- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Deer Hunter! Vind die film gewoon waardeloos en de moeite niet waard om naar te kijken, echt, ik haat hem!!. 4/10
The Deer Hunter! Vind die film gewoon waardeloos en de moeite niet waard om naar te kijken, echt, ik haat hem!!. 4/10
Taxi Driver Vind ik enorm overgewaardeerd en echt zijn 8.6 niet waard. Zou hem misschien een goede 7 geven.
Enja, the 40 year old virgin, in het begin zeer goede start, maar naarmate het vordert wordt het alleen maar slechter en slechter, begrijp niet waarom hij op imdb 7.5 krijgt als komediefilm dan nog wel!!! 4,5/10 imo
Scarface vind ik toch echt wel een klassieker, kwa scenes + al pacino is gewoon magisch, mss soms wat overgeacteerd nuja. Klinkt mss gek maar ik schat hem maar net iets minder als The Godfather. 8.5
The patriot vind ik ook slecht kwa verhaal, had er veel meer van verwacht. 6.5
Van alle aliens vind ik ze bijna allemaal even schitterend, misschien enkel de derde iets minder.. Alleen nog maar hoe ze dat wezen eind de jaren 70 in beeld brachten (want computertechnieken hadden ze ng niet) is werkelijk geniaal!!+ sfeer, futuristisch, donker,.. enz.. 8
Godfather III is niet zo goed, maar heeft toch wel zekere waarde vind ik, misschien als afsluiter. 6.5
Analyze This vond ik toch wel lachen met momenten, al was hij misschien niet zo goed. 6.5

What's your point?
Overgewaardeerde en slechte A-films zijn 2 verschillende dingen.
Belachelijke lijst..

@ LL
Alien is zo'n beetje de beste horrorfilm ooit gemaakt, oh en hij staat ook hoog in de beste science fiction lijst. Overgewaardeerd, slechtste a-film..??!!
Godfather part III is naar omstandigheden totaal niet onaardig, sterker nog het is een geweldige misdaadfilm die ik gewoon als deel van de godfather trilogie beschouw.
Zoutzak zei:Scarface is een cultfilm, daarom in enige mate wel hype-gevoelig. Maar de legendarische (overacting?) Pacino als Tony Montana is gewoon een instantclassic-character.
Waarschijnlijk houd ik niet zo van de over de top gedoe? En dat accent van hem vind ik te.Van alle aliens vind ik ze bijna allemaal even schitterend, misschien enkel de derde iets minder.. Alleen nog maar hoe ze dat wezen eind de jaren 70 in beeld brachten (want computertechnieken hadden ze ng niet) is werkelijk geniaal!!+ sfeer, futuristisch, donker,.. enz.. 8

De trouwscene in het begin is fenomenaal sfeervol. Overigens verder een uitstekende film met briljante rollen van De Niro en Chris Walken, een zeer sterke anti-oorlogsfilm.![]()
) en ze steeds op dit zelfde terugkwamen werd ik woedend dat deze film zo hoog gewaardeerd wordt. Realist zei:Je haat The Deer Hunter, maar toch krijgt ie nog een 4, lekker scherp gast
Vandaag 14:38
Eigenlijk zijn er 6:
Alien
Aliens
Alien³
Alien: Resurrection
Alien vs. Predator
Aliens vs Predator - Requiem
In vond het opvallend dat in het 3de deel de special effects plots minder waren dan in de voorgaande twee!![]()
When Paul Schrader was first writing the script, he believed that he was just writing about "loneliness," but as the process went on he realized he was writing about "the pathology of loneliness." His theory being that, for some reason, some "young men" (such as Schrader himself) subconsciously push others away to maintain their isolation, even though the main source of their torment is this very isolation.

Nou, het 1ste deel van m'n lijst zijn degene die ik slecht vinden en het 2de deel overgewaardeerd.
Ik ga hier echt geen 2 topics over openen voor iets dat zo dicht bij elkaar ligt.![]()
Kijk, in retrospectie kan je in de films zien wat je wilt. Feit is dat het eerste deel bepalend is. De originele Alien van Ridley Scott is eigenlijk een totaal andere film als deel 2 van James Cameron, wat namelijk wel een actiefilm is, terwijl de suspense van deel 1 duidelijk een horrorfilm maakt. Ik geef deel 1 een 9/10 en deel 2 een 8/10. In deel 3 probeert Fincher terug te gaan naar de sfeer van deel 1, hetgeen vrij jammerlijk faalt.Ik vind hem niet slecht maar overgewaardeerd, een 6/10 rating is helemaal niet zo slecht. (?)
Ik vind deel II (8/10) gewoon veel beter op alle gebieden.
En snap eerlijk gezegd ook niet waarom Alien (en aanverwanten) onder 'horror' valt ik vind het eerder Actie-thriller.

The shawshank redemption staat bij mij op 1. Goeie film maar in geen 100 jaar verdient hij de credits die hem gegeven worden. Verder kan ik me ook wel vinden in de films van Zoutzak.
LuckyLuciano: hoe durf je die films hier te vernoemen
Vaak zie je dat kijkers die echte topfilms 'overrated' noemen, gewoon niet de kwaliteit kunnen vatten/zien door eigen tekortkomingen/capaciteiten...
Overrated films zijn imo gewoon films die een grote fanbase hebben en daardoor vaak een hoge waardering krijgen, maar door de meeste filmkenners relatief laag beoordeeld worden.