- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m87
Als ik hem uitpak dan staan er 6 bestandjes, maar wat moet ik daar nou weer mee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als ik hem uitpak dan staan er 6 bestandjes, maar wat moet ik daar nou weer mee![]()
"Zie bijlage. Extensie .rar veranderen naar .apk, bestand kopiëren naar SD telefoon geheugen en installeren."

hahahaha
ik krijg het niet eens voor elkaar om het naar .apk te veranderenzie nergens .rar staan wat ik kan veranderen
![]()

Als je dan toch bezig bent, download meteen deze.
Blackmarket.rar - Uitpakken krijg je Blackmarket.apk
Is een app die hetzelfde eruit ziet als de Market.
1 klein verschil, circa 10 duizend applicaties zijn gratis te downloaden
Denk aan msn pro, shazam, navigatie, spellen en ga zo maar door.
Astu![]()

Het is toch echt zo haha
Heb hem erop gezet, alleen als ik hem open blijft hij op "Laden...." staan![]()
Wss database down
even kijken of hij het hier doet.
Hier doet hij het ook niet, waarschijnlijk is de database gewoon down. Vanwege alle gebruikers.

Wss database down
even kijken of hij het hier doet.
Hier doet hij het ook niet, waarschijnlijk is de database gewoon down. Vanwege alle gebruikers.
Voor zover ik weet is blackmarket al weken down en komt die niet meer terug. Hoelang is het geleden dat je'm nog hebt gebruikt?
Hoe dat zo?
Volgens mij heb ik hem inderdaad al tijdje niet gebruikt, hoelang dat precies is durf ik niet te zeggen.

Ja rechtzaken ofzo zullen 'm van internet hebben gehaald zeker. Ik las het enkele weken geleden toen ik op zoek was naar iets dergelijks.
Heeft er iemand misschien ervaring met die app om fora te bezoeken. Kan nu even niet op de naam komen. Tapada ofzoiets
Ze bieden 'm niet in demo aan, en ga er niet direct geld tegen smijten
Voor zover ik weet is blackmarket al weken down en komt die niet meer terug. Hoelang is het geleden dat je'm nog hebt gebruikt?