Fitness Seller

Totaal niet gesteund door mijn vriend voor mijn gevoel :'( iemand tips?

Ik weet niet hoe serieus jouw vriendje traint, en hoe oud hij is, maar het komt op mij een beetje over als een simpele egoïstische beachboy. Je mag toch verwachten van iemand die serieus traint, dat hij snapt hoe het is om doelen te stellen en elkaar te ondersteunen in het bereiken van die doelen.
Ja ik ben gewoon bang dat je erin doorslaat en ik vind gewoon dat je moet blijven genieten van het leven.
Dat komt op mij een beetje over, alsof hij zelf alleen maar wilt feesten/zuipen, en hetzelfde van jou verwacht. Misschien is hij stiekem een beetje jaloers dat jij wel discipline hebt en progressie boekt, en hij niet :p

Wat ook helpt is voor hem visualiseren hoe je er over een x aantal maanden uit wilt zien. Als hij dat niet mooi vindt, dan wordt het tijd voor een serieus gesprek. Kan hij (en jij!) ermee leven of niet?

Ik snap die kerel van je niet!!

Zelf zou ik NOOIT kunnen leven met een vrouw die NIET sport... maargoed gelukkig heb ik een vrouw die net addict is als ik:-)

Gewoon lekker blijven trainen. Het belangrijkste is dat je zelf lekker in je vel zit en als hij niet wil dat je lekker in je vel zit heeft hij toch een probleem denk ik! Misschien is hij juist bang dat als je strakker dus mooier wordt gaat lopen en op zoek gaat naar andere kerels!!

Succes

Dit hele BB gebeuren is ze gaan doen tijdens de relatie, dus in feite krijgt hij iets waar hij niet om heeft gevraagd. Wellicht had hij niet eens een relatie met je gewild als je dit al van te voren deed.

mensen ontwikkelen soms inderdaad in de loop van hun leven nieuwe hobby's. Zeker als je nog zo jong bent. Je wil niet weten wat ik in mijn leven allemaal een aantal jaar heel intensief gedaan heb :rolleyes:
Ook daar moet je rekening mee houden als je een relatie begint.
En als je partner je nieuwe hobby even niet begrijpt kan je daar best een poosje over praten en uitleggen. En als je in je nieuwe hobby ondersteuning nodig hebt zou je dat ook moeten kunnen vragen en verwachten.
En dit wederzijds.
Ik weet niet hoe fanatiek de topic starter is, maar als het haar acht gaat om het opbouwen van wat zijzelf als een mooi lichaam ziet, en daarbij haar gezondheid niet in gevaar brengt... zou dit geen probleem moeten zijn.

terwijl ik dit hele topic zat door te lezen kwam er steeds iets anders bij mij naar boven, en de opmerking dat hij iets krijgt waar hij niet om gevraagd heeft maakt dat ik het ook wil zeggen, al heb ik het gevoel dat het bij de topic starter en haar vriend wel goed komt ;)
Als iemand zijn partner niet kan volgen/ begrijpen/ steunen in het opbouwen van een gezonde sportieve levensstijl... omdat hij/zij daar "niet om had gevraagd"
Zou hij/zij dan wel bereid zijn z'n partner te steunen als die door ziekte of ongeval heel anders wordt, altijd moe is en niks meer kan, in een rolstoel terecht komt, erg zwaar en vet wordt, altijd depressief is....

Ik zou echt goed nadenken als een partner mij gaat verbieden te sporten omdat ik dan teveel spieren krijg!
En dat is heus niet hetzelfde als bij de eerste negatieve opmerking de relatie verbreken.:eek:

da's wel een goeie. Stel je voor dat je partner gruwelijke brandwonden oploopt. Wat doe je dan?

Dinkytoy, is ook zo. Maar er is wel een verschil tussen moedwillig je lichaam zo veranderen, of door een ongeluk.
Heb het er wel eens met vriendje over gehad, die ziet het bijvoorbeeld niet zitten dat ik zo droog wordt dat ik geen borsten meer overhoud, maar zou me natuurlijk nooit verlaten als dat door ziekte gebeurd. Hij valt daar alleen erg op, echt borsten man, dus is wel iets om rekening mee te houden toch?
Vertelde me onlangs wel dat ie door mij ook billen meer is gaan waarderen haha :heart:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven