MuscleMeat

Totale nieuweling ...

Evoke

Cool Novice
Waardering
1
Ello mensen,

Ik ga me eerst even voorstellen, en daarna leg ik mijn "probleem" uit.

Ik heb mezelf hier al een geruime tijd geleden geregistreerd met als doel informatie op te doen over fitnessen/powertraining.

Ook heb ik veel info opgezocht over voedingsschema's e.d.

Mijn doel was dus aankomen en spieren kweken.

Beide zijn wel gelukt, maar tot op een bepaalde hoogte (niet erg hoog).

Ik heb een jaar enorm veel gegeten en ik kwam idd gewicht aan, maar ik ben begonnen bij 61kg en na een half jaar woog ik 67kg, en daarna ben ik gewoon blijven "steken" op mijn gewicht terwijl ik me elke dag letterlijk ziek at. Elke avond voelde ik me niet lekker omdat ik die dag gewoon veel te veel gegeten had.

Dus zeg niet dat ik niet genoeg at, want dat is dus niet het geval :-)
Omdat ik het na een jaar beu werd van me elke dag "ziek" te voelen van het eten ben ik langzamerhand terug beginnen afbouwen, en nu -een jaar later- zit ik terug op mijn 61kg :(

Nu kwam dit ter sprake op het werk, en een collega van me zei "waarom probeer je eens geen "kuurtje" ......."

Ik kwam een beetje uit de lucht gevallen, want ik dacht altijd dat dit voor "stallone" types was en niet voor mensen zoals ik.
Hieronder nog even mijn gegevens voordat ik men vragen ga stellen

Leeftijd : 28
Lengte : 1.78m
Gewicht : 61kg
Enkele foto's van mij toen ik 67kg woog vind je HIER

Het is dus mijn bedoeling om een 10à15 tal KG aan te komen dmv een kuur te combineren met een medium training.
Ik moet geen bodybuilder worden of een lichaam zoals dat van stallone in zijn goede jaren :)

Ik wil enkel wat voller worden en wat spieren kweken.

Hier komen mijn vragen dus :

- Kan ik met een kuur mijn doel bereiken?
- Hoelang duurt zo'n kuur?
- Blijft ik mijn gewicht behouden eens de kuur gedaan is?
- Is er een kans dat ik aanleg krijg om overgewicht te krijgen na zo'n kuur?
- Zijn er risico's aan verbonden?

En tenslotte, hoe ga ik het beste te werk?

Ik zie het dus niet meer zitten om me elke dag ziek te eten want dat is volgens mij ook niet echt gezond .... :cool:
Of zal ik na zo'n kuur automatisch meer kunnen eten dan dat ik nu doe?

Alvast bedankt voor jullie adviezen !!

Er is plenty of info te vinden hieronder gozer,zou je orienteren op een test only,maar je gewicht vind ik persoonlijk laag,op je foto toon je behoorlijk ecto,dus kan begrijpen dat je dit wilt.

ok dit zou IK doen.

1-12 500mg test enanthaat
14-17 20 mg pd nolvadex

suc6

• Topic Starter Topic Starter
Er is plenty of info te vinden hieronder gozer,zou je orienteren op een test only,maar je gewicht vind ik persoonlijk laag,op je foto toon je behoorlijk ecto,dus kan begrijpen dat je dit wilt.

ok dit zou IK doen.

1-12 500mg test enanthaat
14-17 20 mg pd nolvadex

suc6

Thanks voor de info

Zijn dit pillen, of moet je dat spuiten?
Ik zou eerst willen proberen met pillen.

En ik heb al wat opgezocht, en er kunnen blijkbaar wel wat neveneffecten optreden.
Wat kunnen deze zoal zijn?

Grtz

Risico's zitten er uiteraard aan verbonden hoewel dit verschilt per product. Wat kriel zegt is de beste en 'veiligste'optie. Ik zou iig niet beginnen met hetgeen wat het makkelijkste is en het meest voor de hand ligt(orals).

Denk er iig goed over na voordat je deze stap gaat nemen.

Risico's zitten er uiteraard aan verbonden hoewel dit verschilt per product. Wat kriel zegt is de beste en 'veiligste'optie. Ik zou iig niet beginnen met hetgeen wat het makkelijkste is en het meest voor de hand ligt(orals).

Denk er iig goed over na voordat je deze stap gaat nemen.

Welke risico's zijn er dan zoal?
En misschien best ook de grootste risico's vermelden :)

Ik zou er wel goed over nadenken, maar het enige dat ik nu zou denken is "ik kan er enkel maar van aankomen en dat is alles wat ik wil"

Als ik de risico's zou kennen denk ik er misschien wel anders over.

Welke risico's zijn er dan zoal?
En misschien best ook de grootste risico's vermelden :)

Ik zou er wel goed over nadenken, maar het enige dat ik nu zou denken is "ik kan er enkel maar van aankomen en dat is alles wat ik wil"

Als ik de risico's zou kennen denk ik er misschien wel anders over.

lees jezelf eens in bij de stickies van deze sectie. De zoekfunctie kan je ook een handje helpen. Bijsluiters van producten kun je veelal vinden via google.

Neem iig niks klakkeloos aan van iemand.(behalve onze roid-xpert) krielmans.

Je hebt nog redelijk wat te lezen en te leren, zelf met anabolen moet je veel eten, het is geen shortcut alleen een middel om je natuurlijke limit te overschrijden.

Zoals de jongens boven al zeggen,niets is zonder gevaar,en er zijn geen shortcuts.

Maar orals zijn geen echte uitkomst,meer voor snelle jongens die ff een beachbody willen aanmeten,maar altijd wel van een koude kermis thuiskomen,en hetgeen wat gewonnen is paar weekjes later weer inleveren....neem de tijd,denk na...tis serieuze rommel,benader en behandel het dus ook zo.

Zoals de jongens boven al zeggen,niets is zonder gevaar,en er zijn geen shortcuts.

Maar orals zijn geen echte uitkomst,meer voor snelle jongens die ff een beachbody willen aanmeten,maar altijd wel van een koude kermis thuiskomen,en hetgeen wat gewonnen is paar weekjes later weer inleveren....neem de tijd,denk na...tis serieuze rommel,benader en behandel het dus ook zo.

Dus dat gewicht blijft er niet aan eens je ermee stopt?

Ik dacht dat het misschien een hele verandering in je lichaam had gedaan zodat je metabolisme anders zou gaan werken en je zo dus beter op gewicht kan blijven.

Dan kan ik beter terug beginnen vreten en elke avond met overvolle maag gaan slapen. Dat is veel gezonder ;)

Ik dacht dat het misschien een hele verandering in je lichaam had gedaan zodat je metabolisme anders zou gaan werken en je zo dus beter op gewicht kan blijven.

Dan kan ik beter terug beginnen vreten en elke avond met overvolle maag gaan slapen. Dat is veel gezonder ;)

Epische zelfevaluatie.
Pas als je zeker weet dat je naturel geen vooruitgang meer boekt zou ik aan die shit gaan denken.

Epische zelfevaluatie.
Pas als je zeker weet dat je naturel geen vooruitgang meer boekt zou ik aan die shit gaan denken.

Dan zal ik nog eens werk moeten maken van een deftig voedingsschema waar ik me misschien niet zo ziek in moet eten..... want op die manier gaat het toch ook niet

als je niet zwaarder word en juist traint eet je toch echt te weinig. luister naar iedereen hier en probeer mbv de mensen hier te gainen dmv goede voeding training en rust . jij bent nog niet klaar voor aas

Laat eerst eens je voedingsschema beoordelen,
Bereken je voedingsbehoefte; [Link niet meer beschikbaar]
Maak een voedingsschema; [Link niet meer beschikbaar]
laat je trainingsschema beoordelen en maak een log hiervan.

En lees je eens in over aas tegenwoordig is er naast slikken en spuiten een derde optie; smeren.

Ram gewoon eens wat meer vetten in je voedingsschema. 35% ofzo. vult nauwelijks (je krijgt er wel een verzadigd gevoel door) en loads kcal.

Op 61kg gaan kuren.. moet niet gekker worden. 2 keer raden wat hij na zijn kuur gaat overhouden als hij terugvalt op zijn ectovoedingsschema.

Jah, niet dus, anders zouden we nu allemaal als ronnys en ruhls rondlopen.

Ik snap niet dat je je 's avonds 'ziek' voelt door te veel eten, het is quasi onmogelijk dat je genoeg hebt gegeten, anders MOET je gewoon meer zijn bijgekomen...
Stel je voeding op punt, en schaf je een goeje weightgainer aan, die je vervolgens neemt zoals voorgeschreven, je zal nogal snel naar de 75kg gaan, geloof me !

veel eten is niet het enige maat, het licht er helemaal aan wat voor doedingswaarde de produkten bevatten die je eet, je kan je we helemaal ziek eten aan zaken waar 0.0 an juiste voedingswaarde inzitten en dan schiet he inderdaad niet erg op. post eens wat je dan eet de hele dag waardoor je je sávonds zo ziek voelt. Met extyra weightgainer shakes kan je bv al snel veel en extra voeding binnen krijgen maat.

Succes

veel eten is niet het enige maat, het licht er helemaal aan wat voor doedingswaarde de produkten bevatten die je eet, je kan je we helemaal ziek eten aan zaken waar 0.0 an juiste voedingswaarde inzitten en dan schiet he inderdaad niet erg op. post eens wat je dan eet de hele dag waardoor je je sávonds zo ziek voelt. Met extyra weightgainer shakes kan je bv al snel veel en extra voeding binnen krijgen maat.

Succes

+1 post een schema, mischien zitten er wel zaken als lactose in waar je mischien wel niet lekker door voelt? Eet je niet op verkeerde tijdstippen de verkeerde hoeveelheid waardoor alles op 'savonds aankomt en jij met een ziek/ vol gevoel naar bed gaat?

Met Aas zul je nog meer moeten letten op je voeding.

Ben jij toevallig BlueBora?

tune liever die domme wagen eerst vooraleer je met je lichaam gaat beginnen knoeien als je er niets van weet blijkf er dan af!!!!

Terug
Naar boven