XXL Nutrition

Totaal niet gesteund door mijn vriend voor mijn gevoel :'( iemand tips?

Ik kan het wel begrijpen, toen mijn moeder aan ons gezin meedeelde dat ze aan bodybuilding zou gaan doen, zag ik ook zo'n monsterwijf voor me, dus denk dat iedereen dat wel een beetje heeft.

Gewoon verderdoen zoals je bezig bent, als hij ziet dat je er gezonder van wordt, dat je lichaam er beter uit gaat zien, kan hij er niet veel op tegen hebben.

Het zit dus zo. Sinds twee maanden ben ik weer begonnen met fitness en er serieus mee bezig.
Trainingschema + voedingsschema + informatie opdoen op fora en magazines...

Maar ik heb het gevoel dat mijn vriendje mij totaal niet steunt ???
Toen ik trots mijn spierbal zeg maar aanspande keek hij alleen heel wazig en zei hij: Niet te veel hoor dat is niet mooi...

naja oke.. maar t was ook niet van, jeetje wat knap van je:(

En toen had ik het blad mens health gekocht en toen zei hij: Heb je die zelf gekocht? Die instructeur van de sportschool die wil volgens mij een BB van je maken en dat is m nog aan het lukken ook!

TERWIJL HIJ ZELF OOK NAAR DE SPORTSCHOOL GAAT EN WEET IK ALLEMAAL!!! ???:mad::grumble:

Komt dit jullie bekend voor? Hoe kan ik hem overtuigen dat ik
  • Gezond en strak ik mijn vel wil zitten
  • Goed let op mijn voeding zonder dat het slecht voor mij is
  • dat ik het fijn vind als hij me meer zou supporten
:dunno:

Joh je traint toch voor jezelf en niemand anders? Bovendien zou ik het wel bijzonder knap vinden als je binnen een paar weken verandert in een 2 bij 2 BB:p
Ik ben het met Nonaa Nancee eens;
Laat een foto van Megan Fox zien en zeg dat dat je doel is!

Dan brengt hij je hoogstpersoonlijk naar de sportschool iedere dag gnagna :D

:D

As we age, we develop. Of, in andere bewoordingen: People grow, either together, or apart! De kans dat je - met 19 jaar oud - dit vriendje over 5 jaar nog hebt, is kleiner dan de kans op 2 mooie vrouwen met een flesje coca cola in de Grand Canyon terwijl je gestrand bent met je auto (ja, die reclame, ja).

Niet lullig bedoeld, maar mijn ervaring is dat je niets moet opgeven voor een relatie. Als de 'partner' niet accepteert c.q. meegroeit, dan is het niet de juiste partner. Sooner or later manifesteert zich dat volledig en is de relatie alsnog voorbij.

Ik heb ooit een vriendin gehad, die absoluut niet waardeerde dat ik zo druk was met trainen en dat ik bijvoorbeeld niet wilde mee eten, als ze één of andere ranzige avond maaltijd in elkaar had gebrand (letterlijk). Ze was ook druk met haar lichaam, maar op een andere manier (vooral erg onzeker over haar uiterlijk). Voor haar heb ik 2 1/2 jaar rustiger aan gedaan. Geen enkel vooruitgang geboekt, enkel de achteruitgang enigszins uitgesteld. Trust me, it wasn't worth it.

Laatst bewerkt:
sad topic is sad voor speklaag houdende mensen

Zeggen dat ie zich met z'n eigen zaken moet bemoeien.

gewoon je vriendje dumpen. Er zijn genoeg lekkere jongens hier op het forum zoals mij die je begrijpen en steunen.

Gewoon zeggen dat je iets voor jezelf wilt doen en dat dit je gelukkig maakt.
Laat je hem een foto van een dik wijf zien en zeg je wil je anders liever zoiets?
Met je 47 kilo bij 1m60 moet ie zich zowiezo niet echt zorgen gaan maken over BB-looks ;)
Qua support tja, BEDANKT VOOR DE SUPPORT HE, IK HEB OOK EENS WAT LEUKS EN DAN REAGEER JE ZO!!
Je bent een vrouw, dus doe je ding :)

Laat een foto van Megan Fox zien en zeg dat dat je doel is!

Dan brengt hij je hoogstpersoonlijk naar de sportschool iedere dag gnagna :D

ander vriendje zoeken die wel bij je past? not ****ing rocket science...

en nee ik meld me niet aan, moet je al iets speciaal voor zijn, en ik ken je niet.

naturell daarentegen...
^^^ Enough said!
Laat je hoe dan ook niet afleiden van wat jou een goed gevoel geeft. Trainen doe je voor jezelf, als je vriend het niet leuk vindt moet hij maar een andere vriendin gaan zoeken. Er zijn genoeg mannen die wel van een sportieve vrouw houden. Ook hier :)

doen wat jij wil steunt hij je niet laat hem met argumenten komen waarom hij niet wil dat je naar de sport school gaat.

laat hem duidelijk zien wat jou doel is en wat jij wil berijken. staat hij daar niet achter moet je je gaan afvragen of hij dan wel bij jou past.

doe wat jij wil en laat je niet in de weg staan door een ander als jij een doel hebt moet je daar voor gaan

Bekijk het positief: hij is wel eerlijk.

Tis wel erg makkelijk om al weg te gaan bij je partner als ie iets niet leuk vind.. Dan blijf je dus echt forever alone, want niemand is perfect.. Praat er eerst eens over, waar nou echt zijn issue ligt!

je moet idd niets opgeven maar daar gaat het hier ook niet om. Dit hele BB gebeuren is ze gaan doen tijdens de relatie, dus in feite krijgt hij iets waar hij niet om heeft gevraagd. Wellicht had hij niet eens een relatie met je gewild als je dit al van te voren deed. Kan maar zo hoor. Als ik er achter kom dat een meisje paardrijdt hoef ik ook niks meer met dr. Ik haat paarden namelijk en bij paardenmeisjes staat die knol op de eerste plek.

Net zoals BB nu belangrijk voor jou is geworden en hij misschien denkt dat hij minder aandacht zal krijgen. Zo werken die dingen

je moet idd niets opgeven maar daar gaat het hier ook niet om. Dit hele BB gebeuren is ze gaan doen tijdens de relatie, dus in feite krijgt hij iets waar hij niet om heeft gevraagd. Wellicht had hij niet eens een relatie met je gewild als je dit al van te voren deed. Kan maar zo hoor. Als ik er achter kom dat een meisje paardrijdt hoef ik ook niks meer met dr. Ik haat paarden namelijk en bij paardenmeisjes staat die knol op de eerste plek.

Net zoals BB nu belangrijk voor jou is geworden en hij misschien denkt dat hij minder aandacht zal krijgen. Zo werken die dingen

Ha, dat paardengedeelte komt zo bekend voor. XD. Schijtbeesten. Lekker rookvlees van maken, dan heb je er nog wat aan.

Paarden horen op brood, einde discussie.

Zittend opzetten en in de gang plaatsen als stijlvolle kapstok.

Tis wel erg makkelijk om al weg te gaan bij je partner als ie iets niet leuk vind.. Dan blijf je dus echt forever alone, want niemand is perfect.. Praat er eerst eens over, waar nou echt zijn issue ligt!

ja, want bang zijn om alleen te blijven is een goede basis voor een relatie :roflol: Ze is trouwens 19, de tijd dat je als vrouw alles aantrekt dat een lul heeft.

Verschil tussen iets niet leuk vinden en compleet anti je hobby zijn is beetje dag en nacht.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven