Fitness Seller

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
doe mij maar een m bij nader inzien.

Hoe kun je nou een m hebben als je 1.80+ bent, is het dan geen navelshirtje?

nee hoor. ik heb hier een L liggen van XXL maar ik had beter een M kunnen pakken de vorige meet. Die shirts van XXL vallen gewoon abnormaal groot. Niet te vergelijken met reguliere kleding.

Oke dan een xs voor mij graag :)

Voor mij en mijn broertje alle 2 een XL.

Heb echt thuis al een hele berg van hun shirts liggen :p
Ideaal om mee te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een ieder waarvan ik nog niet alle gegevens had even een PM gestuurd. Graag zsm reageren.

:D:D

Als je er van houd om gratis reclame te maken voor supplementen :rolleyes:

Wat maakt dat nou uit?
Die shirts kosten werkelijk geen drol.

Anders loop je reclame voor een ander (kleding)merk.

Gezien ze geen drol kosten is het ook niet erg om ze onder de hars te smeren, of wanneer er gaten in vallen door stones.

En daarbij zijn we stiekem wel een beetje XXL fanboys :p

Als je er van houd om gratis reclame te maken voor supplementen :rolleyes:

Die shirts kosten niets, zijn van goede kwaliteit en zitten goed. In tegenstelling tot die van b&f :rolleyes:

Ik train er graag in. /care dat je reclame maakt, doe je met andere merken ook mr Adidas.

Die shirts kosten niets, zijn van goede kwaliteit en zitten goed. In tegenstelling tot die van b&f :rolleyes:

Ik train er graag in. /care dat je reclame maakt, doe je met andere merken ook mr Adidas.

Op zich heb je helemaal gelijk :D Ik heb alleen in een ver ver verleden belachelijk veel adidias spullen aangeschaft waardoor ik het nu vaak aan heb met trainen.

Maar Adidas is nog een of ander merk, XXL is alleen maar een naam van een supplementenlijn. En nu zijn die shirts gratis, maar normaal moet je er nog voor betalen ook om reclame voor hunnie te maken.

Op zich heb je helemaal gelijk :D Ik heb alleen in een ver ver verleden belachelijk veel adidias spullen aangeschaft waardoor ik het nu vaak aan heb met trainen.

Maar Adidas is nog een of ander merk, XXL is alleen maar een naam van een supplementenlijn. En nu zijn die shirts gratis, maar normaal moet je er nog voor betalen ook om reclame voor hunnie te maken.

Als je Adidas kleding aanschaft loop je toch ook te koop met hun merk? Wat is het verschil???

En jij komt niet eens dus je krijgt sowieso geen shirt :trollface:

Terug
Naar boven