XXL Nutrition

Trailer the incredible hulk

waarom moesten ze nou zo **** als hoofdrol speler kiezen!!

• Topic Starter Topic Starter
mwoah, edward norton is echt wel een goede acteur, en het character is zelf natuurlijk ook een beetje een sulletje.

Die andere hulk film zag er beter uit in de trailer. Deze film gaat volgens mij flink floppen.

die traps van de hulk mogen wel wat meer.
OT: het verhaal lijkt mij niet slecht maar ook niet superorigineel...ga hem toch downloaden denk ik :)

ik heb die andere versie thuis liggen DIE IS PAS RUK, dus deze kan volgens mij alleen maar meevallen :D

Met Edward Norton kan het nog best een leuke film worden. Marvel doet goede zaken de laatste jaren.

Ik snap niet dat Norton zich verlaagd om in zulke films te gaan spelen.

Edward Norton als de Hulk... Die zag ik niet aankomen. De Niro zal wel geen tijd hebben gehad. Ik zag trouwens laatst de vorige op televisie en dat was toch wel vergelijkbaar met power rangers niveau. Hopen dat deze iets beter is.

Edward Norton als de Hulk... Die zag ik niet aankomen. De Niro zal wel geen tijd hebben gehad. Ik zag trouwens laatst de vorige op televisie en dat was toch wel vergelijkbaar met power rangers niveau. Hopen dat deze iets beter is.

Het eerste deel was echt slecht.

waarom moesten ze nou zo **** als hoofdrol speler kiezen!!

doe ff normaal man, norton heeft echt wel veel goeie rollen op zen naam. zag er pas ook nog 1 dat hij speelde alsof hij een mitieltje was om een toko te kunnen beroven daarna. die man speelt echt wel geniaal

why...Why...WHYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!

waarom toch altijd die oude goede klassiekers vernken door ze te remaken en compleet uit te melken...is er dan zo weinig talent in hollywood om gewoon met iets nieuws te komen?

uit principe ga ik deze film niet bekijken,veel zal ik toch niet missen.

Kan niet tippen aan de nieuwe Iron Man.

hopelijk heel wat beter dan de vorige want die vond ik dik tegenslagen.

lijkt me wel een mooie film man

ziet er vet uit !

Terug
Naar boven