MuscleMeat

Totaal T te laag, vrij te hoog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is toch enkel verkrijgbaar via een arts?
Legaal wel. Illegaal is het vrij eenvoudig te verkrijgen. Tenzij in NL, meende dat gebruik zonder voorschrift wel legaal is.
 
Legaal wel. Illegaal is het vrij eenvoudig te verkrijgen. Tenzij in NL, meende dat gebruik zonder voorschrift wel legaal is.
Aangezien hij nee als 'neen' schrijft ga ik er vanuit dat ie Belgisch is.
 
Boeie alsof mensen in België niets illegaals doen. Plus met trt komt hij er niet als cbum uit te zien dus niet zoveel te frezen toch?
 
Neem aan dat dit een serieus topic is, dan ga je niet iemand zomaar TRT aanpraten buitenom arts. 8 van de 10 van zijn berichten hadden in OP moeten staan voor beter overzicht. bloedwerk van 2020 heb je nu ook niets aan. Gewoon ff afwachten wat de volgende waarden zijn op zijn statine gebruik nu. Dat ene maandje wachten kan ook nog wel
 
Neem aan dat dit een serieus topic is, dan ga je niet iemand zomaar TRT aanpraten buitenom arts. 8 van de 10 van zijn berichten hadden in OP moeten staan voor beter overzicht. bloedwerk van 2020 heb je nu ook niets aan. Gewoon ff afwachten wat de volgende waarden zijn op zijn statine gebruik nu.
hij is 38 en begint er toch zelf over.
Denk jij dat artsen je hier goed mee in begeleiden? Bepalen misschien de dosis en doen het een keer voor hoe je moet prikken en je krijgt jaarlijks een belletje 😂.


Ken iemand die trt krijgt via huisarts maar spuit zelf extra bij + nog een compound al dik. 2 jaar. Zo goed letten ze op je 😂😂
 
Neem aan dat dit een serieus topic is, dan ga je niet iemand zomaar TRT aanpraten buitenom arts. 8 van de 10 van zijn berichten hadden in OP moeten staan voor beter overzicht. bloedwerk van 2020 heb je nu ook niets aan. Gewoon ff afwachten wat de volgende waarden zijn op zijn statine gebruik nu. Dat ene maandje wachten kan ook nog wel
Cholesterol is van 2020 en 2020, lichte achteruitgang - vandaar het voorschrift van de dokter.
Alvast allemaal hartelijk bedankt om jullie inzicht te delen. Ben nu al min. 5 doktersbezoeken (en tig psycholoog) verder over de laatste 2 jaar hiervoor, dus dit forum was een beetje mijn laatste bron van info / ervaringen.
 
hij is 38 en begint er toch zelf over.
Niet alle klachten zijn Low-T. vaak denkt men dat wel. Dat iemand die wanhopig is hier dit deelt, geeft nog niet aan dat je buitenom de medische weg zomaar zelf moet gaan prutsen
 
Stel hij doet trt op eigen houtje? Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat dit niet het probleem was en zich nog ellendig voelt.

Dan stop je er toch gewoon mee

Want ik neem aan dat hij geen “trt” van 300 pw gaat zetten.
 
Cholesterol is van 2020 en 2020, lichte achteruitgang - vandaar het voorschrift van de dokter.
Alvast allemaal hartelijk bedankt om jullie inzicht te delen. Ben nu al min. 5 doktersbezoeken (en tig psycholoog) verder over de laatste 2 jaar hiervoor, dus dit forum was een beetje mijn laatste bron van info / ervaringen.
Wacht gewoon de volgend bloedtest af. Dan kun je altijd nog kijken hoe het ervoor staat, of dieper onderzoek laten doen als statines niet blijken te werken.
 
Niet alle klachten zijn Low-T. vaak denkt men dat wel. Dat iemand die wanhopig is hier dit deelt, geeft nog niet aan dat je buitenom de medische weg zomaar zelf moet gaan prutsen
Lol gasten van 21 zetten grammen voor de lol en hij moet niet zomaar prutsen met een trt dose op zijn 38 ste 😂. Het is gvd geen heroïne wat hij gaat spuiten kerel
 
Niet alle klachten zijn Low-T. vaak denkt men dat wel. Dat iemand die wanhopig is hier dit deelt, geeft nog niet aan dat je buitenom de medische weg zomaar zelf moet gaan prutsen
Als het kan liefst enkel onder medische begeleiding idd.
Al denk ik ondertussen dat het zonder veel risico is om zo'n zalfje te proberen? 2j geleden was ik ook bang voor onvruchtbaarheid enzo, daarom nooit afgehaald. Had me toen beter moeten laten informeren bij de uroloog na het voorschrift.
 
Als het kan liefst enkel onder medische begeleiding idd.
Al denk ik ondertussen dat het zonder veel risico is om zo'n zalfje te proberen? 2j geleden was ik ook bang voor onvruchtbaarheid enzo, daarom nooit afgehaald. Had me toen beter moeten laten informeren bij de uroloog na het voorschrift.
Androgel kan prima ja. als je dat kunt fiksen via uroloog kun je dat proberen. Ze heeft jou dan slecht geïnformeerd. Je kunt er niet van uit gaan dat een patiënt het allemaal zelf weet
 
Zou dan eerder kijken naar een trt kliniek als ze die hier hebben zoals in usa? Daar ga je meer aan hebben dan via de ha
 
Lol gasten van 21 zetten grammen voor de lol en hij moet niet zomaar prutsen met een trt dose op zijn 38 ste 😂. Het is gvd geen heroïne wat hij gaat spuiten kerel
Maakt toch geen Fuck uit wat een ander doet.
 
Maakt toch geen Fuck uit wat een ander doet.
Beide goed advies.. probleem moet gewoon opgelost worden, maar ook liefst geen nieuwe problemen erbij. =)
Ben er ook wel van overtuigd ondertussen door vele youtube filmpjes te kijken en me hier wat verder in te lezen dat het vrij risicoloos kan.

Mijn gebruik zou ook puur medisch zijn, (tov. de insteek hier van het forum) - maar gebruikers hier hebben wel het meeste ervaring.
 
Back
Naar boven