Evoke
Cool Novice
- Waardering
- 1
Ello mensen,
Ik ga me eerst even voorstellen, en daarna leg ik mijn "probleem" uit.
Ik heb mezelf hier al een geruime tijd geleden geregistreerd met als doel informatie op te doen over fitnessen/powertraining.
Ook heb ik veel info opgezocht over voedingsschema's e.d.
Mijn doel was dus aankomen en spieren kweken.
Beide zijn wel gelukt, maar tot op een bepaalde hoogte (niet erg hoog).
Ik heb een jaar enorm veel gegeten en ik kwam idd gewicht aan, maar ik ben begonnen bij 61kg en na een half jaar woog ik 67kg, en daarna ben ik gewoon blijven "steken" op mijn gewicht terwijl ik me elke dag letterlijk ziek at. Elke avond voelde ik me niet lekker omdat ik die dag gewoon veel te veel gegeten had.
Dus zeg niet dat ik niet genoeg at, want dat is dus niet het geval :-)
Omdat ik het na een jaar beu werd van me elke dag "ziek" te voelen van het eten ben ik langzamerhand terug beginnen afbouwen, en nu -een jaar later- zit ik terug op mijn 61kg
Nu kwam dit ter sprake op het werk, en een collega van me zei "waarom probeer je eens geen "kuurtje" ......."
Ik kwam een beetje uit de lucht gevallen, want ik dacht altijd dat dit voor "stallone" types was en niet voor mensen zoals ik.
Hieronder nog even mijn gegevens voordat ik men vragen ga stellen
Leeftijd : 28
Lengte : 1.78m
Gewicht : 61kg
Enkele foto's van mij toen ik 67kg woog vind je HIER
Het is dus mijn bedoeling om een 10à15 tal KG aan te komen dmv een kuur te combineren met een medium training.
Ik moet geen bodybuilder worden of een lichaam zoals dat van stallone in zijn goede jaren
Ik wil enkel wat voller worden en wat spieren kweken.
Hier komen mijn vragen dus :
- Kan ik met een kuur mijn doel bereiken?
- Hoelang duurt zo'n kuur?
- Blijft ik mijn gewicht behouden eens de kuur gedaan is?
- Is er een kans dat ik aanleg krijg om overgewicht te krijgen na zo'n kuur?
- Zijn er risico's aan verbonden?
En tenslotte, hoe ga ik het beste te werk?
Ik zie het dus niet meer zitten om me elke dag ziek te eten want dat is volgens mij ook niet echt gezond ....
Of zal ik na zo'n kuur automatisch meer kunnen eten dan dat ik nu doe?
Alvast bedankt voor jullie adviezen !!
Ik ga me eerst even voorstellen, en daarna leg ik mijn "probleem" uit.
Ik heb mezelf hier al een geruime tijd geleden geregistreerd met als doel informatie op te doen over fitnessen/powertraining.
Ook heb ik veel info opgezocht over voedingsschema's e.d.
Mijn doel was dus aankomen en spieren kweken.
Beide zijn wel gelukt, maar tot op een bepaalde hoogte (niet erg hoog).
Ik heb een jaar enorm veel gegeten en ik kwam idd gewicht aan, maar ik ben begonnen bij 61kg en na een half jaar woog ik 67kg, en daarna ben ik gewoon blijven "steken" op mijn gewicht terwijl ik me elke dag letterlijk ziek at. Elke avond voelde ik me niet lekker omdat ik die dag gewoon veel te veel gegeten had.
Dus zeg niet dat ik niet genoeg at, want dat is dus niet het geval :-)
Omdat ik het na een jaar beu werd van me elke dag "ziek" te voelen van het eten ben ik langzamerhand terug beginnen afbouwen, en nu -een jaar later- zit ik terug op mijn 61kg

Nu kwam dit ter sprake op het werk, en een collega van me zei "waarom probeer je eens geen "kuurtje" ......."
Ik kwam een beetje uit de lucht gevallen, want ik dacht altijd dat dit voor "stallone" types was en niet voor mensen zoals ik.
Hieronder nog even mijn gegevens voordat ik men vragen ga stellen
Leeftijd : 28
Lengte : 1.78m
Gewicht : 61kg
Enkele foto's van mij toen ik 67kg woog vind je HIER
Het is dus mijn bedoeling om een 10à15 tal KG aan te komen dmv een kuur te combineren met een medium training.
Ik moet geen bodybuilder worden of een lichaam zoals dat van stallone in zijn goede jaren

Ik wil enkel wat voller worden en wat spieren kweken.
Hier komen mijn vragen dus :
- Kan ik met een kuur mijn doel bereiken?
- Hoelang duurt zo'n kuur?
- Blijft ik mijn gewicht behouden eens de kuur gedaan is?
- Is er een kans dat ik aanleg krijg om overgewicht te krijgen na zo'n kuur?
- Zijn er risico's aan verbonden?
En tenslotte, hoe ga ik het beste te werk?
Ik zie het dus niet meer zitten om me elke dag ziek te eten want dat is volgens mij ook niet echt gezond ....

Of zal ik na zo'n kuur automatisch meer kunnen eten dan dat ik nu doe?
Alvast bedankt voor jullie adviezen !!