Fitness Seller

Totaal niet gesteund door mijn vriend voor mijn gevoel :'( iemand tips?

een relatie moet van 2 kanten komen en je zal elkaar daar ook redelijk vrij moeten laten.
je kan nooit alleen maar je eigen regels en gewoonten doorduwen maar je zal compromissen moeten sluiten.
het kan dus best voorkomen dat een man een vrouw niet mooi of leuk vind als ze te gespierd (of te dik) wordt en als ze te veel tijd doorbrengt in de sportschool (of snackbar)
EN DAT IS NATUURLIJK ANDERSOM OOK MOGELIJK - de dames pikken ook niet alles van de mannen en ze zitten ook niet altijd op een mooi gespierd fysiek te wachten. (of een bierbuik)

Aan je zelf dus de taak om te beslissen wat je voor je zelf en de ander over hebt (misschien minder trainen) of als je vind dat de ander zich maar wat meer aan jou moet aanpassen dat dan duidelijk uitspreken.
relaties is een kwestie van de juiste balans vinden

Dan nog liever :fa:

Denk dat 't er in dit soort gevallen meestal om gaat dat ze niet willen dat je er als professionele bodybuilder uit gaat zien en als duidelijk is dat dat niet zomaar gebeurt er eigenlijk geen probleem is.

Mack.... ik heb met je te doen..... :(

Sanne: ik had dat ook heel erg in het begin. Zo goed als iedereen in mijn omgeving vond het redelijk idioot. Onzinnig, obssesief... achterlijk :P
Maar nu zijn er steeds meer (en dan met name meiden) die het volgens mij toch best beginnen te waarderen. Er zijn er zelfs ook die nu gemotiveerd zijn zelf ook aan de slag te gaan!

Soms moeten mensen wennen aan iets. Ik hoop dat het voor de vriend van TS ook geldt. :)

je weet hoe de weg van succes verloopt;
1. ze lachen je uit
2. ze worden jaloers
3. ze willen hetzelfde bereiken/op je succes meeliften

niet dat het zo letterlijk ging met mijn vriendin maar ze kiest voor eenzelfde cut-dieet als ik volg nu ze resultaat ziet :D

en mensen zonder kennis, tja, ach, doe je weinig aan.
ik steek liever m'n energie in m'n voeding en training.
uitleggen ben ik grotendeels mee gestopt.

OT: praat erover met je vriend, hij is het naast alle mensen die het toch niet gaan snappen, wel waard om te weten hoe of wat.

je zal altijd kritiek krijgen.over alles.ivm je voeding etc.je zal automatisch minder vrijheid hebben en je houdt je dan ook meer bezig met kennis opdoen wat je graag doet.
gwn goede en juiste kennis zoeken op internet of boeken lezen neemt heel veel tijd.maar dan noch vind ik het beter dan mensen die hele namiddag op terassje kunne zitten en uitgaan als een idioot.als jij naar de toekomst kijkt.bereik je met die onzin niets.als jij 20jaar later een lcihaam hebt van een twintiger.zullen ze dan pas zeggen van.uhm was ik maar ook zo slim geweest.
zeker in deze tijd loopt iedereen hier met een ernstige ziekte.
doe wat jij wilt doen.dat zal je vriend ook zeker zelf ook doen.
ik zou sport echt niet kunnen opgeven voor iemand.het is dat ene ding dat k grg en wil blijven doen.
het is verdomme je gezondheid.
mensen kopen kleren en make up om zich mooi te maken.maar obsessief trainen mag niet?
sommige hebben 3outfits in een dag?
so what daar zeggen wij ook toch niets op?
iedereen zijn leven zijn keus verdamme.

Of op je 40e spijt dat je je hele leven met niets anders dan sport hebt bezig gehouden.
Dat is misschien de moeite waard voor een topsporter, maar anders zou ik toch wat meer balans in mn leven aanbrengen.
Niets mis met een terrasje of uitgaan op zn tijd ;)

Waarom zou je later spijt hebben van iets wat je gedaan zou hebben waar je TOEN behoefte aan had? Dat is toch juist iets om trots en met voldoening op terug te kijken denk ik.

@AfFab: dat kan je ook naast je (top)sport doen toch?

@Mireille: spijt heeft sowieso weinig nut. en in dit geval gaat het om een investering in je gezondheid, niks mis mee nee.

Laatst bewerkt:
@ mireille.. Wel spoken! Je hebt allemaal wel periodes dat het allemaal wat losser gaat.. Maar als je er zelf achter staat.. Wats the prob?

Of op je 40e spijt dat je je hele leven met niets anders dan sport hebt bezig gehouden.
Dat is misschien de moeite waard voor een topsporter, maar anders zou ik toch wat meer balans in mn leven aanbrengen.
Niets mis met een terrasje of uitgaan op zn tijd ;)

Klopt je moet dus die balans vinden waar ik het over had
Verdien je geld met deze sort dan is het een ander verhaal maar de meesten hier doen het toch voor de lol... En lol dat moet het wel blijven

• Topic Starter Topic Starter
WOH! wat een reacties allemaal! Heel lief dat jullie allemaal met tips kwamen enzo,

Naja ik heb mijn vriend niet gedumpt, maar heb uitgebreid met hem gepraat

• 'Eh.. Ik heb het idee dat je bang bent dat ik verander in een BB...?'
  • 'Ik word zelf erg blij en gelukkig van sporten en voel me er goed door! Alleen vind ik het gewoon niet leuk als ik dan iets aan je vertel over sporten dat je dan nogal sceptisch en negatief reageert..'
  • 'Waarvoor is dat?'
Het kwam erop neer dat hij bang was dat ik door zou slaan.
Hij vond het heel erg wennen dat ik zo plotseling mijn levenstijl omgooide.

:)Maarja, ik heb gewoon erg veel discipline en ik heb er plezier in.

Dat is nog iets wat hij zei:
Ja ik ben gewoon bang dat je erin doorslaat en ik vind gewoon dat je moet blijven genieten van het leven.

?????????????????????

Dus ik weer helemaal uitgelegd dat ik het juist fijn vind om veel te sporten en dat qua eten er niets veranderd is alleen dat ik het volgens een paar regels doe en dat ik geniet van elke maaltijd. Ik kijk zelfs uit naar iedere volgende maaltijd!:D:rolleyes:

Naja, we hebben er best lang over gepraat en ik voel me nu iig al veel beter! En ik hoop dus dat hij nu inziet hoe ik erover denk enzo...

Anders kunnen we wel wat regelen hoor;)

CEO van de DBB knokploeg, zullen we hem ff bang maken:D

Hoorde vorige week in een film een Arabisch gezegde.
"beat your wife every morning. If you don't you why, then she will.".
Gewoon pets verkopen die meid van je. Als je kan zeuren als een wief, kan je ook een klep voor je kont krijgen als een wief.

Hopelijk went hij aan het idee. En kan hij straks zonder twijfels je zien genieten van wat je doet.

De opmerking 'je moet wel blijven genieten van het leven' komt mij zeer bekend voor....

Hoorde vorige week in een film een Arabisch gezegde.
"beat your wife every morning. If you don't you why, then she will.".
Gewoon pets verkopen die meid van je. Als je kan zeuren als een wief, kan je ook een klep voor je kont krijgen als een wief.

Epic quote is epic ???

WOH! wat een reacties allemaal! Heel lief dat jullie allemaal met tips kwamen enzo,.......

Nu je zoveel reacties hebt gehad zijn we benieuwd wat het allemaal wordt.
Dus wel ff een log aanmaken zodat we je vorderingen kunnen zien, qua trainingen en voeding. ;)

WOH! wat een reacties allemaal! Heel lief dat jullie allemaal met tips kwamen enzo,

Naja ik heb mijn vriend niet gedumpt, maar heb uitgebreid met hem gepraat

• 'Eh.. Ik heb het idee dat je bang bent dat ik verander in een BB...?'
  • 'Ik word zelf erg blij en gelukkig van sporten en voel me er goed door! Alleen vind ik het gewoon niet leuk als ik dan iets aan je vertel over sporten dat je dan nogal sceptisch en negatief reageert..'
  • 'Waarvoor is dat?'
Het kwam erop neer dat hij bang was dat ik door zou slaan.
Hij vond het heel erg wennen dat ik zo plotseling mijn levenstijl omgooide.

:)Maarja, ik heb gewoon erg veel discipline en ik heb er plezier in.

Dat is nog iets wat hij zei:
Ja ik ben gewoon bang dat je erin doorslaat en ik vind gewoon dat je moet blijven genieten van het leven.

?????????????????????

Dus ik weer helemaal uitgelegd dat ik het juist fijn vind om veel te sporten en dat qua eten er niets veranderd is alleen dat ik het volgens een paar regels doe en dat ik geniet van elke maaltijd. Ik kijk zelfs uit naar iedere volgende maaltijd!:D:rolleyes:

Naja, we hebben er best lang over gepraat en ik voel me nu iig al veel beter! En ik hoop dus dat hij nu inziet hoe ik erover denk enzo...

Als je hem nou tevreden had gehouden onder de lakens dan was die so ie so nooit gaan lopen b**chen;):D

Maaruh veel geluk samen!

ik kan je nog steeds bijles geven :p

Vervelend :) mijn vriendje zegt ook niet te veel, maar hij steunt me wel en helpt me met mijn voeding en mijn trainingsschema.
Je word er alleen maar straker van ;)
Gewoon door doen!

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven