XXL Nutrition

Total Protein body&fit

Bezoekers in dit topic

Dit.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 22:49 ----------



Nee.



Potverdomme heb 10 dagen geleden 2 potten besteld, kom ik nu achter dat er 50% vegetarische eiwitten inzitten...ik dacht dat het zelfde zou zijn als perfect protein mix met 40% whey en 40% casseine en 20% andere bs.
Wat is er mis met soja? ?????????????????????
 
Laatst bewerkt:
Moet wel lagge sommige hier hebben crap voeding schema, maar als om die 1 shake gaat moet alles perfect zijn?
 
vandaag de chocolade even geproefd, vond hem niet zo lekker.

vraag mij wel af waarom mensen zo klagen over inhoud
die is super voor de prijs, stom geleuter over soja etc

is perfecte shake voor de 'gewone' gymrat
 
Chocola is best klonterig met water.. Banaan dit keer besteld en die klontert al een stuk minder..
Als je snel last van acne hebt zal ik een andere aanraden.

Voor de prijs is het wel een aanrader!
 
Ik neem deze shake bij het ontbijt,

En ik zou graag een 2de van deze gebruiken, maar weet niet of ik het vlak voor, of vlak na mijn training zou nemen dan ?
 
Moet wel lagge sommige hier hebben crap voeding schema, maar als om die 1 shake gaat moet alles perfect zijn?

Vrij opmerkelijk inderdaad. Zou nog geen kwart van je proteine moeten zijn die je inneemt per dag. maar die moeten dan wel 100% perfect zijn :o
 
Ik neem deze shake bij het ontbijt,

En ik zou graag een 2de van deze gebruiken, maar weet niet of ik het vlak voor, of vlak na mijn training zou nemen dan ?

Dan zou ik voor na de training gaan, maar heb je daadwerkelijk 2 whey shakes per dag nodig? Dan zou je misschien je voeding schema even opnieuw onder de loep moeten nemen...
Of eet je vegetarisch?
 
Dan zou ik voor na de training gaan, maar heb je daadwerkelijk 2 whey shakes per dag nodig? Dan zou je misschien je voeding schema even opnieuw onder de loep moeten nemen...
Of eet je vegetarisch?

Neen, is zeker niet noodzakelijk, maar zou niet echt weten wat ik anders zou eten na een training.
(om mijn voedingsschema te bekijken, ga dan naar het topic: voeding , en zie je mijn naam wel ergens vanboven.)
 
Back
Naar boven