XXL Nutrition

Train jij met die kou ?

Ja train gewoon door, buiten en binnen, alleen morgen niet buiten omdat er sneeuw ligt :(

Dinsdag, donderdag en vandaag op het fietsje door de koude naar de gymzaal. Woensdag 5 kilometer gerend.

Het geeft eigenlijk wel voldoening om de kou te trotseren en dan in je verwarmde huisje chocolademelk te drinken.

Hoezo koud....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bikkelen als het ijzer aan je handen vriest

vitamine d3
merk echt niks, ga gewoon lekker trainen, moest net 30 minuten lopen, ook weer dat stuk terug, ind e sneeuw met een volgeladen sporttas. I dont care.

In de sportschool is het gewoon lekker warm, dus ja..zeker trainen! Verder wel wat extra kleding aan om geen kou te vatten na het trainen, en goed opwarmen vooraf. Weg naar de gym is ook niet al te lang, dus geen moeite om er te komen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een keelontsteking nu gasten, vanmorgen toch nog gaan trainen en heb nu 39.6 koorts.

Ja in de schuur, om 9 uur vanavond getraind. Volgens de thermometer was het 3 graden onder nul.

Ik train alleen met gewichten...

Ik ben nooit ziek, daarbij zo koud is het ook weer niet. Daarover klagen is wel beta!

gewoon doorknallen, weer of geen weer.

ik train altijd behalve als ik echt ziek ben want dan breek je alleen maar af

Ja ik knal door. Hoewel de motivatie nu wel wat minder aanwezig is.

Maarja, eenmaal weer thuis voel ik me we lweer voldaan achter me bordje pasta met biefstuk :D

Ik heb een keelontsteking nu gasten, vanmorgen toch nog gaan trainen en heb nu 39.6 koorts.

Voorzichtig man.
Als je echt ziek bent wil je toch niet dat het virus/bacterie zich naar je hart of nog andere ongewenste locaties verplaatst.

Hardcore in het tuinhuis, focking koud, maar wel in vele lagen gekleed. (yeah cool story)
Dus niet veel last van en vindt het opzich wel nice om zo te trainen.

Liever zo trainen dan snikheet in de zomer, nu kan je je er op kleden.

En inderdaad hetzelfde hier.
Gisteren toch maar handschoenen moeten aan doen.
Barbell was zo koud dat het toch wat zeer deed:o.

• Topic Starter Topic Starter
Voorzichtig man.
Als je echt ziek bent wil je toch niet dat het virus/bacterie zich naar je hart of nog andere ongewenste locaties verplaatst.

En inderdaad hetzelfde hier.
Gisteren toch maar handschoenen moeten aan doen.
Barbell was zo koud dat het toch wat zeer deed:o.

Dank je wel voor de medeleven, heb net een lange hete douche genomen. straks even stomen met kamille thee, alles zit vast volgens mij heb ik ook voorhoofdsholte ontsteking, kan alleen maar door me mond ademen me ogen tranen ook.

Gisteravond nog lekker bezig geweest. Buitentrainen met deze temperaturen maakt je harder. Thuis de temperatuur ff gecheckt. Bleek dat het -17 was. Sprintjes trekken en wat joggen hebben me toch aardig warm gehouden.:D

Dank je wel voor de medeleven, heb net een lange hete douche genomen. straks even stomen met kamille thee, alles zit vast volgens mij heb ik ook voorhoofdsholte ontsteking, kan alleen maar door me mond ademen me ogen tranen ook.

Ai,das echt ziek zijn ja.
Ellendig.
Veel water drinken! Maar dat zal je sowieso al doen zeker:).

Veel beterschap!

gwn trainen daarna lekker warme doushe :)

Terug
Naar boven