XXL Nutrition

Traag verterende eiwitten 's nachts voor vegetariërs?

omega369

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m81
Hallo,

welke voedingsmiddelen met een weinig vet- en koolhydraten gehalte (eiwitrijk) kunnen jullie mij aanraden om 's nachts voor het slapen het best te consumeren?

Vlees, vis en gevogelte eet ik dus niet en voor melkproducten ben ik allergisch voor, dus ook geen kwark.

Welke alternatieven zijn er nog? Ik weet dat het heel moeilijk is maar ik wou het toch maar even vragen...

Kan het kwaad als ik 10 gekookte ei-eiwitten zou eten? Of hebben jullie nog andere voorstellen met een laag vet- en koolhydraten gehalte?

ei-eiwitten zijn snelle eiwitten..

Als je lactose intolerant en vegetarisch eet dan zou je eiwitrijke noten of zaden kunnen eten. Wel wat vetten, maar goed veel keuze heb je niet ???

Ga gewoon voor de eieren,en wissel of combineer met soja eiwitten.

• Topic Starter Topic Starter
Als je geen vlees/vis eet waarom vroeg je laatst dan wat beter was? Pangai (oid) vis of kip/ander gevogelte?

:o

Eieren zijn geen 'snel' eiwit maar veel gekookte eieren in 1 keer zonder koolhydraten/vet verteert vaak niet lekker (i.e. winderigheid).

Soja producten zou kunnen. Ze maken zo tegenwoordig veel dingen als tegenhanger van melkproducten.

Waarom je niet gewoon verdiepen in vegetarische bb? Plantaardige combinaties waardoor je alsnog een compleet aminozuurprofiel hebt?

En alle eiwitten uit voeding zijn traag. Ei-eiwit is het minste traag, maar om dat nu snel te noemen...?

Terug
Naar boven