AndroidHealthClinic

Ultra-Micronized BCAA poeder - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Micronized BCAA - Ultra Pure!
    Ultra-Micronized BCAA poeder voor exceptioneel goede opname.


    Body & Fit Sportsnutrition komt met de absolute doorbraak, Ultra Pure Micronized BCAA!
    BCAA poeder, ultra zuiver en gemicroniseerd, puur de werkzame ingredienten in de meest zuivere vorm, exclusief en veel beter opneembaar!

    Ultra Pure Micronized BCAA onderscheidt zich overduidelijk van alle concurrerende BCAA poeders!


    Kenmerken Ultra Pure Micronized BCAA:
    -Ultra-Micronized BCAA's - extreem fijn poeder!
    -Exceptioneel snelle en goede opname
    -Exclusieve "Must Mix Clean" formule
    -100% oplosbaarheid in elke vloeistof
    -Veel beter opneembaar als andere merken
    -Onovertroffen zuiverheid
    -Minder vermoeidheid tijdens de training
    -Direct opname in de spieren
    -De drie meest spieropbouwende aminozuren
    -Spierherstel - remt afbraak
    -Spiergroei al tijdens de training
    -100% natuurlijk product
    -Exclusieve kwaliteit!


    BCAA's - extreem zuiver en gemicroniseerd poeder, compleet vrij van zinloze toevoegingen, in de wetenschappelijk bewezen, meest spieropbouwende 2:1:1 verhouding!
    Branched Chain Amino Acids (L-Valine, L-Leucine and L-Isoleucine) zijn de meest belangrijke aminozuren voor spiergroei en herstel om de training heen.

    De directe opname maakt Ultra Pure Micronized BCAA uniek, neem Ulta Pure Micronized BCAA vlak voor en ook tijdens je training, dit zorgt direct voor veel meer spieropbouw, omdat je veel minder spierweefsel afbreekt en al begint met spieropbouw tijdens de training. Dankzij de direct opname in de spieren blijf je constant spierafbraak voorkomen en spiermassa opbouwen.

    Ook na de training kun je met Ultra Pure Micronized BCAA iets wat je zelfs met de beste Whey proteine niet kunt, direct aminozuren opnemen in de spieren, zelfs met de hoogst mogelijke kwaliteit Whey Proteine duurt dit toch 45 minuten. Als je echt hard wilt groeien dan neem je ook na de training eerst Ulta Pure Micronized BCAA en daarna je Whey Proteine.

    Wanneer je traint als een Prof en wilt groeien als een Prof, neem dan Ultra Pure Micronized BCAA.
    Voelbaar de beste BCAA's verkrijgbaar!


    De voordelen van vrije vorm BCAA's voor sporters zijn al jaren overduidelijk.
    De snelle opname in de bloedstroom en in de spieren, geeft je als sporter tijdens de training het voordeel dat afbraak van spierweefsel wordt voorkomen en na de training zal de directe aanvoer ervoor zorgen dat er geen seconde tijd wordt verspild en je lichaam direct begint met spieropbouw.

    In tegenstelling tot andere aminozuren is het voor je lichaam echter niet mogelijk om BCAA's zelf aan te maken, je moet als sporter je BCAA's dus uit je voeding halen of uit supplementen. Veel sporters zijn daarom op zoek naar een goed en voordelig BCAA product. Met Ultra Pure Micronized BCAA heb je zelfs het beste! en het kost je niets meer.

    Ultra Pure Micronized BCAA supplementatie is nu eindelijk betaalbaar voor iedereen en niet meer alleen bereikbaar voor gesponserde atleten en topsporters.

    Sterker nog bij Body & Fit Sportsnutrition heb je nu een Kilo Ulta Pure Micronized BCAA poeder voor dezelfde prijs als je bij sommige merken voor een kilo Whey Proteine betaalt!

    Pure spiergroei, met Body & Fit Sportsnutrition Ultra Pure Micronized BCAA; voor-, tijdens- en na de training!

    Begin al voor-, tijdens- en direct na de training met spieropbouw(!) Neem voor en tijdens je training een dosering Ultra Pure Micronized BCAA, na je training maak je het af met nog een dosering. Je zult het spieropbouwende verschil direct merken!
    (Wanneer je ook een proteineshake neemt, neem dan eerst de Ultra Pure Micronized BCAA, deze worden direct opgenomen in de spieren)

    Netto inhoud: 500 gram

    Per dosering: 1 maatschep (5gram)
    Aantal doseringen per verpakking: 100
    Hoeveelheid per dosering van 5 gram:
    L-Leucine 2000 mg
    L-Valine 1000 mg
    L-Iso-Leucine 1000 mg

    Samenstelling per 100 gram
    Kcal 25,9
    KJ 108,2
    Eiwit 0,06 gram
    Vet 0,54 gram
    Koolhydraten 5,17 gram

    Ingrediënten: L-Leucine, L-Valine, L-Iso leucine, fructose, fruit Blast smaakaroma, acesulfame-k, sucralose, lechitine (Instant).
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? <1,5 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit Blast / frisse smaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? 5 gr. voor / 5 gr. tijdens / 5 gr. na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle en gratis levering / samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 22,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? jazeker / zie review

Mijn review:
Ultra Micronized BCAA poeder is een nieuw product van Body en Fitshop.
Na altijd gebruik gemaakt te hebben van Pure Muscle BCAA, heb ik nu de overstap gemaakt naar de Ultra Micronized BCAA.

Prijstechnisch is het verschil tussen beide producten verwaarloosbaar, dus de overstap naar een nieuw product is dan makkelijk gemaakt.

Dosis zoals ik hem gebruik (zelfde als aanbevolen):
5 gram voor / 5 gram tijdens / 5 gram na de training

Verwerking/mixbaarheid van product:

Het product is superfijn van structuur, en dat merk je meteen bij het openen van de pot.
Er word de garantie gegeven dat het product 100% oplosbaar is in iedere vloeistof.

Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat de 100% oplosbaarheid niet 100% is, dit gezien het feit dat, ook na veel/hard/lang roeren en/of schudden, er toch wat onopgeloste korrels overblijven, maar uit ervaring kan ik zeggen dat veel andere BCAA producten ook niet 100% oplosbaar zijn.

Overigens doet dit verder geen afbreuk aan het product.

Smaak:

Er is maar 1 smaak leverbaar, de Fruit Blast, maar die is zeer zeker lekker te noemen.

Training:

Tijdens de training valt op dat het langer duurt voor de vermoeidheid intreed, al is het niet te beoordelen of dit alleen dankzij dit product is, of de combinatie van de gebruikte supplementen tijdens de training.

Spierpijn na de training is ook niet waarneembaar, maar ik heb geen idee of de BCAA's daaraan meehelpen.

Prijs:

Prijstechnisch gezien maakt is er geen/bijna geen verschil met de al reeds langer bestaande Pure Muscle BCAA's, maar dit maakt de goede oplosbaarheid zeker goed.

Resumé:

Dit product is zeer zeker aan te bevelen als vervanger voor bv. de Pure Muscle BCAA, vooral omdat er geen/bijna geen prijsverschil is.
Smaak vind ikzelf ook beter dan de Pure Muscle BCAA, al zat dat natuurlijk voor iedereen verschillend zijn.

Het product krijgt van mij geen 10 omdat:

Er 100% oplosbaarheid word belooft, maar dit in de praktijk niet/nauwelijks haalbaar is, tenminste, ik heb het met verschillende vloeistoffen geprobeerd, en er bleven iedere keer korrels over, wat overigens de smaak niet nadelig beinvloed.

image.php.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oke heb gisteren de Yummy Pear besteld! :)

Vroeg me alleen nog ff af of ik de whey die dus na de cardio en magnificent komt beter met water kan pakken ivm de vetverbranding van de cardio? Voor de training pak ik dan wel whey met melk.
Met water :)

Ralf
 
Yummie pear is inderdaad superlekker.

Komen de pure muscle bcaa nog in het assortiment? Zoja: Wanneer? Zonee, Waarom niet :p?
 
Yummie pear is inderdaad superlekker.

Komen de pure muscle bcaa nog in het assortiment? Zoja: Wanneer? Zonee, Waarom niet :p?

De Ultra Micro BCAA loopt een stuk harder door de lekkere smaken, doordat we deze groter inkopen is het prijsverschil ook niet zo heel erg groot. Maar ik zal eens kijken of we beide in de toekomst weer naast elkaar kunnen zetten.:)
 
verschil

En wat is het verschil of werking als je bcaa samen met je eiwit shake neemt, 1 u voor de work out ?

En na de work out, bcaa samen met een shake maar dan direct.
 
Vanaf morgen beginnen mijn voetbaltrainingen weer. Deze trainingen duren vaak anderhalf uur. Nu dacht ik er over na om dan voor de voetbal 5gr bcaa te pakken en na de training nog eens 5gr(+een whey shake?). Ik hoop hiermee dus het verbranden van spieren te verminderen. Heeft dit nut of kan ik beter van tevoren 10gr pakken en er na bijvoorbeeld een whey shake? En na de training een banaan voor de glycogeen?? Graag wat hulp.
 
Vind de smaken van de micronized poeder echt heerlyk, heb ze allemaal al eens gehad en
Tot nu toe viel me geen enkele tegen
 
Lang geleden dat iemand nog een review gepost heeft over Ultra-Micronized BCAA poeder van B&F. Geen gebruikers meer?

Ik heb het sinds een paar dagen in huis, ik was namelijk op zoek naar een BCAA product dat ik kon nemen voor mijn training. Mijn voedingsplan is IF (LeanGains) en voor ik mijn training begin heb ik 10 gram BCAA's nodig. Er wordt voorgesteld om dit in pil vorm te nemen, maar dat wil zeggen 10 tot 20 pillen slikken aangezien dat de dosering van BCAA pillen ongeveer 500mg - 1g is. Dus heb ik BCAA Pure van B&F aangekocht, dat is de puurste vorm van BCAA zonder toevoegingen. De mensen die ervaring hebben, meng BCAA poeder met water en je krijgt een heel vies smaakend drankje, bijna niet binnen te houden. Om nog maar te zwijgen over de onoplosbaarheid ..

Dus dan heb ik dit gevonden, BCAA met een smaakje en beter oplosbaar, niets meer en niets minder. Ideaal voor wat ik het nodig heb.

Zoals gezegd, ik gebruik het nu een paar dagen en wou even mijn mening delen over de smaak en oplosbaarheid. (aangezien een review over de 'werking' weinig zin heeft, want het is gewoon een BCAA)

Oplosbaarheid is zeker een 9/10, het schuimt een beetje, maar er blijven zeker geen klonters over dergelijke achter. Als smaak heb ik gekozen voor 'Raspberry Ice', deze krijgt voor mij een 7/10. Hoewel het lekker smaakt, de BCAA smaak blijft aanwezig. (De geur is wel top!)
En ook al heeft dit helemaal geen effect, de kleur van deze shake krijgt een 10/10, haha, wat een flashy kleur, net een slushie! Haha! :D

IMG_6702.jpg
 
Haha zeker wel! Ik had altijd de peren smaak alleen is deze al een hele lange tijd niet meer te krijgen :(
Echt elke shake smaakte hier weer lekker door :D En oplosbaarheid is indd top!
 
Leuke review! Succes met IF en de BCAA's ga je zeker hierbij helpen!

Ralf
 
Vandaag voor het laatst in weekaanbieding!

BCAA Pure!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik zag deze in de supersale, hoe zijn de smaken hiervan? Net zo goed als Muscle Protect?
 
Heb geen ervaring met MP maar vond de exotic smaak best lekker. Heb nu eens grape besteld.
 
Ik zag deze in de supersale, hoe zijn de smaken hiervan? Net zo goed als Muscle Protect?

Ja, het zijn ook nieuwe smaken. :):zuip:

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 19:38 ----------

Heb geen ervaring met MP maar vond de exotic smaak best lekker. Heb nu eens grape besteld.

Refreshing Lemonade is mijn persoonlijke favoriet. Lekker fris:cool:
 
vond de raspberry erg lekker, alleen jammer van die chemische felblauwe kleur haha.
 
vond de raspberry erg lekker, alleen jammer van die chemische felblauwe kleur haha.

Ja, dat hoort er tegenwoordig schijnbaar bij. Hoeft van mij ook niet zo. De nieuwe smaken zijn wel heel erg lekker ook vind ik. Nu met de actie een mooie gelegenheid om de Micro BCAA eens heel goedkoop in te slaan. Zo scherp koop je ze nooit meer:cool:
 
Back
Naar boven