MuscleMeat

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Maar waarom zou je 3 niet dbbers mee willen nemen? Waarschijnlijk train je normaal al wel is met ze.

Ze hebben wel dbb acc, maar zijn niet actief. Deze gasten liften srs en zijn goeie gasten.

De reden dat ik ze heb uitgenodigd is op basis van t volgende formule.

70% van DBB lift niet + dat uit voorgaande meets is gebleken dat maximaal 50% van de mensen die zich opgeven, daadwerkelijk ook komen.

Vorige meet in EHV was daar een goed voorbeeld van.

Ze hebben wel dbb acc, maar zijn niet actief. Deze gasten liften srs en zijn goeie gasten.

70% van DBB lift niet + dat uit voorgaande meets is gebleken dat maximaal 50% van de mensen die zich opgeven, daadwerkelijk ook komen.

En dat het een dbb meet is maakt dan ineens niets meer uit? Wie zijn het dan, dan kunnen we alvast checken of ze serieus genoeg zijn.

no thanks :p

laat ook maar btw, ik was vergeten dat ivo 2 plekken inneemt.

:trollface:

Haha ik vind jou best een grappige gast :)

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Hoor jij bij die 70% ? En probeer je daardoor te compenseren door middel van maatjes mee te nemen ?

Haha ik vind jou best een grappige gast :)

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Hoor jij bij die 70% ? En probeer je daardoor te compenseren door middel van maatjes mee te nemen ?

kom naar de meet dan, kunnen we elkaar beter leren kennen :eyebrow:

Dan maar opfrissen aan de kraan he. :)

• Topic Starter Topic Starter

Als het DBB'ers zijn dan vind ik het prima. Wat zijn hun shirt maten en gaan ze ook mee eten?

Overigens lijkt het er tot nu toe op dat de mensen die zich hebben opgegeven ook daadwerkelijk komen..dus wordt al druk zat

Tot 17:00uur vandaag om te reageren, daarna maak ik de deelnemers lijst definitief:D

Can confirm. Grootste meet die ik tot nu toe heb gedaan was in Hilversum(?) met Scoob en Ibo :)

Maar dat maakt toch niet uit? Het gaat er toch om dat je mensen leert kennen achter hun forumnaam? Mensen hoeven zich bij mij ook niet voor te gaan stellen met hun echte naam, want ik zal het al lastig genoeg hebben om al die forumnamen te onthouden.

---------- Toegevoegd om 07:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:39 ----------

no thanks :p

laat ook maar btw, ik was vergeten dat ivo 2 plekken inneemt.

:trollface:

Als ik me vetrollen een beetje insnoer lukt 1 stoel ook wel. (In voordat mensen het over de achterbankstoel hebben).

Dan maar opfrissen aan de kraan he. :)

Als het niet vriest ga ik lekker buiten spelen met de tuinslang, als het wel vriest ook trouwens.

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:47 ----------

Maar dat maakt toch niet uit? Het gaat er toch om dat je mensen leert kennen achter hun forumnaam? Mensen hoeven zich bij mij ook niet voor te gaan stellen met hun echte naam, want ik zal het al lastig genoeg hebben om al die forumnamen te onthouden.

---------- Toegevoegd om 07:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:39 ----------

Als ik me vetrollen een beetje insnoer lukt 1 stoel ook wel. (In voordat mensen het over de achterbankstoel hebben).

neem je zelf sjorkabels mee?

Als het DBB'ers zijn dan vind ik het prima. Wat zijn hun shirt maten en gaan ze ook mee eten?

Overigens lijkt het er tot nu toe op dat de mensen die zich hebben opgegeven ook daadwerkelijk komen..dus wordt al druk zat

Tot 17:00uur vandaag om te reageren, daarna maak ik de deelnemers lijst definitief:D

Lol ben net thuis van werk. Doe maar M en ze gaan ook mee eten.

waarom nemen ze zelf niet even de moeite om te reageren dat ze meegaan? vind dit een beetje raar tbh..

Marvin, als de sushi tent nou in de fik vliegt vanavond. Gaan we dan wokken?

Als het niet vriest ga ik lekker buiten spelen met de tuinslang, als het wel vriest ook trouwens.

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:47 ----------

neem je zelf sjorkabels mee?
Ik doe de corrigerende onderbroek van me stiefoma aan.

Lol ben net thuis van werk. Doe maar M en ze gaan ook mee eten.

:roflol: lekker je eigen zin doordrijven en mensen meenemen die er niks te zoeken hebben :roflol:

Ik vraag het nog maar eens, wie zijn het? Dan kunnen we alvast kijken hoe serieus ze wel niet zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Allen,

Omdat het vorige topic nogal onoverzichtelijk werd heb ik even dit nieuwe topic geopend. Graag zoveel mogelijk on-topic blijven en dus niet discuseren over zeepjes oprapen in de douche en dumbel trefball.

De training vind dus plaats bij Powerbase in Best (http://www.powerbase-fitness.nl/ http://www.facebook.com/Powerbasefitness) van 15:00-17:00 en zal 5euro per persoon kosten.

En we gaan daarna eten bij

1) Yakitori sushi: http://yakitori-sushi.nl/

Stappen nadien is nog onder discussie, maar kan ook na het eten nog over besloten worden.

Definitieve lijst van deelnemers:

1) diaephi (eten & trainen bevestigd, Maat L)
2) djryan87 (eten & trainen bevestigd, Maat L)
3/4) justbart + aanhang (eten & trainen bevestigd, Maat XXL & XL)
5) Pleister (Heerlen) (eten & trainen bevestigd, Maat L)
6/7/8) Skatermarvin + 2 aanhang (Oudewater) (eten & trainen bevestigd, Maat M, S & S)
10) Strongman1988 (Gym-owner) (trainen bevestigd, Maat XXL)
11/12/13) MesutY + 2 aanhang (eten & trainen bevestigd, Maat S, M & M)
14) IMBAatwork (Beesd) (eten & trainen bevestigd, Maat XL)
15/16) Marieke1988 + aanhang (eten (1x) & trainen bevestigd, damesmaatje of (X)S & Maat M)
17) Paardelul (Beesd) (eten & trainen bevestigd, Maat XL)
18) Lm7790 (Eindhoven) (eten & trainen bevestigd, damesmaatje of (X)S)
19) Dennisopjebeeld (Eindhoven) (eten bevestigd & trainen nog niet zeker, Maat M)
20) ThePretender (eten & trainen bevestigd, Maat M)
21/22/23) lloydatoni (+2 aanhang/Rotterdam) (eten & trainen bevestigd, Maat XL, L & M)
24) xMichelle (alleen eten, damesmaatje of (X)S)
25) FortiusFitness (eten & trainen bevestigd, Maat S)
26) Bob K (Nijmegen) (eten & trainen bevestigd, Maat M)
27) BillyBalzak (Maat M)
28) Magnetron (Didam) (eten & trainen bevestigd, Maat L)
29) mikeo26 (eten & trainen bevestigd, Maat XL)
30) kimmona (eten & trainen bevestigd, damesmaatje of (X)S)
31) MoMass (eten & trainen bevestigd, Maat XL)
32) matthieu (trainen bevestigd, Maat XXL)
33) RFFNCK (trainen bevestigd, Maat L)
34) jurre owns (eten & trainen bevestigd, Maat L)
35) Lenn (eten & trainen bevestigd, Maat S)
36) RockOfAges (eten & trainen bevestigd, Maat M)
37) Daphne92 (Werkt bij Powerbase) (Niet trainen, mogelijk eten. Damesmaatje of (X)S)
38) ovosnovo (eten & trainen bevestigd, geen T-shirt)
39) Nanonight (Nijmegen) (eten & trainen bevestigd, Maat M)
40) martyyn (trainen bevestigd, Maat L)
41) arnodsi (eten & trainen bevestigd, Maat M)
42) Bart2412 (eten & trainen bevestigd, Maat L)
43) Rosta (eten & trainen bevestigd, Maat M)

Eten: 37
Trainen: 39

Shirt maten:
Damesmaat of kleinste herenmaat: 5
Maat S: 5
Maat M: 14
Maat L: 10
Maat XL: 6
Maat XXL: 3
De lijst is definitief!!

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Marvin, als de sushi tent nou in de fik vliegt vanavond. Gaan we dan wokken?
Nee...

Dan gaan we naar Longhorn:trollface:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven