- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al meer gehoord van Bob toevallig?Marvin, die collega van me eet ook mee en een xl shirt voor hem zou mooi zijn.
Als je Adidas kleding aanschaft loop je toch ook te koop met hun merk? Wat is het verschil
En jij komt niet eens dus je krijgt sowieso geen shirt![]()
Ik heb paar XL nog waar ik in train, die pas je ook wel maar misschien voor trainen xxl fijner
Je omschrijft me redelijk goed inderdaadIk kom wel, en dan zal ik bevestigd zien dat jij een of andere jaloers rare obsessieve bodybuilder bent met een kuurfysiek dat opgebouwd is met belachelijke isolatie oefeningen en dat je de hele tijd debiel op 1cm van de spiegel af je sukkelige oefeningetjes doet.
Ik heb er zin an!

Dat zijn spullen die mensen die serieus trainen nodig hebben, voor jou komen die termen misschien wat onbekend over omdat jij alleen gebruik maakt van machines en kabeltjes.

Gefeliciteerd man
Loop je nog in het verband tijdens de meet?
Ik vier me verjaardag al niet meer sinds me 14e, volgens mij verwar je me met prins.
Verband was maar 1 dag nodig omdat de pleister niet op me donzig pluizige baard bleef plakken.