AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Marvin, die collega van me eet ook mee en een xl shirt voor hem zou mooi zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Als je Adidas kleding aanschaft loop je toch ook te koop met hun merk? Wat is het verschil???

En jij komt niet eens dus je krijgt sowieso geen shirt :trollface:

Ik kom wel, en dan zal ik bevestigd zien dat jij een of andere jaloers rare obsessieve bodybuilder bent met een kuurfysiek dat opgebouwd is met belachelijke isolatie oefeningen en dat je de hele tijd debiel op 1cm van de spiegel af je sukkelige oefeningetjes doet.

Ik heb er zin an!

Alleen lengte beetje

Ik kom wel, en dan zal ik bevestigd zien dat jij een of andere jaloers rare obsessieve bodybuilder bent met een kuurfysiek dat opgebouwd is met belachelijke isolatie oefeningen en dat je de hele tijd debiel op 1cm van de spiegel af je sukkelige oefeningetjes doet.

Ik heb er zin an!
Je omschrijft me redelijk goed inderdaad:cool:

Ik heb het nog niet genoemd. Maar het spreekt voor zich, dat als ik iets voor je mee kan nemen (belts, straps, sleeves, SSB, whatever) dat je dan geen verzendkosten hoeft te betalen. :)

PM even als je interesse hebt, dan regel ik een kortingsbon voor gratis verzending. :thumbs:

Laatst bewerkt:
Huh

• Topic Starter Topic Starter
Mocht je nog niet gereageerd hebben op mijn PM. Graag zsm doen, zodat ik definitief kan reserveren bij Yakitori en aan Rene de shirtmaten door kan geven..:D:D

Laatst bewerkt:
ik heb niks meer gehoord van bob nee! bob waar zit je ergens....

Wat zijn de plannen voor het uitgaan?

Hoeveel hebben er bevestigd

Terug
Naar boven