- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Tot we gaan stappen ongeveer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben er ook bij Marvin, waarschijnlijk alleen trainen omdat eten bij een sushirestaurant als vegetarier niet mee zal vallenzal dan wel een drankje meepakken ofzo denk ik.
Kom vanuit Nijmegen en shirt mag maat M

mikieb is dus out, iemand anders interesse in een autoritje?
---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------
Ik lees net dat er geen douches zijn, is er geen tuinslang oid aanwezig? ik zweet me altijd de t*ring na het trainen.
Ik heb/ga reserveren voor een uur of 18:00..meestal mag je 2a2.5uur eten dus zeg voor het gemak 21:00uur..

Nee xxl, ik heb je net Een pm gestuurd.
Ben wat minder actief hier laatste tijd.. Vandaar.
Zet ik erbij in de OPBen er ook bij Marvin, waarschijnlijk alleen trainen omdat eten bij een sushirestaurant als vegetarier niet mee zal vallenzal dan wel een drankje meepakken ofzo denk ik.
Kom vanuit Nijmegen en shirt mag maat M
Hoe staat het met de douche gelegenheid die schijnt te ontbreken?

Ervaring met die shirts? Als jij al een M bent, dan vrees ik dat ik nogal fout zit met zo'n L![]()
alleen trainen of ook eten (je had eerst alleen trainen opgegeven)
Hoe staat het met de douche gelegenheid die schijnt te ontbreken?
Maakt niet uit ik neem me speciale "van de grond rape zeep" voor iedereen mee.
Nogmaals een verzoek aan een ieder te reageren op mijn PM. Kan tot morgenmiddag 17:00uur.
Daarna ga ik reserveren en stuur ik Rene de t-shirt maten. Personen waar ik niks van heb gehoord schrap ik van de lijst en zullen dus geen t-shirt ontvangen en kunnen niet mee eten.
39) ovosnovo (eten & trainen bevestigd, geen T-shirt)
bestel eens een m t shirt, heb ik er 2.