5 gaan proberen. heb al eens wat gedaan daarmee en bevalt wel. alleen zoek ik hier dus info om zelf een fatsoenlijk schema er bij te maken.

veel suc6, er is nog een hoop werk te doen!
;)

dank je. ja maar dat komt goed. ik ben er een tijd tussenuit geweest .het grootste probleem is nu tijd hebben om er goed mee bezig te zijn ivm vrouw en binnekort kindje ..huisje boompje beesje. kwa BB ben ik wel redelijk op de hoogte van alles. ik heb er alleen een tijdje uit gelegen .alles gaat nu duidelijk voorruit. op het buikje na (was toem ik 20 was stuk makkelijker) komt het helemaal goed. en squat en deads kunnen alleen maar omhoog nu. deads zit ik met het probleem van GRIP..daarbij kan ik dus wel tips /truukjes gebruiken.squats komt goed.kwestie van series/genoeg aandacht geven en banken..banken voelt nooit zo lekker als voorheen maar voel ook wel vooruitgang. alleen heb ik makkelijker 100 a 110 gedrukt als dat ik nu 90 doe...komt goed

gister voorkant benen gedaan 4 of 5 oefeningen en 1 van de 2 oefeningen buik want ik was kapot. legpress,squat,leg extension(heb ik echt problemen mee), lunges. het ging best lekker. beginpost pas ik steeds wel aan als ik eerlijk en clean en zonder gesmokkel weer wat meer gepakt heb.

gister biceps /tripeps . had al lang niet zo lekker getraind....na afloop wel helemaal van de kaart. stond helemaal vol..en ook lekker zwaar getraind

succes met je trainingen en log!
leuk dat het log pas net geopend is en nu al de discussies beginnen haha dat word lachen!

miss is het leuker als je je trainingen specifieker post met gewichten herhalingen en oefeningen zoals de andere logs!
mar als je speciaal wil zijn mag dat natuurlijk ook ;)

succes met je trainingen en log!
leuk dat het log pas net geopend is en nu al de discussies beginnen haha dat word lachen!

miss is het leuker als je je trainingen specifieker post met gewichten herhalingen en oefeningen zoals de andere logs!
mar als je speciaal wil zijn mag dat natuurlijk ook ;)

thnx voor je reactie ...ja discussies horen erbij. ik tel mijn gewichten en herhalingen eigenlijk nooit. ..soms doe ik 5x5 maar meestal doe ik nu nog 4 setjes pyramide (BBtraining). ik had zelfs oefeningen niet bijgehouden .waarschijnlijk 3 oefeningen biceps en 3 voor triceps. steeds 4 sets en gewoon knalluh. de beginpost UPDATE ik steeds...jij houdt ook een log bij zag ik.zal eens kijken . ga nu eerst benen en buik trainen.

ok!
ik zelf hou altijd alles goed bij want zo kan je goed je vooruitgang in de gaten houden vandaar!

maar succes ;)

ik doe alles op gevoel en gebruik de spiegel voor de BB kant. Voor PL kan ik me records wel onthouden:) gister weer benen gepakt.
legpress squat leg extension en nog wat kuiten gedaan

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven