XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
ik heb niks meer gehoord van bob nee! bob waar zit je ergens....
Hmm, krijg bijna het idee dat er wat aan de hand is..
Wat zijn de plannen voor het uitgaan?
Geen idee nog..zelf weet k niet of ik mee ga. Maar dat kan altijd wijzigen mocht het erg gezellig zijn
Zie OP (wat betreft eten, trainen)
Feesten alsof het mijn verjaardagsfeestje is.
Met taart???

:eating:

Toch wel triest dat er zoveel mensen niet komen, waarom denken ze niet eerst na voordat ze zich aanmelden?

• Topic Starter Topic Starter
Toch wel triest dat er zoveel mensen niet komen, waarom denken ze niet eerst na voordat ze zich aanmelden?
De rest hebben nog niet gereageerd. Er zijn er 30 van de nu 47 welk in ieder geval komen. :D

Ik wacht nog tot eind van de week, en dan gaat degene die niet heeft gereageerd van de lijst af.:o

Ik?

Kom jij ook? Want als jij komt kom ik niet, ben eigenlijk beetje bang

Hoezo heb je onzuiver geweten? Als je me logje leest dan kun je lezen dat ik alleen maar klappen krijg en.ze niet uitdeel. Maar ik denk idd niet dat we naast elkaar aan tafel zullen zitten.

Bij de meet in rotterdam georganiseerd door killy nam kitty een hele grote man mee die mij steeds al zijn eten gaf omdat ik er nog zo van moest groeien. Altijd eeuwig dankbaar geweest.

Hoezo heb je onzuiver geweten? Als je me logje leest dan kun je lezen dat ik alleen maar klappen krijg en.ze niet uitdeel. Maar ik denk idd niet dat we naast elkaar aan tafel zullen zitten.

Zodra ik thuis ben van werk ga ik je log eens bekijken, ik wist namelijk niet dat je ene had. Misschien kunnen we wel vrienden worden? Leen je mij af en toe je motor enz

is er iemand die een goeie camera heeft en deze meeneemt voor wat leuke pics ?

die meet in turnhout had XXLtje echt een professionele camera mee, dat waren ook echt gave foto's

is er iemand die een goeie camera heeft en deze meeneemt voor wat leuke pics ?

ik kan waarschijnlijk wel een aardig goed fototoestel regelen, mijn zusje is daar heel erg mee bezig. fotograferen kan ik dan wel weer voor geen meter.

Ik ga wel poseren met me fotomodellenlichaam.

ik kan waarschijnlijk wel een aardig goed fototoestel regelen, mijn zusje is daar heel erg mee bezig. fotograferen kan ik dan wel weer voor geen meter.

je kan je zusje ook wel meenemen voor de foto's. Misschien wel leuk om op te nemen in haar portfolio. Zo vaak heb je iets als dit niet om te fotograferen.

ja zal best, maar dan moet ze ook mee uit en shit en heb geen zin om oppas te spelen, ze is 15..

en nu kan ik wel op al mijn foto's een pedobeer foto als hoofd erop hebben geplakt maar je kan ook te ver gaan :p

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven