AndroidHealthClinic

top 5 android applicaties?

"Zie bijlage. Extensie .rar veranderen naar .apk, bestand kopiëren naar SD telefoon geheugen en installeren."

Ik ben echt een leek op dit gebied :o
Ik heb hem geopend met WinRar en vervolgens die bestanden die daarin staan op me telefoon gezet, en hoe installeer ik dat nu dan?

oke, laat ook maar.
Ik hou het wel lekker met 5 tags per maand :(

oke, i will give it a try...

hahahaha

ik krijg het niet eens voor elkaar om het naar .apk te veranderen :D zie nergens .rar staan wat ik kan veranderen :p

hahahaha

ik krijg het niet eens voor elkaar om het naar .apk te veranderen :D zie nergens .rar staan wat ik kan veranderen :p

Klik op bestand. eenmalig!

Druk dan op F2 zo verander je de naam

Dan staat er
shazam.rar

Dan vul je in
shazam.apk

Op je telefoon gooien. Openen met astro en klaar.

Zo moeilijk is het niet

Heb ff de mapopties gewijzigd en toen kon ik hem wel naar .apk veranderen, ff astro op me telefoon zetten en dan weer verder :)

Als je dan toch bezig bent, download meteen deze.

Blackmarket.rar - Uitpakken krijg je Blackmarket.apk

Is een app die hetzelfde eruit ziet als de Market.
1 klein verschil, circa 10 duizend applicaties zijn gratis te downloaden :D
Denk aan msn pro, shazam, navigatie, spellen en ga zo maar door.

Astu ;)

Bijlagen

Ik geloof er niets van hahaha...

Het is toch echt zo haha

Als je dan toch bezig bent, download meteen deze.

Blackmarket.rar - Uitpakken krijg je Blackmarket.apk

Is een app die hetzelfde eruit ziet als de Market.
1 klein verschil, circa 10 duizend applicaties zijn gratis te downloaden :D
Denk aan msn pro, shazam, navigatie, spellen en ga zo maar door.

Astu ;)

Heb hem erop gezet, alleen als ik hem open blijft hij op "Laden...." staan :mad:

Het is toch echt zo haha

Heb hem erop gezet, alleen als ik hem open blijft hij op "Laden...." staan :mad:

Wss database down

even kijken of hij het hier doet.

Hier doet hij het ook niet, waarschijnlijk is de database gewoon down. Vanwege alle gebruikers.

Wss database down

even kijken of hij het hier doet.

Hier doet hij het ook niet, waarschijnlijk is de database gewoon down. Vanwege alle gebruikers.

Voor zover ik weet is blackmarket al weken down en komt die niet meer terug. Hoelang is het geleden dat je'm nog hebt gebruikt?

Voor zover ik weet is blackmarket al weken down en komt die niet meer terug. Hoelang is het geleden dat je'm nog hebt gebruikt?

Hoe dat zo?

Volgens mij heb ik hem inderdaad al tijdje niet gebruikt, hoelang dat precies is durf ik niet te zeggen.

Hoe dat zo?

Volgens mij heb ik hem inderdaad al tijdje niet gebruikt, hoelang dat precies is durf ik niet te zeggen.

Ja rechtzaken ofzo zullen 'm van internet hebben gehaald zeker. Ik las het enkele weken geleden toen ik op zoek was naar iets dergelijks.

Heeft er iemand misschien ervaring met die app om fora te bezoeken. Kan nu even niet op de naam komen. Tapada ofzoiets :D
Ze bieden 'm niet in demo aan, en ga er niet direct geld tegen smijten

Ja rechtzaken ofzo zullen 'm van internet hebben gehaald zeker. Ik las het enkele weken geleden toen ik op zoek was naar iets dergelijks.

Heeft er iemand misschien ervaring met die app om fora te bezoeken. Kan nu even niet op de naam komen. Tapada ofzoiets :D
Ze bieden 'm niet in demo aan, en ga er niet direct geld tegen smijten

Heb die app toen gedownload op de black market, volgens mij ook weer weggegooid.

Leuke app opzich, maar vind het prima surfen zonder mobiele link of app ervan.

Tapatalk heet het btw
http://www.tapatalk.com/

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Je-fit staat gewoon in de android market. Wel Leuk hoe je je workout kunt plannen. Wat ook een goede is is Hiit interval, leuk om je conditie wat op te krikken;)

Terug
Naar boven