MuscleMeat

train je met squaten je complete benen?

jantje43

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
train je met squaten je complete benen?
ik train alleen mijn boven lichaam maar als ik erbij ga squaten heb ik het dan een beetje in evenwicht?
ik ben niet echt een bodybuilder ofzo

er gaan wel dingen achterblijven in ieder geval zoals je kuiten

gewoon een keer 6 setjes hardcore squatten en kijken waar je de volgende dag spierpijn hebt dan weetje het wel:P
maar idd zoals override zegt, je kuiten zul je toch apart moeten pakken.

Ik ben zo'n figuur. Je reet en quads groeien goed (vooral je reet). Echter blijven kuiten en hamstrings gruwelijk achter. Doe nu sinds een paar maanden stiff deads voor mijn deadlifts (omdat ik lui ben) en wat standing calve raises om wat te doen aan mijn kuiten.

Ik ben zo'n figuur. Je reet en quads groeien goed (vooral je reet). Echter blijven kuiten en hamstrings gruwelijk achter. Doe nu sinds een paar maanden stiff deads voor mijn deadlifts (omdat ik lui ben) en wat standing calve raises om wat te doen aan mijn kuiten.

na je squat, 4 setjes stevig leg curlen helpt ook wel toch om de hamstring bij te houden? of is stiff legged deadlift echt noodzakelijk voor goed ontwikkelde hams

Squats trainen je glutes & quads goed. Hamstring worden ook goed aangepakt, maar daar wordt vaak nog wel een extra oefening (meestal deadlift variant of leg curls) voor gedaan. Kuiten pak je niet tot nauwelijks bij de squat.

sinds ik squat heb ik een dikke negerinnen ass.
familieleden,ouders en vrienden die dan zeggen: train je kont eens wat minder.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Als je een dikke kont krijg van het squatten dan moet je er gewoon voor zorgen dat de rest van het lichaam mee groeit. Harder trainen dus!

Wees trots op je squatreet... hoe groter hoe beter als de rest maar in verhouding blijft.

Terug
Naar boven