MuscleMeat

Train jij met die kou ?

Een weekje rust is prima en kan juist bevorderend werken voor je training, maar kou of een zere keel zijn wel een beetje onzin redenen om niet te gaan natuurlijk.

Een weekje rust is prima en kan juist bevorderend werken voor je training, maar kou of een zere keel zijn wel een beetje onzin redenen om niet te gaan natuurlijk.

als je een beetje zweet komt alles juist lekker los.

Was het niet:
boven de nek: trainen
onder de nek: uitzieken

(dus verkoudheid (keel/neus) = trainen, griep (longen) = uitzieken)

aangezien ik niet buiten train, ja

als je een beetje zweet komt alles juist lekker los.

Was het niet:
boven de nek: trainen
onder de nek: uitzieken

(dus verkoudheid (keel/neus) = trainen, griep (longen) = uitzieken)

Geen idee.
Ik doe altijd: Krijg je je eten nog weg -> trainen :P

Tuurlijk, wintersokken, 2 truis, muts en trainen in de kou is fun.

Ik train met m'n raam open zolang ik nog thuis kan trainen, heb totaal geen last van die kou, tenzij de wind erg z'n best doet.

Zere keel -> gorgelen met zout water
Verkoudheid -> zink/zma

jep, zolang ik niet echt ziek ben gewoon trainen

ik train gewoon door

Ik train met 3 lagen kleren. Hele jaar door. koud is het niet

Geen idee.
Ik doe altijd: Krijg je je eten nog weg -> trainen :P

Zolang ik nog eetlust heb voel ik me een hoogstens "niet zo lekker". Als ik echt ziek ben dan heb ik absoluut geen eetlust meer.. interesseert me ook niet eens. Dan wil ik alleen maar slapen tot het over is :)

Vanmiddag nog wezen trainen. Moet wel toegeven dat ik even een momentje had van zou ik nou wel gaan toen dat pak sneeuw er eenmal lag, blijft k*t met de fiets door de sneeuw :P Maar goed gewoon gegaan, wil geen training missen :)

Temperatuur boeit me niet, kou kun je je tegen aankleden.

Ben zelf ook ziekjes, dus doe wel een tandje minder, en maar ff 2x per week totdat ik me weer top voel.

hele hoofd wat dicht zit werkt niet echt motiverend maar goed...

Gelukkig kan ik goed blijven eten...

Doortrainen! Vanmiddag geweest, was wel schrikken toen ik buiten kwam, kon me auto niet meer vinden :eek:

ook niet als het warm is

Hardcore in het tuinhuis, focking koud, maar wel in vele lagen gekleed. (yeah cool story)
Dus niet veel last van en vindt het opzich wel nice om zo te trainen.

Liever zo trainen dan snikheet in de zomer, nu kan je je er op kleden.

Gisteren nog lekker drie kwartier door de sneeuw gaan joggen...heerlijk, je krijgt het vanzelf wel warm je moet alleen niet te lang stil blijven staan.

Voor de rest train ik indoors dus .. no problems

Gewoon trainen, al is het wel fris in de sportschool..alsof het tocht :rolleyes:

Ja,binnen he

Hardcore in het tuinhuis, focking koud, maar wel in vele lagen gekleed. (yeah cool story)
Dus niet veel last van en vindt het opzich wel nice om zo te trainen.

Liever zo trainen dan snikheet in de zomer, nu kan je je er op kleden.

Gewoon niet aan de barbell likken, komt het vast wel goed :)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 21:26 ----------

Gisteren nog lekker drie kwartier door de sneeuw gaan joggen...heerlijk, je krijgt het vanzelf wel warm je moet alleen niet te lang stil blijven staan.

Voor de rest train ik indoors dus .. no problems

Gisteren sneeuw ? Dat was vandaag toch pas ??

Mara inderdaad, vandaag aan het eind van de middag ook nog even een half uurtje gejogd.. De kou was het probleem niet, van dat geen grip hebben door die sneeuw vond ik veel minder leuk (maar het uitzicht vergoedde veel, plus ik stond niet in die 800 KM file)

Terug
Naar boven