- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Legaal wel. Illegaal is het vrij eenvoudig te verkrijgen. Tenzij in NL, meende dat gebruik zonder voorschrift wel legaal is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Legaal wel. Illegaal is het vrij eenvoudig te verkrijgen. Tenzij in NL, meende dat gebruik zonder voorschrift wel legaal is.
Afspraak met een Psycholoog lijkt me ook niet verkeerd. je komt aardig warrig en wanhopig over
Niet vreemd toch als je al meer dan 2 jaar lage T klachten hebt?

Aangezien hij nee als 'neen' schrijft ga ik er vanuit dat ie Belgisch is.Legaal wel. Illegaal is het vrij eenvoudig te verkrijgen. Tenzij in NL, meende dat gebruik zonder voorschrift wel legaal is.
100%. Ik zou absoluut niet weten bij wie ik dat zou kunnen kopen. En als ik het dan koop, hoe het te gebruiken. (dosis etc.)
Haha, dé quote van het forumOch menneke. Welkom op het bodybuilding forum waar iedereen zelf zijn eigen dokter is.

hij is 38 en begint er toch zelf over.Neem aan dat dit een serieus topic is, dan ga je niet iemand zomaar TRT aanpraten buitenom arts. 8 van de 10 van zijn berichten hadden in OP moeten staan voor beter overzicht. bloedwerk van 2020 heb je nu ook niets aan. Gewoon ff afwachten wat de volgende waarden zijn op zijn statine gebruik nu.
Cholesterol is van 2020 en 2020, lichte achteruitgang - vandaar het voorschrift van de dokter.Neem aan dat dit een serieus topic is, dan ga je niet iemand zomaar TRT aanpraten buitenom arts. 8 van de 10 van zijn berichten hadden in OP moeten staan voor beter overzicht. bloedwerk van 2020 heb je nu ook niets aan. Gewoon ff afwachten wat de volgende waarden zijn op zijn statine gebruik nu. Dat ene maandje wachten kan ook nog wel
Niet alle klachten zijn Low-T. vaak denkt men dat wel. Dat iemand die wanhopig is hier dit deelt, geeft nog niet aan dat je buitenom de medische weg zomaar zelf moet gaan prutsen
Wacht gewoon de volgend bloedtest af. Dan kun je altijd nog kijken hoe het ervoor staat, of dieper onderzoek laten doen als statines niet blijken te werken.Cholesterol is van 2020 en 2020, lichte achteruitgang - vandaar het voorschrift van de dokter.
Alvast allemaal hartelijk bedankt om jullie inzicht te delen. Ben nu al min. 5 doktersbezoeken (en tig psycholoog) verder over de laatste 2 jaar hiervoor, dus dit forum was een beetje mijn laatste bron van info / ervaringen.
Lol gasten van 21 zetten grammen voor de lol en hij moet niet zomaar prutsen met een trt dose op zijn 38 ste 😂. Het is gvd geen heroïne wat hij gaat spuiten kerelNiet alle klachten zijn Low-T. vaak denkt men dat wel. Dat iemand die wanhopig is hier dit deelt, geeft nog niet aan dat je buitenom de medische weg zomaar zelf moet gaan prutsen
Als het kan liefst enkel onder medische begeleiding idd.Niet alle klachten zijn Low-T. vaak denkt men dat wel. Dat iemand die wanhopig is hier dit deelt, geeft nog niet aan dat je buitenom de medische weg zomaar zelf moet gaan prutsen
Okay ✅Wacht gewoon de volgend bloedtest af. Dan kun je altijd nog kijken hoe het ervoor staat, of dieper onderzoek laten doen als statines niet blijken te werken.
Androgel kan prima ja. als je dat kunt fiksen via uroloog kun je dat proberen. Ze heeft jou dan slecht geïnformeerd. Je kunt er niet van uit gaan dat een patiënt het allemaal zelf weetAls het kan liefst enkel onder medische begeleiding idd.
Al denk ik ondertussen dat het zonder veel risico is om zo'n zalfje te proberen? 2j geleden was ik ook bang voor onvruchtbaarheid enzo, daarom nooit afgehaald. Had me toen beter moeten laten informeren bij de uroloog na het voorschrift.
Maakt toch geen f**k uit wat een ander doet.Lol gasten van 21 zetten grammen voor de lol en hij moet niet zomaar prutsen met een trt dose op zijn 38 ste 😂. Het is gvd geen heroïne wat hij gaat spuiten kerel
Zelf weten 18 jaar geweest
Beide goed advies.. probleem moet gewoon opgelost worden, maar ook liefst geen nieuwe problemen erbij. =)