AndroidHealthClinic

Tonijn vervangen

Pletinckx

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
In mijn huidig voedingsschema eet ik om 15:00 uur 1 blik tonijn van 100 gram. Nu school weer zal gaan beginnen is dit niet zo praktisch, tonijn zit een hele dag in een plastic doosje en wordt ook een beetje warm.

Weet iemand of ik de tonijn door iets gelijkaardigs kan vervangen, of is dit niet mogelijk. Want ik lust wel tonijn maar na zo'n hele dag smaakt het niet zo lekker meer.

Ik vind tonijn juist bij uitstek iets om mee te nemen aangezien het niet snel bederft buiten de koelkast. Bewaar jij je blikjes altijd in de koelkast ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind tonijn juist bij uitstek iets om mee te nemen aangezien het niet snel bederft buiten de koelkast. Bewaar jij je blikjes altijd in de koelkast ofzo?

neen maar na een hele dag te hebben meegesleurd in mijn rugzak vindt ik het niet meer zo goed smaken, daarbij zijn de meeste van onze lokalen vrij warm dus die tonijn wordt ook beteje warm en niet mee zo lekker.

Of misschien heeft iemand een idee om het lekkerder te maken.

Neem een blikje mee dan? die van john west daar zit een lipje aan dus een blikopener is niet nodig

Ik eet mijn tonijn altijd op kamertemperatuur. Koop een witte tas dan is je probleem opgelost...

ik heb het nog nooit lekker gevonden.

maar dan gooi je toch gewoon om in je schema ? doe ik zelf ook. neem nu vaak 's middags blikje tonijn en 's avonds een shake. strax als ik weer naar school doe ik dat dus andersom.

MAAR dat is alleen omdat ik die tonijn alleen wegkrijg met tomatensap in de blender. en een blender meenemen naar school gaat me iets te ver.

Gatver tonijn met tomatensap in de blender... hahahaha! Gelukkig eet ik het zo uit het blikje zonder problemen. :D

Btw dat 'van het is niet lekker meer' dat heb je toch met vrijwel al het eten dat je meeneemt in je tas. Brood is een stuk minder na een dag in je tas te hebben gelegen, zeker als er boter op zit. :D

Neem dan kipfilet mee

Ik neem een blik mee naar mijn werk en op advies spoel ik mijn tonijn altijd met koudwater om het zoutwater te verdunnen. Door het koude water wordt de tonijn dan ook iets kouder. Misschien is dit een optie.

Terug
Naar boven