Enzonn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 32
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry maar dit is natuurlijk wel heel crappy beargumenteerd.Amelie, tja, ik kan wel begrijpen dat men dit goed vindt. Ik vond het geen slechte film, laat dat duidelijk zijn, maar de meeste mensen denken dat het intellectueel staat om buitenlandse films te kennen en daarna prijzen ze het de hemel in.
The Departed, goed verhaal, maar het ging me te sloom. De voornaamste reden dat die film zulke hoge cijfers krijgt, ligt volgens mij aan de cast en de regisseur (fanboys).
No country for old men, de film heeft heel veel goede punten. Sterke personages, mooie beelden, goed verhaal en goede muziek, maar het leunt volgens mij te veel op de regisseurs. Ik heb talloze mensen gesproken die de film simpelweg geen zak aan vonden. En dan heb ik het niet over mensen die vol trots hun enorme, behaarde bierbuik laten zien aan wie het maar uitkomt, maar over intelligente, welbelezen en hooggeschoolde mensen.
Alle Godfather films. In het eerste uur van Godfather I gebeurt er gewoon bijna niets, en wat er wel gebeurt kon net zo goed verteld worden in 5 minuten.
Geef mij a.u.b. geen ban hiervoor, ik weet hoe veel de meesten hier gesteld zijn op die films![]()
The Departed daar ben ik het wel mee eens, vond er bitter weinig aan (herinner me zelfs niets ervan), idem voor The Aviator.
The Departed daar ben ik het wel mee eens, vond er bitter weinig aan (herinner me zelfs niets ervan), idem voor The Aviator.

Ik denk dat veel mensen the departed goed vinden omdat al die topacteurs erin meespelen, echter is dit voor mij geen reden om een film goed te vinden. Ik vond het verhaal niet boeiend en dan houd het op voor mij. The Aviator was traag en ook niet boeiend, ik snap echt niet wat daar dan goed aan zou moeten zijnThe Aviator vond ik verschrikkelijk...........goed!![]()
The Departed verliest een beetje aan kracht na een paar kijkbeurten.
Raar dat Lost In Translation hier nog niet voorbij gekomen is, ik heb begrepen dat sommige mensen die film echt haten!
Maar zo zie je maar dat smaken ook in de filmwereld sterk uiteen lopen.Feit is dat het eerste deel bepalend is. De originele Alien van Ridley Scott is eigenlijk een totaal andere film als deel 2 van James Cameron, wat namelijk wel een actiefilm is, terwijl de suspense van deel 1 duidelijk een horrorfilm maakt.

Ik denk dat veel mensen the departed goed vinden omdat al die topacteurs erin meespelen, echter is dit voor mij geen reden om een film goed te vinden. Ik vond het verhaal niet boeiend en dan houd het op voor mij. The Aviator was traag en ook niet boeiend, ik snap echt niet wat daar dan goed aan zou moeten zijnMaar zo zie je maar dat smaken ook in de filmwereld sterk uiteen lopen.
Mijn mening ook.