XXL Nutrition

TOMTOM navigator 7 op Windows Mobile

BeUrt

Freaky Bodybuilder
Waardering
335
Lengte
1m82
Massa
84kg
Hi,

Ik ben nu al een hele dag aan het prutsen. Ik heb een .cab file gedownload, en de maps en voices ook. Alles apart dus. Nu krijg ik het geheel niet werkend bij elkaar. TomTom vindt de maps niet op mijn pda.

Kan iemand mij helpen?
Misschien moest ik maar gewoon TomTom 6 downen. :(

Bert

waar heb je het vandaan? ben ook opzoek naar tom tom voor mn phone.

• Topic Starter Topic Starter
Torrent en rapidshare

kan je uploaden op megaupload ofzo :o

Nee, maar ik als mijn problemen zijn opgelost en ik in een waas van geluk ben, zal ik je alle links geven die ik heb gebruikt.
Ik ben nu mijn SD kaart aan het formatteren naar een formaat dat voor TOMTOM werkt. Misschien dat dat helpt. Het moet hoe dan ook lukken gvd.

Nee, maar ik als mijn problemen zijn opgelost en ik in een waas van geluk ben, zal ik je alle links geven die ik heb gebruikt.
Ik ben nu mijn SD kaart aan het formatteren naar een formaat dat voor TOMTOM werkt. Misschien dat dat helpt. Het moet hoe dan ook lukken gvd.

Kijk ff of je speciale mappen moet maken voor de mappen en geluiden!

Ja het zal daar aan liggen denk ik. Of ja even afwachten of dat formatteren heeft geholpen.

Allright het is gewoon belangrijk dat je het programma op je apparaat zet en niet op je SD. Ik kan nu al een stapje verder, maar nu klaagt ie weer dat mijn code fout is.

Even regelen.

Gebruik Mcguider werkt beter makkelijker en de mappen instaleren gaat veel makkelijker

Ik ga mcguider eens proberen. Wat een kkzooi die tomtom.
Ik wil je de links etc nog wel geven? Voices en app werkt goed, maar de maps niet..

Ik ga mcguider eens proberen. Wat een kkzooi die tomtom.
Ik wil je de links etc nog wel geven? Voices en app werkt goed, maar de maps niet..

Nou als het jou al niet lukt zal het mij zeker niet lukken :o

als mcguider het wel gaat doen wil je dan die links wel sturen? :o

Ja ben nu aan het downloaden. Je moet wel minstens een 2GB SD hebben, maar ik hou je op de hoogte.

dat zit goed ik kreeg 8 gb erbij :D ik blijf je volgen :D :o

Ok even een update.

Tomtom lukt met niet goed omdat het programma de geactiveerde kaarten niet kon vinden. Het was trouwens al een hele zever om die kaarten te KUNNEN activeren. Moest je hieraan willen beginnen, ik wil het je wel uitleggen, maar ik raad het je af.

Mcguider lukte ook niet. De exe's wilden niet eens openen op mijn windows mobile, omdat het een ongeregistreerde versie bevatte. Wat een zever.

Route66. Deze heb ik sinds gisteren volledig gedownload, en eindelijk lukt het. Supereasy om te installeren. De download bestaat uit 3 files:
- Het programma
- de map: europa
- een crack
Het werkt bij mij en binnen enkele dagen ga ik even naar de winkel voor een GPS ontvanger.
http://www.pdashop.be/product/69552/adapt-keychain-bluetooth-gps-receiver.html
Maar ik kan zonder gps al wel de map enzo bekijken, blabla, dus deze download is zeker geslaagd!

Kan je met torrentz werken? met RAR-files? Of heb je genoeg aan een download link? Laat maar weten,

Bert

Ok even een update.

Tomtom lukt met niet goed omdat het programma de geactiveerde kaarten niet kon vinden. Het was trouwens al een hele zever om die kaarten te KUNNEN activeren. Moest je hieraan willen beginnen, ik wil het je wel uitleggen, maar ik raad het je af.

Mcguider lukte ook niet. De exe's wilden niet eens openen op mijn windows mobile, omdat het een ongeregistreerde versie bevatte. Wat een zever.

Route66. Deze heb ik sinds gisteren volledig gedownload, en eindelijk lukt het. Supereasy om te installeren. De download bestaat uit 3 files:
- Het programma
- de map: europa
- een crack
Het werkt bij mij en binnen enkele dagen ga ik even naar de winkel voor een GPS ontvanger.
http://www.pdashop.be/product/69552/adapt-keychain-bluetooth-gps-receiver.html
Maar ik kan zonder gps al wel de map enzo bekijken, blabla, dus deze download is zeker geslaagd!

Kan je met torrentz werken? met RAR-files? Of heb je genoeg aan een download link? Laat maar weten,

Bert

Mooi dat het gelukt is, maakt niet uit gewoon download linkje? of [Link niet meer beschikbaar] is het makkelijkst :D

Helaas, het is een torrent. Ik ga het echt niet uploaden, het is 1,8 GB.

Om torrents uberhaupt te kunnen downloaden, moet je eerst even Bittorrent downloaden. Dit is een programma die torrents kan downloaden. Bij instellingen stel je in dat dit je standaard torrent programma wordt.

Als je dat hebt gedaan, open je de download link waar de torrent opstaat:
[Link niet meer beschikbaar]

De file is een .rar, wat niet meer dan een compact bestand is. Bekijken het als een mooi opgevouwen bestand. Zo kost het minder MB en kan je het makkelijker downloaden. Om dit .rar bestand terug uit te pakken, heb je 7zip nodig. Download dit.

Als je bittorent en 7zip al hebt, dan moet je gewoon de torrent openen.

Bert

Helaas, het is een torrent. Ik ga het echt niet uploaden, het is 1,8 GB.

Om torrents uberhaupt te kunnen downloaden, moet je eerst even Bittorrent downloaden. Dit is een programma die torrents kan downloaden. Bij instellingen stel je in dat dit je standaard torrent programma wordt.

Als je dat hebt gedaan, open je de download link waar de torrent opstaat:
[Link niet meer beschikbaar]

De file is een .rar, wat niet meer dan een compact bestand is. Bekijken het als een mooi opgevouwen bestand. Zo kost het minder MB en kan je het makkelijker downloaden. Om dit .rar bestand terug uit te pakken, heb je 7zip nodig. Download dit.

Als je bittorent en 7zip al hebt, dan moet je gewoon de torrent openen.

Bert

Heel erg bedankt, ik heb utorrent en winrar... volgens mij werkt dat ook. moet k ook zo ontvanger kopen?

Als je geen ontvanger hebt ingebouwd, moet je er ook eentje kopen ja.
Met dit programma heb je al wel een map van europa enzo, maar die GPS zorgt voor je positiebepaling OP die kaart.
Maar 36 euro voor een GPS op je gsm is niet zo duur he. ;)

Als je geen ontvanger hebt ingebouwd, moet je er ook eentje kopen ja.
Met dit programma heb je al wel een map van europa enzo, maar die GPS zorgt voor je positiebepaling OP die kaart.
Maar 36 euro voor een GPS op je gsm is niet zo duur he. ;)

k denk dat ik wel ontvanger heb ingebouwd (htc touch hd)

Terug
Naar boven