XXL Nutrition

Nieuws Train je VET weg met de zuiverste BCAA’s! Nu met VETTE korting!

Powersupplements

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
119
Lengte
1m99
Massa
122kg
Deze week in de aanbieding bij Power Supplements:

• De beste, meest zuivere BCAA’s ter wereld
  • Geproduceerd door Ajinomoto (Japanse topkwaliteit)
  • Voor spiergroei én - dat weet niet iedereen - vetafbraak
  • Instant poeder dus makkelijk mixbaar of in handige capsulevorm

Japanese BCAA’s Ultra Pure
500 gram instant poeder
Van 34,90 euro voor 27,90

2 potten 25,90 p/st
3 potten 24,90 p/st

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Japanese BCAA’s Ultra Pure
200 capsules a 750 mg

Van 21,90 euro voor 15,90

2 potten 14,90 p/st
3 potten 13,90 p/st
6 potten 12,90 p/st

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog wat leesvoer over BCAA’s:

Dieet met veel BCAA's houdt slank
BCAA isoleucine laat lichaam meer vet verbranden

Ook als je eiwitsupplementen gebruikt heb je iets aan BCAA's

Vijf gram BCAA's voordat je gaat trainen = minder spierpijn

:cool:

Mooi!

• Topic Starter Topic Starter

Bewijs is er tot nu toe in de vorm van:

Epidemiologisch onderzoek bij mensen
Dierexperimenteel onderzoek
Praktijk waarnemingen bij sporters

Voor een stof op de lijst aangetoond werkzame supplementen van het NOC NSF komt dan heb je nog gerandomiseerd dubbelblind interventie-onderzoek nodig.

Kris :)

Bewijs is er tot nu toe in de vorm van:

Epidemiologisch onderzoek bij mensen
Dierexperimenteel onderzoek
Praktijk waarnemingen bij sporters

Voor een stof op de lijst aangetoond werkzame supplementen van het NOC NSF komt dan heb je nog gerandomiseerd dubbelblind interventie-onderzoek nodig.

Het verschil is beyond minimaal om het te zien op oog, een calorie tekort is voldoende voor het verlies van vet. :)
Buiten dit alles, mooie prijzen wel. ;)

Laatst bewerkt:
NOG zuiverderder dan al die andere BCAA's ? (die wel een stuk goedkoper zijn (en nog steeds een beetje met deze speciale aanbieding)).

Wat voor bcaas zitten er dan allemaal in? Leucine, isoleucine, valine..in de juiste ratio + glutamine + citrulline malate?

Poeder en en inhoud van de capsules zijn zelfde gedoseerd en van smaak toch?

Gebruik nu die capsules, maar die gaan er wel erg snel doorheen als je zo'n 5 gram rond je trainingen neemt. Dan toch maar eens poeder proberen.

Ben deze BCAA's al enkele weken aan het gebruiken. Gwn 5 capsules voor de training. Weet niet of het door de pillen komt maar ben tijdens mijn bulk 2% vet kwijtgeraakt zonder cardio..

5 gram is wel erg weinig imo... ik neem minimaal 50 gram per training = 4 scoops xtend.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Ben deze BCAA's al enkele weken aan het gebruiken. Gwn 5 capsules voor de training. Weet niet of het door de pillen komt maar ben tijdens mijn bulk 2% vet kwijtgeraakt zonder cardio..
Dat ligt wel degelijk aan de amino's heb het zelf ook, hoe hoger ik doseer des te droger ik word.

Laatst bewerkt door een moderator:
ja 5 gram is nog geen 2 capsules ..

Het verschil is beyond minimaal om het te zien op oog, een calorie tekort is voldoende voor het verlies van vet. :)
Buiten dit alles, mooie prijzen wel. ;)

Ik kan het voor me zelf moeilijk zeggen. Ik doe nu ook intermittent fasting. De combinatie gaat in ieder geval heel goed ;)

Maar mijn resultaten zijn natuurlijk niet relevant. De linkjes in de startpost zijn betere info. Had je ze al gelezen?

NOG zuiverderder dan al die andere BCAA's ? (die wel een stuk goedkoper zijn (en nog steeds een beetje met deze speciale aanbieding)).

De meeste aminozuren in voedingssupplementen worden geproduceerd in landen waarvan de auto- en voedselproducenten niet hoog staan aangeschreven. Mensen in Europa kopen de betreffende auto's en voedingsmiddelen niet i.v.m. de veiligheid. Voor supplementen geldt dit ineens niet meer omdat er een westers merk overheen geplakt is.

Will Brink legt het mooi uit in dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=EWBjpjiNtLM&feature=player_embedded

Supplementencriticus Will Brink noemt Ajinomoto als voorbeeld van een goede grondstofproducent. En hij is van mening dat een goed supplementenbedrijf een bedrijf is dat aangeeft waar de grondstoffen vandaan komen.

Nou kan je zeggen dat ook de andere BCAA's (van onbekende herkomst) zuiver zijn. En dat zijn ze meestal ook wel. Maar de productieprocessen moeten desondanks goed gecontroleerd worden. Meestal gaat het goed, maar met de procestechnologie waarmee aminozuren geproduceerd worden kan het altijd een keer fout gaan. Dán komt het aan op controles!

Dan kom je al snel uit bij een producent die farmaceutische standaarden hanteert. Maar het staat iedereen natuurlijk vrij om zijn eigen kwaliteitskeus te maken.

Niet meer dan de lucht die je inademt. :)

Ik weet dat het niet netjes is, maar om met de deur in huis te vallen..

wat is het verschil met dit ?
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-poeder/body-fit-sportsnutrition/pure-muscle-bcaa

Qua ingredienten zie ik bij jullie alleen 1,5gr sojalecithine extra. Zorgt dat voor het enorme prijsverschil?

De sojalecithine is een hulpmiddel om het poeder instant te maken. Dat maakt de normaal moeilijk oplosbare BCAA's goed mixbaar in water. Het maakt de smaak ook beter. BCAA's zijn normaal gesproken vrij bitter.

Over het product waar je naar linkt kan ik niets zeggen omdat de grondstofproducent niet genoemd staat.

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Wat voor bcaas zitten er dan allemaal in? Leucine, isoleucine, valine..in de juiste ratio + glutamine + citrulline malate?

Alle BCAA's zitten er in. Dat zijn L-leucine, L-isoleucine en L-valine in een verhouding 2:1:1.

Glutamine en citrulline zijn geen BCAA's. We verkopen deze wel. Citrulline is eveneens van Ajinomoto.

Vooralsnog is van glutamine niet bewezen dat het de prestaties bevordert. Ik gebruik het zelf voor ondersteuning van de darmfunctie.

Overigens zet L-leucine in het lichaam deels om in glutamine. Inname van L-leucine voorkomt ook een daling van glutamine in het lichaam bij hevige inspanning.

Poeder en en inhoud van de capsules zijn zelfde gedoseerd en van smaak toch?

Gebruik nu die capsules, maar die gaan er wel erg snel doorheen als je zo'n 5 gram rond je trainingen neemt. Dan toch maar eens poeder proberen.

1 schep poeder = 4 capsules = 3 gram BCAA's.

Impressive!

5 gram is wel erg weinig imo... ik neem minimaal 50 gram per training = 4 scoops xtend. Dat ligt wel degelijk aan de amino's heb het zelf ook, hoe hoger ik doseer des te droger ik word.

De scoops in de Amerikaanse Xtend zijn 23 gram per 4 stuks, waarvan 14 gram BCAA's. Ik denk dat het hier in Europa hetzelfde is?
14 gram BCAA's is een dosering die ik zelf ook wel eens neem. Nou ja bijna: 6 gram voor en 6 gram na de training.

Veel hoger zou ik niet gaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
De scoops in de Amerikaanse Xtend zijn 23 gram per 4 stuks, waarvan 14 gram BCAA's. Ik denk dat het hier in Europa hetzelfde is?
14 gram BCAA's is een dosering die ik zelf ook wel eens neem. Nou ja bijna: 6 gram voor en 6 gram na de training.

Veel hoger zou ik niet gaan.

Mijn excuses zie dat 2 scoops = 13 gram, dus de helft. Neem bij zware trainingen max. 6 scheppen = 39 gram, en ga daar behoorlijk goed op.

en heeft BCAA ook zin in de bulk?

@ openfire: een dosis van 39gram aminos rond een training....... erg veel!!! De helft lijkt me al genoeg

en heeft BCAA ook zin in de bulk?

@ openfire: een dosis van 39gram aminos rond een training....... erg veel!!! De helft lijkt me al genoeg

Het is bekend dat leucine een belangrijke spieropbouwende prikkel geeft. Maar zelfs in de bulk eet je waarschijnlijk niet voldoende eiwit om de maximale prikkel uit het daarin aanwezige leucine te halen. Extra leucine als supplement kan de spieropbouw dan mogelijk naar een nog hoger niveau tillen.

Neem je extra leucine, dan verlagen de concentraties isoleucine en valine. Vandaar dat je het beste de combinatie kan gebruiken.

Ook over leucine is het onderzoek nog niet heel vergevorderd maar wel veelbelovend: http://www.ergogenics.org/supplement248.html

Dat vind ik dus jammer van andere boardsponsors, ze vermelden de afkomst van hun product niet. Daardoor ben ik over het algemeen eerder geneigd om bij PS te bestellen dan bij een ander.
Eigenlijk zou daar wetgeving voor moeten zijn dat fabrikanten en resellers hun source moeten vermelden.

Terug
Naar boven