Niet speciaal, zit wel veel aan de PC thuis (kantoorwerk)
Dokters gaven het advies om gewoon meer buiten te komen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet speciaal, zit wel veel aan de PC thuis (kantoorwerk)
Ben je getest op ontstekingen ?Ok, good to know.
Ik heb nog nooit gekuurd, ben 38j, 1.91m, ik sport 2 a 3x week met gewichten. Gewoon gebouwd.
Ik heb tijdje ashwaganda, vitamine D en wat andere supplementen genomen wel om de klachten aan te pakken
Ah neen, nooit over gesproken met dokter denk ikBen je getest op ontstekingen ?
Ontstekingen zorgen ook voor slechter Cholesterol beeld
Als je sport zoals je zegt is het niet nodig om extra naar buiten te gaan. Dat zeggen ze als snel met de negatieve inzet dat je lui bent als je vanachter je PC werkt, dus niet sport of buiten komt.Niet speciaal, zit wel veel aan de PC thuis (kantoorwerk)
Dokters gaven het advies om gewoon meer buiten te komen.
Ik ben nu sinds 2 maanden gestart met pravastatine (20mg) sandoz op voorschrift van de dokter. Ik ga over 1 maand opnieuw laten prikken.Als je sport zoals je zegt is het niet nodig om extra naar buiten te gaan. Dat zeggen ze als snel met de negatieve inzet dat je lui bent als je vanachter je PC werkt, dus niet sport of buiten komt.
Gebruik je nu statines en hoe lang al ?
Ik dacht net omgekeerd eigenlijk.Hypogonadale klachten zijn toch ook meer verbonden met je vrije Testosteron dan je totale Testosteron, toch @Galen ?
Zou dat ff rustig afwachtenIk ben nu sinds 2 maanden gestart met pravastatine (20mg) sandoz op voorschrift van de dokter. Ik ga over 1 maand opnieuw laten prikken.
De klachten zijn er al langer, en 2j geleden heeft een uroloog wel al eens een zalfje voorgeschreven moet ik bekennen. (androgel)Ik dacht net omgekeerd eigenlijk.
Wel gek dat je absoluut niet in aanmerking zou komen omdat je vrije test 2.71 is terwijl 2.70 de maximum is.
Wat maakt dat die arts het toen wel voorschreef en nu niet meer?De klachten zijn er al langer, en 2j geleden heeft een uroloog wel al eens een zalfje voorgeschreven moet ik bekennen. (androgel)
Helaas was ik toen te bang van extern T, en ben ik het nooit gaan afhalen. Ondertussen maakt het niet meer uit, en wil ik alles proberen om me terug normaal te voelen. Mijn relatie komt ook in gevaar, terwijl ik een bloed mooie vriendin heb.
Afspraak met een Psycholoog lijkt me ook niet verkeerd. je komt aardig warrig en wanhopig overDe klachten zijn er al langer, en 2j geleden heeft een uroloog wel al eens een zalfje voorgeschreven moet ik bekennen. (androgel)
Helaas was ik toen te bang van extern T, en ben ik het nooit gaan afhalen. Ondertussen maakt het niet meer uit, en wil ik alles proberen om me terug normaal te voelen. Mijn relatie komt ook in gevaar, terwijl ik een bloed mooie vriendin heb.
Dat komt doordat ie Vlaams isAfspraak met een Psycholoog lijkt me ook niet verkeerd. je komt aardig warrig en wanhopig over

Dat was een uroloog die het voorschreef bij wijze van test, de endocrinoloog (vrouw - laatste onderzoek, iets breder) zei dat het absoluut geen goed idee was met hoge vrije T en dat ik meer moest buiten komen.Wat maakt dat die arts het toen wel voorschreef en nu niet meer?
Ook al gehad 😅Afspraak met een Psycholoog lijkt me ook niet verkeerd. je komt aardig warrig en wanhopig over
Discriminatie

Niet vreemd toch als je al meer dan 2 jaar lage T klachten hebt?
Dat is toch enkel verkrijgbaar via een arts?Als je graag trt wil dan begin je daar toch mee. Al dat lastig gedoe steeds. Is waarschijnlijk nog goedkoper ook dan via je huisarts 😂
Och menneke. Welkom op het bodybuilding forum waar iedereen zelf zijn eigen dokter is.
Meen je dit echt?